Hej til alle jer derude

Jeg går her for tiden og overvejer at bestille noget 2C-B hjem fra deep web. Dog er jeg meget i tvivl om, hvor stor chancen for, at det bliver taget i tolden er. Jeg kan huske, at der for noget tid siden blev snakket meget om, at politiet havde oppet sig utroligt meget ift. indsatsen de gør i tolden imod narkotika bestilt over nettet.
Dertil kommer mit spørgsmål. Er der nogen der ved, hvordan det står til nu? Og er der nogen der ved cirka hvor stor chancen er for, at 2C-B bestilt i "pulver form" (dvs. ikke som kiks) fra et land som ikke er Holland, bliver taget i tolden? Det skal lige siges, at det er meget små mængder jeg har tænkt mig at bestille hjem (hvis det da har nogen betydning ift. risikoen for at det bliver taget).
Grunden til jeg spørger er, at jeg læste i en anden tråd, at nogle stoffer er nemmere for politiet at opdage end andre. Derfor ville jeg lige spørge, om der er nogen der ved, hvordan det står til med 2C-B. Jeg håber, at mit spørgsmål er forståeligt, og at jeg har spurgt i den rigtige tråd (jeg er et ganske nyt medlem

)