Som gammel IV misbruger vil jeg råde dig til at holde dig fra nålen hvis du i forvejen er glad for opioider. Hvis du først prøver den slags i nål, så føltes alle andre indtagelsesmåder som spild.
Når du først får en succesoplevelse med IV, så får man pludselig lyst til at prøve alle stoffer IV.
Det var ved at tage livet af mig, heldigvis var jeg indlagt på sygehuset i forvejen for fejlfix, da mine arme var helt punkterede, da jeg tog en OD på coke i det drop jeg havde indlagt. Havde sgu været død hvis ikke jeg var på sygehuset da jeg tog den OD.
HVIS... du alligevel på trods af ovenstående beslutter dig for at prøve IV, så vil jeg råde dig til at alliere dig med en erfaren IV bruger. Første gang jeg skulle prøve selv uden hjælp endte jeg med et par kæmpe blå mærker og ingen rus. Der er en grund til at sygeplejersker øver sig i det her på skolen for at kunne gøre det sikkert og forsvarligt.
Op i en røvraket med det istedet.
40 mg oralt er altså slet ikke det samme som 40 mg IV. Og 40 mg oralt er altså ikke særlig meget hvis man er hærdet opiat bruger. Så pas nu på dig selv. Bare et kærligt råd. God kokser