Tak for jeres gode svar!
Læbepomaden skrev:
Synes 100ug, så kan du altid krydre de andre 100ug med andet næste gang hvis du føler for det. Synes desuden at længden på et trip kan være lidt meget udmattende i forhold til svampe som jeg sagtens føler jeg kan tage tidligt op aftenen og få en nogle undersøgelser søvn på, hvor LSD kan være meget mere bøvlet.
Men ja, 100ug ville jeg køre med hvis der var. De er jo ens da det begge er psykedeliske, men samtidig er de altså utroligt forskellige, så det synes jeg også man burde tage med, da man måske også skal have en følelse for et stof før man hopper med hovedet først. Ellers skal du nok selv finde ud af hvad der hiver mest når tiden kommer.
Når du siger krydre, mener du så svampe? Hvordan bliver du udmattet af et LSD-trip ift. svampe, er det længden af trippet du trænker på?
Buttkraken skrev:
Vil også helt klart anbefale 100, da du for det første ikke kender stoffet og stort set ingen erfaring har på området. LSD varer altså i cirka dobbelt så lang tid som svampe, det er meget vigtigt at huske.
Først, jeg elsker dit navn xD
-jeg viste ikke at LSD trip varede SÅ meget længere end et svampe-trip. Er det for sent at tage det kl 16.00?
Hector Salamanca skrev:
Måske er du et hardhead men det ved du ikke på baggrund af et svampetrip. Dine svampe er måske ikke potente. Du havde måske en dag hvor du var lidt for meget i kontrol osv.
Min tolerence er meget lav ift. cannabis, jeg ved ikke om det har noget at sige ift. min tolerence over for psilocybin og LSD? Jeg er klar over at det ikke er det samme, men det er ikke alt jeg har kunnet læse mig til. Jeg var researchet en del.

-Jeg købte svampene af en privat som havde dyrket dem selv, men jeg ved jo i princippet ikke om han har høstet med for tidligt/sent, hvor gamle de er, og hvordan han har opbevaret dem. Desuden har jeg heller ikke en microvægt

(endnu!)
Plejadestjerne skrev:
Det er umuligt at gætte, hvor stor dosis der er på dine mærker, ud fra et billede. Hvad får dig til at antage, at dosis ikke skulle være som angivet?
Jeg ved ikke hvordan jeg havde fået ind i hovedet at de skulle være 200 ug, om det var på Wickr sælger havde skrevet det? Jeg kan ikke huske det. Men det er jo selvfølgelig væk nu, og han har ikke svaret mig da jeg spurgte ham i går
Jeg vil gerne tage 100 ug, du tror at det er et halvt mærke?
Jeg regner med at tage det her kl. 16.00, men jeg ved ikke om det er for sent? Ellers må jeg udsætte det til i morgen, jeg har heldigvis hele weekenden fri for aftaler, alene med min mand.