Kalvers skrev:
Altså jeg har aldrig tage mdma, men jeg har set det. Og så har jeg ok ofte set Coke. Og det ligner hvad det plejer at ligne.Min rus på det selvsamme stof er også fuldstændig identisk med min normale coke/alkohol rus.
Tænker at det helt sikkert er coke, men undredes bare og tænkte, at det måske kunne være fordi det var voldsomt cuttet med et eller andet, som havde den her afslappende effekt

men dejligt at det lyder til at være helt normalt.
Mit forhold til coke har det desværre med at blive lidt for godt i perioder. Er der andre stoffer der kan give lidt den samme hyggelige og rolige rus i lignende omgivelser?
Tror det er virkelig afhængigt af hvem du er. Men jeg synes godt at mikrodoser af især LSD, men faktisk også svampe, kan give lidt af den samme subtile fornemmelse i kroppen.
Sådan lidt eufori, knitren i kroppen og glæde ved musik. Det er klart at der forskelle mellem det også coke, men tror det er det sundeste alternativ. F.eks. så varer LSD 10 gange så lang tid, selv i mikrodoser. Svampe varer også længere tid. Man bliver nok også lidt mere angst i sociale situationer af svampe og LSD. Men det kommer igen an på hvem man er. Jeg har eksperimenteret lidt med svampe mikrodoser på det sidste og for mig skal jeg helt ned omkring 100 mg for at jeg fungere normalt. Og der er der ikke meget eufori at hente. Men allerede omkring 200 mg begynder jeg at få halv euforiske oplevelser med musik, men jeg skal så være i hjemlige oplevelser og helst være alene.
Tror det kræver lidt øvelse at få de effekter ud af små doser svampe, LSD er nemmere til stimulerende brug men har den bivirkning at vare længe også kan det være svært at dosere korrekt.
Ellers er der jo methylphenidat (ritalin) og amfetamin. Men de er begge omtrent ligeså usunde som kokain. Det kommer selvfølgelig an på dosen. Tror dog alle tre klassiske stimulanser er noget mere vannedannende end svampe og LSD mikrodoseringer.