Freddy90 skrev:
Hej - opdate herfra så var det bare almindelig sygdom.. Men må sgu indrømme det er sværere at slippe end jeg har givet udtryk for.. Dog stiger doserne ikke. Og jeg laver præcis de rekreative undskyldninger.. Og det er hosten.. det er blevet taget oftere.. Måske 1-2 gange i ugen siden sygdoms forløbet. Og det er svært at lade være når jeg har en aften foran mig hvor jeg ikke skal lave noget og bare slappe af.. Til gengæld ingen problemer med at glemme det hvis jeg er beskæftiget med arbejde eller aftaler..
Det lyder godt. Jeg tror, at meget afhængighed stammer fra kedsomhed og følelsen af tomhed. Kender også til de dårlige undskyldninger, hvis det er sådan nogle du er ude i.
Jeg har for et par dage siden oplevet dødsfald i min nærmeste familie og efter flere dages drama, blevet nødt til at være alene med en smule opium og lidt for meget hvidvin. Det letter, det giver mig overskud til de nærmeste dage ind til begravelsen, men kunne nemt være en glidebane.
Jeg læste et sted, at det var et almindeligt ritual i traditionelle tyrkiske bondefamilier, at servere lidt kold opiums-te til begravelser, men tror næppe at resten af familien er frisk på den