Jeg har her til aften lavet bakke nr 4, hvor jeg denne gang har brugt 2 glas til denne ene bakke. Der er 2 cm fugtigt perlite i bunden, efterfulgt af 3,5 cm koloniseret korn, og til sidst caset med 1-1,5 cm vermiculite.
Derefter satte jeg film henover bakken, og så lagde jeg den der pap plade der medfølger til alu bakkerne ovenpå, for at mindske lyset.
Har kun plads til disse 4 bakker i mit SGFC, så skal lige blive enig med mig selv om, hvordan de sidste 3-4 glas skal bruges.
Er nok nødt til og købe en bedroller og noget mere perlite, så jeg kan lave et SGFC mere
Tænker måske også og prøve og case et glas, og dyrke det invitro, og muligvis få trykkogt nogle flere korn, og lave en G2G transfer med resten, selvom de er fremdyrket på multi spore opløsning.

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."