Narkopolo skrev:
2000mg piller lyder som et ordenligt hold-kæft bolche

Hvad er det for nogle ekstrakter som du vil bruge?
Hvis du alligevel vil lave en pille som er beregnet til bare og synke, så kan smagen vel være ligegyldigt

Hehe jo tak

Det er også kun lige ved og næsten. Min presse trykker ikke hårdt nok til at man kan lave alle mulige fancy motiver og sådan, men kan være jeg laver en version 2.0 en dag, med et hydraulik stempel i stedet for, eller måske bygge en presse, efter det princip de professionelle presse maskiner er bygget op på

Indtil videre skal jeg lige have fundet en pulver blanding der kan holde sig nogenlunde sammen efter presning, men også uden og klumpe i presse og snekke, så skal have testet en masse blandingsforhold

Dem den presser lige pt, bliver dobbelt så store som de skal, så skal lige have kalibreret doseringen

Primært fra planter med adaptogene egenskaber ala Bacopa, Ginseng, Ashawagandha, Rhodiola Rosea med mange flere..
Tænkte at lave det som en scoop blanding hvor det skal blandes op i noget vand da +10g ekstrakt ikke let lader sig forvilde ned i kapsler som holder 200-900 mg . Og shout out til din oplevelse på amfetamin med at det kan gøre dig søvnig. Havde selv lige nogle måneders binge hvor jeg praktisk talt ikke kunne sove uden så kender det udemærket. Tror ikke du skal lægge for meget i den der skrøne med at folk som ikke har ADHD/ADD bliver speedet hvor dem som har bliver afslappet. Det er inden for psykiatrien en urban legend og kan ikke påvises eller måles da dopaminniveaer er notorisk svære at konkludere noget ud fra. Mange psykiatere siger også at diagnosen ikke reelt er en fysisk lidelse men er et samtidsfænomen som fortæller mere om hvad vi måler og ser med end hvad som reelt forsøges at irettesætte/forbedre. Nå det var en afstikker, men tænker om du mon har prøvet Mucuna Pruriens ekstrakt? Det kaldes også the natural adderal og det gør det bl.a fordi de øger dopaminen betydeligt, hvilket også er hvorfor man giver det til parkinsonspatienter i form af L-Dopa da det er en af de få midler som reelt virker.
Mange med stimulansabstinenser har rigtigt godt af Mucuna da den netop "fylder" lageret op igen og motivationen kommer tilbage og der kommer mere gejst og glæde i systemet, vil jeg også selv vove at påstå efter at have prøvet det adskillige gange. Skriv så kan jeg sende links til hvor jeg køber det, det er dirtcheap koster under 1 kr pr g og dosen er på 100-300 mg.