Tramadol virker sku ikke for mig at misbruge, så jeg er trappet ned til lavest dosis igen, mangler lige det sidste svimmelhed skal fortage sig så er jeg på toppen igen.
Jeg bliver for irritabel imellem binge og jeg vil hurtigt have mere og mere, hvilket minder mig ret meget om noget jeg ikke gider.
Så heller være fri og dermed være fri for at skulle tugtes under misbrugets åg.
Jeg er ikke begyndt på møder igen, måske det kommer inden så længe, men det kan også godt være jeg venter til fiskesæsonen er ovre.
Svømmebadet er åbnet igen og jeg er så småt begyndt at svømme lidt med den lille - tænker ryggen vil have godt af at jeg bruger 1-2 aften i ugen til at få svømmet nogle baner, så det er lidt et prioriterings spørgsmål i forhold til møder.
Min stedfar fik fred efter en uge på hospice og der gjorde jeg noget som egentlig overrasker mig når jeg tænker over det. Istedet for at lamme mig yderlig så holdt jeg 15 dages pause og var klar i hovedet til både at være der for min mor og være tilstede mentalt til bisættelsen.
Måske jeg er blevet voksen.. ihvertfald mere voksen

Så efter et mindre slip føles beslutningen om at droppe tramadol hyggen endegyldigt. Går selv og overvejer hva jeg så skal lamme mig på i går mente jeg at et par sug på en joint ville være løsningen, så jeg tændte en smøg og røg et par sug nej tak til røg lød konklusionen.
Så nu er jeg komme frem til at se om jeg kan finde lidt spids nøgenhat, når de kommer på marken og det skal så være næste gang jeg påvirker mig.
Dvs jeg har skubbet næste gang minimum nogle uger frem i tid og til den tid er det ikke sikkert lysten er der længere.
Man skal være misbruger for at snyde sin misbruger.