Kan da ikke sige mig fri fra at jeg også har lavet sort arbejde, men på trods af at det er lidt dobbeltmoralsk, så syntes jeg nu stadig at skattesystemet er en af de bedre ting vi har her i lille DK. At vores penge går til gamle, handicappede, narkomaner på afvænning osv. kan jeg ikke få ondt i røven over. Specielt de gamle har jo ydet deres, og givet os mulighed for at leve et behageligt liv. Så er spørgsmålet hvad livskvalitet er, men syntes da bestemt at vi har det bedre her end så mange andre steder i verdenen. Næ hvad virkelig kan pisse mig af, er præcis som nogle af jer andre skriver, at vi bruger penge på at udvikle nye våben. Dét, og så meget andet, især Forsvaret er helt tåbeligt efter min mening, de kollosale summer på pis og lort [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Men det var vist Staden vi kom fra. Syntes sgu ærlig talt at det er okay hvis de lukker hash-salget, andet ville jo ikke give mening nu hvor det er forbudt. Kan godt se der i kølvandet på en sådan beslutning, vil komme mange problemer med hashklubber osv., og syntes da bestemt også at hash skal legaliseres, men kunne stoppet af hashsalget give en garanti for Christianias overlevelse, syntes jeg da at det ville være det værd. Men dette er vel utopi. For det første er det jo nok ikke hashen men udsigten slipsedrengene er ude efter, og for det andet kunne Nitterne vel ikke smide rockerne på porten selvom de ønskede det, syntes det er ærgeligt at det er så betændt, at den forbandede profit skal være så vigtig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
|