Idet du kun har været på i 7 dage i alt (er det korrekt?), så vil jeg kraftigt anbefale bare at stoppe den og bide i det sure æble mht abstinenserne. Det bliver kun værre jo længere tid du er på. Det er klamt, men burde ikke være så slemt hvis du kun er oppe på 7 dage. Selv milde abstinenser sutter røv, det er bare en ubehagelig følelse no matter what - problemet er det kan blive uhyggeligt smertefuldt og sindssygt nederen, mental og fysisk tortur nærmest. Så bare vær lykkelig over at du har valgt at springe fra så hurtigt! Det er faktisk sindssygt fedt for dig hvis du kan holde det. 2. Ved ikke så meget om 5-htp, specielt ikke sammen med Tramadol så det tør jeg ikke udtale mig om. Panodil kan også godt hjælpe en smule på abstinenser IMO. 3. Det lyder meget fornuftigt. Du vil på et tidspunkt mærke at det går den anden vej, og det er en super dejlig følelse. Bare hold ud min ven, seriøst klap dig selv på skulderen over at du har stoppet dig selv så tidligt, det kan slet ikke understreges nok gange hvor pisse fucking godt det er for dig på så mange måder!!! Lov dig selv aldrig at udvikle en seriøs afhængighed til den her stofgruppe, det er ikke for sjov at mange mennesker har ødelagt deres liv efter at være blevet hooked. Kæft du er sej at du er ude så tidligt bro, kæmpe respekt for det. 4. Motion kan 100% hjælpe! Vil jeg varmt anbefale, sætter gang i de naturlige endorfiner. Det kommer til at hjælpe dig fysisk og psykisk. Hvis du ikke har overskud til direkte at motionere, så prøv i det mindste bare at gå nogle lange dejlige ture, evt med noget musik i ørerne og så bare flyv afsted (positive her er også at du brænder tid af så du nærmer dig baseline igen, plus du bruger energi og får måske en bedre søvn).
Eventuelt bruge en app som "I Am Sober", det kan muligvis hjælpe dig. Det har virkelig hjulpet mig faktisk, 21 dage siden sidste gang jeg røg heroin eller cigaretter siden jeg har brugt den app. Det er det længste jeg har holdt mig fra smøger i over 10 år, og næsten det længste tid jeg har holdt mig fra heroin. Og den app har seriøst været en god hjælp, bruger den stadig dagligt. Men den kommer selvfølgelig ikke til at hjælpe hvis DU mentalt ikke er klar til at stoppe. Du skal mene det fuldstændig seriøst. Og homie, kan kun sige du kommer til at fucking takke dig selv så meget hvis du kommer ud af det nu og aldrig udvikler den afhængighed igen! Det er fucking uhyggeligt hvor meget sådan en addiction kan smadre ens liv, hele sidste år mistede jeg bl.a. stort set alt jeg elsker og holder af primært pga min opioid afhængighed. Skræmmende shit.... Hold dig fra det ven! Og hold dig fra det helt seriøse hårde kriminelle misbrugsmiljø, KUN problemer og sorg at finde den vej!
Ønsker dig alt godt fremover buddy! Jeg VED du kan kæmpe dig igennem det her skidt bro!:) Vær sej, lover dig for du bliver stolt over at slå den afhængighed. Det har du ihvertfald KÆMPE fucking god grund til mand er du så gal. Jeg synes det er fantastisk at du allerede har valgt at stoppe! Holy shit det er fandme godt for dig bro! Brug ALLE resourcer du har til rådighed for at stoppe med det lort! Tro mig, hvis du bliver ved GARANTERER jeg dig for at du grædende kommer til at fortryde det noget så grusomt. That is for real my friend, det er bestemt ikke legetøj. Så vær stærk nu! Jeg tror på dig! Brug dine venner, din familie, Psy, den app jeg talte om, ALT du kan trække i for support. Du MÅ ikke fucke det op med den her lorte afhængighed homie!!! Please for en gang skyld vær god ved dig selv. Det er simpelthen død seriøst det her. Ikke begå samme fejl som mig. Lær af mine fejl. Det er rent LORT at være narkoman, du finder kun smerte og problemer den vej det lover jeg dig for.
Du er selvfølgelig velkommen til at smide en privat besked til mig hvis du har spørgsmål eller brug for noget støtte, svarer så snart jeg kan. Derudover kan du self også bruge denne her tråd til at skrive i hvis du føler for at skrive noget ned. I min erfaring synes jeg det kan hjælpe at skrive tanker/følelser ned. Ellers kan det blive rodet og uoverskueligt for mig hvis det hele hober sig op i mit hovede uden at jeg får det ned på skrift engang imellem. Ikke sikkert du har det sådan, men er måske værd at prøve. Den app der kan bl.a. ganske fint bruges.
PS: keep up the good work! Du er fandme sej! Please gør dig selv og alle dem der elsker dig en KÆMPE tjeneste, og bibehold denne her motivation og lyst til at blive clean!
|