Hejsa allesammen, håber i alle har det godt selvom vi er i disse corona tider
Jeg står lidt i en lorte situation som jeg fuldstændig selv er skyld i, og er os fuldstændig enig i at jeg er e klaphat og en idiot og alt det andet jeg har fået afvide.
Det lyder sådan at jeg lige havde afsluttet en 9 timers vagt, mig og min ven køber så for 100 sammen (1,5 g) og tager hjem og ryger det over de næste 2 timer, jeg vælger så at køre hjem derefter hvor jeg så blir taget af politiet, og så ser de self jeg har røde øjne, men det skyldes nu mere at jeg var rimelig smadret efter arbejde, je kommer så med ind og får blodprøve osv godt og vel 2 timer efter sidste pind. havde cirka røget 0,7 g for mig selv
Mit spørgsmål er så om der er nogle herinde som har fået taget blodprøve før for thc og hvad deres blodprøve lå på, og hvor meget de havde røget, er ekstremt bange og har det så dårlig over situationen da jeg er bange for mit niveu kommer over de 0,009 og jeg så mister det i 3 år, derimod har jeg os hørt for samtlige mennesker, at der skal rimelig meget til for at komme over det, har snakket med en masse mennesker som er storeforbruger og ryger gennem hele dagen, som er sluppet en betinget frakendelse, altså deres har lagt på de 0,003-0,006 derimellem. Håber virkelig der er nogle herinde som har oplevet noget lignende eller har bekendtskab til nogle, i så fald vil jeg ønske god aften og ryger:) i velkommen til at skrive en besked pribat hvis i ved noget