Okay var lidt tidlig ude med diverse semi-kækt advarsels skriveri så.
Fentanyl kan godt bruges til at få sig en rus, men er imho utrolig dysforisk og alt for fysisk lammende og kvalmende. Det er heroin hvis den var opvokset i en kold Russisk gulag. Jeg har ingen erfaring med crack, men føler det er opiaters crack. Nå, nok blabla herfra.
Du skal hovedsageligt nok passe på med at klistre for stærke plastre på og nodde ud med dem på efterfølgende, det er der en del der er afdanket ved, såvel som at kun ryge ganske lidt af plasteret af gangen hvis du vælger den rute. Start med et helt lille bitte hjørne-agtig og arbejd dig op. Beslutter du dig for at ryge dem,
tænker jeg kan plasteret også opløses i en plastik-sprøjtes mængde vand, hvorved du får de aktive sager i væsken og kan smide dem i en meth/glas - pik/pibe, så undgår du da såvidt muligt at brænde alt muligt klamt dermaplaster af på samme tid og gør det lidt mere lækkert for dig selv. Så kan du evt finde ud af hvor mange dele af plasteret der skal til at give dig en rus og smide samme del vand i en pibe.
Ellers sælges de sikkert hvad de kan for på gaden, du kan sikkert finde hustlers der vil have mange dadler og dødeligt syge kræftpatienter der bare vil af med overskudsmedicin til ganske overkommelig tilbudspris.
Fentanyl er en del farligere end heroin, de sætter sig svjh. "extra hårdt" på de receptorer de rammer i hjernen ifht heroin, hvilket gør at der noglegange skal latterligt store mængder naltrexone/modgift til at få en ud af en OD,
hvis man overhovedet kommer ud.
Ellers har bluelight.org nok en del flere hårde hoveder der har div. random info om det.
https://www.bluelight.org/xf/threads/fe ... aq.491267/Pas på dig selv og husk at få noget sol de kommende mørke måneder<3
. Gælder også for jeg andre herinde!