Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Dagen efter jeg har været i byen har jeg det ofte temmelig skidt, ikke så meget på grund af de ting jeg har indtaget aftenen før, men mere fordi jeg ikke har spist i lang tid.

Normalt er det en blanding mellem MDMA, amfetamin og/eller ephedra jeg har indtaget, som jo alle nedsætter sulten og giver masser af energi. Dagen efter har jeg altid ondt i maven fordi jeg intet har spist og jeg har absolut ingen appetit har, selvom jeg kan mærke min krop seriøst trænger til noget energi. Selvom man er sulten er der ingen appetit og man skal virkelig anstrenge sig for at få klemt noget som helst ned, hader det!

Jeg er vel næppe den eneste som har oplevet dette, så jeg ville lige høre om der var nogen der havde nogle gode råd til hvad der er godt at fråde efter en kemisk tur i byen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Du kan da altid fråde en masse inden du tager stoffer. Måske ikke en god idé hvis du tager noget som du måske ville brække dig af (svampe evt.), men spise en masse inden du tripper på MDMA og sniffer Amfetamin. Synes ellers at frugt er ok dagen efter, måske endda under rusen.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ja.. frugt er altid et must, kan man sku altid spise.

ellers pasta med en gang snask til er også næsten altid et must.

er den dog helt slemt så kan yoghurt eller en gang kosttilskud være sagen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, det er sku en pain in the ass:D

Man kan selvfølgelig ligge i sengen hele dagen, og først spise igen om aftenen... Det tager længere tid, så jeg har selv prøvet at "eksperimentere" med det.

Cultura, drikke youghurt, er rigtig gode... Specielt dem med jordbær;)
Som nævnt før, frugter...
Du kan også tage vitaminer, inden du går i seng... Det giver dig noget ekstra energi dagen efter

Og ellers så flad den på sofaen med slik, cola ( den på flaske;) )

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Jeg vil også holde på noget lignende en god skude pasta med kødsovs. Det glider forholdsvis nemt ned. Det er altid bare de første bidder der er de værste! :D

Jeg vil ikke mene at coca cola og chips, slik osv er optimalt. Din krop har brug for noget ordentlig mad efter sådan en omgang, så den har mulighed for at genopbygge sig selv...

Du gør virkelig dig selv en tjeneste, hvis du tvinger et helt rigtigt måltid i dig inden du går i seng... Man har det 1.000 gange bedre, når man vågner igen end hvis man bare gik i seng på tom mave...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Bananer og mælk er noget af det bedste om natten og dagen derpå.
Senere næste dag kan man så begynde at spise pasta og sørge for også at få noget fedt og protein.

Husk at undgå ting med koffein i (f.ex. de fleste læskedrikke - drik vand eller mælk i stedet for), da de bare vil sætte mere pres på din smadrede krop.

Det hjælper også altid at spise hvad man har lyst til (siger måske sig selv) i stedet for bare at tage hvad der er.

Titel:
Insane psychedelia user!

"Klam mad" er ret svært at få ned ovenpå en gang ephedra, jeg har virkeligt kæmpet med pølser for eksempel. Bvadr.

Jeg æder vitaminpiller i det daglige, og også når jeg har været påvirket. Dejligt sundt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mad i flydende form virker for mig, egentlig let fordøjelig mad som fx franskbrød er også godt.. ellers er der ikke andet for at tvinge det ned :oops: det kan også sagtens lade sig gøre for den der bærer viljen, i hjertet...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
proteindrik, frugt, vitaminer... lad være med at presse det ned; hvis du ikke kan spise noget, så kan du ikke spise noget, og så må du vente et par timer. Hvis du virkelig er flad så kan du prøve at drikke noget glukose opløst i vand (druesukker) det bruges af mange der dyrker sport som hurtig ny energi.

Eller som jensus siger det:

Citat:
Jeg har virkeligt kæmpet med pølser for eksempel. Bvadr.

:D

Titel:
Insane psychedelia user!

En proteindrik før man går i seng og en når man står op, det hjælper!

Ellers hjælper sex, cola og nem mad også.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]