Hejsa, jeg fandt en buket tørrede opiumsvalmuer i en af mine forældres nye hus og tænkte at jeg ville lave et træk på dem for sjov. Jeg har kun lavet et enkelt træk før for mange år siden og det brændte jeg på..

Jeg kan læse at de fleste bruger stadig grønne toppe når de trækker, det gjorde jeg selv første gang også, men kan også læse at nogle tørrer, pulveriserer og bruger dem i the, så derfor tænkte jeg at der måske var noget at hente selvom de var tørret.
Jeg lavede trækket med vand op til 70 grader og en smule citronsyre, jeg fulgte en guide herinde som jeg også brugte sidst jeg forsøgte mig med ekstrakt af råopium, men eftersom jeg brændte det på dengang kan jeg ikke sammenligne konsistensen - i mit nyeste forsøg er jeg endt op med en vingummi, fedtet konsistens i en meget mørk cola farve. Jeg har givet det adskillige timer i ovnen efterfølgende uden at jeg kunne fordampe meget mere vand, skal jeg prøve i et vandbad eksempelvis? Tør ikke rigtig give klumpen mere direkte i gryde eftersom det var sådan jeg brændte det på sidst
Og så det vigtigste spørgsmål: er der overhovedet chance for noget "godt" tilbage i denne klump når toppene har været tørre i hvad jeg forventer er rimelig lang tid, eller er klumpen et resultat af alt mulig andet der er blevet trukket ud af toppene?
Jeg prøvede også at ryge en joint med ca et tændstikhoved men fik mest af alt bare hovedpine, dette kan dog skyldes andre ting samme dag også, så vil ikke beskylde jointen for den del ud fra én erfaring.
Men eftersom konsistensen stadig virker til at have vand i så tænker jeg at jeg kan have fået en meget lille dosis og derfor nok har fået hovedpine af noget andet.