Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ingen virkning ved DXM?

Senest rettet af Xpert 22 sep 2008 23:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg tvivler på du ved hvad du snakker om.

DXM og LSD kan da på ingen måde sammenlignes - de gange jeg har taget DXM har jeg på ingen måde haft verken visuelle eller audiotoriske oplevelser der minder om dem på LSD. og den psykiske del, vil jeg også beskrie som LANGT fra den på LSD opnåelige.
DXM har de gange jeg har eksperimenteret med det, skærpet kontrasterne væsenligt, og spillet et puds med farverne, men på ingen måde noget der ligner hallucinationer.

udover det vil jeg nok sige at 600mg er lige i overkanten (ihvertfald til mig) jeg har kun prøvet dxm i den dose, 1 gang, og det gør jeg ikke igen; uoverskueligt trip, en konstant hamrende fornemmelse i hovedet og en umådelig træthed - ikke behageligt.
Jeg får et ganske behageligt trip, ved at spise 300mg, og evt. stoppe 90mg oven i, et par timer senere. (de piller jeg er vandt til at omgåes, er på 30mg DXM)

*Fisse - Torkild

Edit: omformulering

Jeg har lige omformuleret en enkelt sætning, så den fremstår knap så fordømmende og aggressiv. Tænk lige over hvordan du skriver tingene. Mvh. Child_Inside

Titel:
Medlem

TT> Tal pænt :D
Ingen småkager ingen arme..

Synes heller ikke du kan sammenligne DXM og LSD. Har ikke selv haft de vilde halluer på DXM, så skal ikke udelukke det kan ske, da jeg har hørt nogle ret vilde historier fra DXM trip.

Derudover er det vist heller ikke helt sundt, at proppe sig med så meget DXM. Blad det evt. med lidt øl, og tag lidt mindre :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har bare hørt fra mange at det skulle være lidt á la LSD, men jeg har ikke prøvet det, så jeg kan ikke sige det. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et par ting: DET FRARÅDES UNDER ALLE OMSTÆNDIGHEDER AT INDTAGE DXM SAMMEN MED SELV SMÅ MÆNGDER ALKOHOL. DET ER IKKE ET BLANDINGSPRODUKT!!!

Og på den anden side synes jeg at det er helt ok. I kan jo evt. læse min triprapport om emnet. :)

Poster en her om en halv time og drøner ned og henter mer'. :)

Nu skal jeg altså have det trip selvom det er blvet forsinket fire dage. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Begge gange jeg har prøvet det er det blandet med både MDMA og alkohol.

Det har ikke været godt, men må bare prøve uden så :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvad sker der for alkohol hysteriet ? Jeg har drukken på begge mine DXM trips (henvoldsvis 150 og 300 mg.), og de har forløbet udemærket. Det gælder bare om at gøre ting med måde. Jeg er rimeligt sikker på at alkohol har en positiv effekt på DXM's skadevirkning, men jeg kan ikke lige finde noget dokumentation.

Is DXM like acid?

[/url]

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Har prøvet dxm i en dose af 600mg en gang.. Læs evt min rapport.. Det havde sq en ok vild virkning på mig... Men altså, det kan jo varriere meget fra person til person..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Som andre siger: Hold dig fra alkoholen - og alt andet for den sags skyld - på DXM; det er ikke et blandingsstof!

Se min triprapport her. Det kan lige indskydes, det trip ikke var til at spøge med - det var ganske forfærdeligt og meget voldsomt!

http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=447

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

DXM og alkohol reagerer ikke lige kraftigt på alle personer... nogle ka tåle det andre kan ikke... Ligesom hash og alkohol... nogle kan drikke igennem men man er skæv andre falder om efter et par øl under trippet

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er rigtigt som kennaab siger! Dxm er IKKE et mix stof....medmindre man er godt erfaren med det!!!
Dxm er et temmeligt uforudsigeligt stof...og blander man det med andet - som f.eks. alkohol bliver det MERE uforudsigeligt! :shock:

Prøv f.eks. at læse nogen af mine triprapporter:

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=150

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=261

...og der er flere eksempler, som jeg ikke har skrevet ind på psychedelia.dk.

Dxm kan være fedt, men pas på din forstand og din frihed; er du først blevet fasineret og betaget af dxm-oplevelserne (ISÆR ego-død), kommer du så godt som aldrig fri igen!

Sådan har jeg det på 2. år efter stærke ego-døds oplevelser. Blot tanken om ikke at trippe dxm igen giver mig lyst til selvmord.....

Take care!!!! (and keep your freedom!!)

Dark Sky

Hør - er der andre der har oplevet den ultimative indlevelse på dxm ??? Indlevelse i f.eks. en bog du er ved at læse - og imens du læser bliver omgivelserne ændret til at passe med historien i bogen (når du fokuserer på noget ser det normalt ud, men er det uden for fokus, passer det med landskabet i bogen - altså lidt som befandt du dig i hovedpersonens tid- og sted). Det er ALT FOR FEDT - og binder mig desværre endnu fastere til dxm.

Nogen der har haft held med at undvære dxm i mere end 2 måneder - det er min rekord, men desværre er det længe siden....

[/list]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]