En snak om syre.
Nu har jeg efterhånden taget LSD en 10 gange vil jeg tro, og hver gang har været forskellig i rusen og mht. graden af pårvirkning, eller hvad vi skal kalde det. Det har været forskellige "bathes" jeg har indtaget hver gang.
Én gang har jeg taget et frimærke og fået en rimelig mellow effekt, mildt trippende, men bestemt ikke noget vildt, vil måske sammenligne det med 0,3g Cubensis. Ikke noget visuelt. Det var på en festival i Tyskland.
En anden gang var vi 4 personer der delte 3 dråber, dvs. 0,75 dråbe pr. mand, og aldrig har jeg dog været sendt så meget afsted. Måske den "reneste" rus jeg har oplevet af alt jeg har prøvet, største påvirkningsgrad (blæst) og nok også det mest visuelle trip jeg har haft. Det var i Thy.
Har prøvet LSD på frimærker, microdot, flydende som dråber. Tog LSD første gang for 11 år siden.
Så hvad er det lige der gør den store forskel i "rusen"?
Er det simpelt bare et spørgsmål om dosering? Har mine mærker være cuttet?

Skulle bare jeg bare æde nok mærker fra festival, og få det som i Thy? Har altid været lidt forsigtg i min dosering, grundet en enkelt ikke-så-rar-episode første gang jeg prøvede LSD. Men alligevel?
Det her er bare to eksempler på trips. Alle trips er forskellige. Ens mood, set, setting osv. er klart også en faktor, men det er som om noget syre er der bare FUT i, andet er lidt waaa...
Nogle snakker om renheden af krystallerne, måden det er lavet på, eller hvad ved jeg. Det virker også til der er en generel opfattelse af at LSD i dråber bare er det bedste?..
Hvordan har i det med LSD? Har du taget meget syre?
Hvad er jeres erfaringer?
Jeg har også for år tilbage lurket lidt på det mørke internet, og de kaster jo om sig med salgstricks som white fluff, needlepoint og jeg ved ikke hvad. Aner ikke hvad det er. LSD er vel LSD. Har aldrig handlet på det mørke, men synes jeg hører kvaliteten er god?
Jeg vil gerne have det som i Thy igen.