Tja selvfølgelig ....Har godt nok ikke set programmet (ser ikke tv)MEN kan næsten forstille mig hvad der sker her ! . det er jo begyndelsen til ,at vores forældede magtstruktur som vi kender den, kan kollapse og sund anarkisme kan /vil opstå ud af dette ?Det er højt upassende i kapitalens navn og disse tilhænger af denne form som ingen logisk fremtid har .Kampen mellen kapitalisme og konservationisme ,økologisk bevidsthed for kloden. El. af værdier der ikke placerer markedsværdier i 1. prioritering...osv..Jeg personligt er overbevidst anarkist i den forstand at jeg tror mere på mennesker end på abstraktion el. institutioner og magtstrukturer der bliver stukket ned i halsen på mig .
Nå ! Med dette sagt ,vil jeg hermed tilbyde ....til evt. interesserede i dette(?)en opskrift på hvordan du kan bikse din egen Ayahuasca ligene brøk sammen :
1) brug "Desmanthus Illinoensis" (kaldes os : "the Illinois bundle weed/flower) Tør rødderne og skrab den ydre rodbark af (denne er rød farvet af DMT)lav et afkog/simre , af barken !
ELLER brug
: 2) "Arundo Donax " ( på dansk : "Pælerør/Kæmperør ") (Denne plante har den største kendte koncentration af DMT, blandt planter) Lav et afkog/simre koge..af rødderne
Både ved brug af 1 og 2 valg, skal det efterfølgende ske!
3) Der skal tilsættesMAO : Mahoaminoxidase hæmmer, til det færdige afkog fra valg :1 og 2. Hertil kan bruges frø fra
: "Peganum Harmala " ( "wild rue", især den syriske/iranske og "Banisteriopsis caapi") (Harmin er en BETA carbeline og en Harmala alkaloid !)
Frøene kan oftest købes hos alle alm. Arabiske fødevareforhandler/butikker /markedspladsen osv.
Af disse frø skal MAX. bruges 2g. som Knuses/males og blandes /røres godt med lunt vand, og blandes herefter sammen med dit afkog fra nr. 1. eller nr. 2. valg.
Klar .
Lige et tip til folk som er interesseret i trip ved brug af "Heavely Blue Morning glory" (den eneste af arten som er potent til dette!) Dyrk selv planten ,meget nemt! Tør frøskallerne, efter afblomstringen , og efter at blomsten selv er faldet ned fra planten . bank frøene ud af skallerne ved ligge dem i en papirpose og bank denne . SPIS IKKE FRØ KØBT DIREKTE FRA FRØHANDEL, De er behandlet med et svampemiddel som du bliver syg af !! (Dosis er 4-5 frø)
Sådan Johan