Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: LSA
Site Webmaster
Brugeravatar

Nogen der kan anbefale dem?? Har tænkt på at prøve men ikke hvis virkningen ikke er lisså go som LSD( som mange påstår).
Og har ikke lige kunne finde nogen triprapporter ang. LSA

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Prøve hvad for nogle? Men jeg er sikker på at der er flere indlæg om det samme, hvis du bare bruger søgeknappen!

Titel:
vis det er Hawaiian baby woodrose og Morning Glory du har tænket dig og spise.for at få nåde der ligne et lsd trip.så blive du slæmt skuffe
mvh trold

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Det er det Skyd sven mener han har ikke lige mulighed for at svare lige nu... Jeg svarer ikke på hans vejne men det er mig han skal tage det med.... Men hvis virkning ikke er ligsom LSD går jeg ud fra den er svager.
Men er der nogen der har erfaringer med Woodrose eller morning glory? kunne vi/jeg godt tænke os/mig vide dette altså rusen i grove træk... :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Mit LSA trip: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=282

Der er masser af rapporter!

Titel:
Medlem

okay tak Daffy :P
Det lyder som noget man skulle prøve en dag, det lyder meget afslappende.... Hvordan gjorder du med whiskyen? :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Havde ikke lige andet ved hånden ;)

Hvis du bruger Hawaiian baby woodrose frø så lav et ekstrakt først :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

lyder da meget godt... det må vi ha prøvet snart flip...:D
Men først Salvia D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Ja det med ekstraktet er en ret god ting - jeg har prøvet dem "rå" og det kan IKKE anbefales.

Titel:
Medlem

Det skal jeg så huske at gøre når det er.... :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har prøvet HBWR rå, og alt efter dosen kan det være et afslappende trip, men for satan hvor kan det også gå stærkt oppe i hovedet på dig, det er en meget mærkelig psykedelisk oplevelse, en oplevelse som jeg faktisk ikke vil anbefale med mindre du/i virkelig sætter jeg ind i hvad der sker i jeres hoveder, for det er et trip ind i en verden af 1000 tanker og syge syner...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hehe dvs. stort mindfuck??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
hehe dvs. stort mindfuck??

Det må man sige.. det sygeste jeg har prøvet lige efter Salvia *5..
Pas på med overdosering... mit maximale HBWR var 7 frø, og det var en intens oplevelse :)

Du skal ikke tro at LSA og LSD trippet kan sammenlignes, har godt nok kun prøvet LSD en enkelt gang, svampe har jeg en del oplevelser med..men bare forbered dig på en ubeskrivelig underlig oplevelse med det syge mindfuck:!: :!: :!:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jammen det glæder jeg mig da til... :D
Hare også selv kun trippet LSD en enkelt men håbede det ville være ligesom det... bedste trip ever

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ja klart... Men det er det ikke.. Jeg opnåede ingen "lykkefølelser" kun mærkelige ubeskrivelige følelser samtidig med at jeg havde 5 tanker i hovedet konstsnt, ikke behageligt men heller ikke multi ubehageligt.. trippet varer i en del timer (ca.8 ) og virkningen kom først efter ca. 3 timer..
Frøene var knust, lagt i vand i ½ time, der efter blev vandet drukket og de knuste frø spist (7 stk.)..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Trippet er et supermegahurtigtvildt tanketrip... Det bliver det hvertfald hvis man kommer lidt op i dosis.
Jeg har trippet på 5, 7 og 10 frø (sidstnævnte et ekstrakt) og jeg skal hvertyfald ikke højere op i dosis. 10 frø er STÆRKT og det kan slet ikke sammenlignes med det lækre flow LSD giver!

Der er ingen tvivl om at det er en oplevelse og også en man kan bruge til noget fornuftigt, men man skal ikke altid regne med at være istand til at gå nogen steder, da frøene jo kan give en del mavesmerter.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvad med morning glory - her er det vel ikke nødvendigt at lave et ekstrakt - hvis jeg ellers har forstået det rigtigt!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har ingen erfaring med morning glory men jeg har hørt fra mange at de ikke skulle have den samme grimme effekt som HBWR.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Problemet med MG-frø er bare at så skal du spise en del frø af en ikke særlig strømlinet facon. Lav nu bare det ekstrakt! Ethanol og et apolært opløsningsmiddel. Selv et barn kan gøre det!

/karma!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Spiste dem en del her i sommer ferien.. Og i modsætning til mange andre, har jeg ikke haft dårlige oplevelser med dem "rå".. Hvis i skal æde dem "rå", vil jeg foreslå jer at starte ud med 3-5 frø og se hvordan maven reagere på det, da jeg kan forstå at mange får det mega dårligt efter indtagelse... Jeg startede selv med 4 frø den 1. gang.. Og det var en udemærket oplevelse..! GL med det!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]