Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe vodka
Junior medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg lavede i går en svampevodka ud af 1/2 flaske vodka og 10g cubensis...Nu ku jeg godt tænke mig at vide hvor mange i plejer at bruge???

Jeg får hentet vermiculite i morgenaftermiddag så nu kommer jeg i gang med at dyrke i week-enden :-)

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
chilllllll

jeg tror faktisk psilocybinen reagere med alkohol når det står i lage på den måde, ved Ego har drukket sådan en lille flaske bitter et eller andet med 50 danske i, han blev vist lidt mere blæst end normalt!, prøv dig frem og drik for guds skyld ikke en halv flaske af det!

Junior medlem

Det er vist rigtig nok at psilocybinen skulle virke lidt anderledes når man propper dem på sprit...men jeg ikke hvad det er der sker med dem, altså med kemien og sårn???

Jeg har ikke drukket noget af det endnu, deler den med en ven i week-enden.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
har selv lavet svampe sprit ud af friske danske virkede vildt fedt når jeg kiggede på ting begindte de at læbe ned af vægen med de farver jeg så fks. jeg så på en ledning som hang i lofted kiggede jeg længe nok på den bugede den pluslig ned til gulvet sådan var al ting det var sjavt oxo virker det hurtigere på mig efter ca 10 min. hel og låkke mvh doeneg

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
2 gram cubensis burde give dig en behagelig og tydelig svampeeffekt. Fin nok idé med vodka'en. Jeg foretrækker selv at drikke en smule alkohol før jeg tripper. For mig gør det trippet noget mere "smooth".

Junior medlem

Drak den vodka med 15G svampe onsdag eftermiddag sammen med en kammerat...og det får ihvertfald de varmeste anefalinger fra mig!!
(men tror jeg vil proppe 20-25g i næste gang)

Blev skide påvirket allerede efter at have drukket de første 8-10stykker, åd senere på aftenen ca. 5G mere...Det er årevis siden jeg har haft sådan et fedt trip på svampe!!!
Blev faktisk pisse liderlig af det, og kom derfor til at kneppe min kammerats kæreste...hovsa!!

Desuden er jeg kommet igang med svampedyrkningen her i går...så nu håber jeg at jeg har fået gjort det ordentlig så de ikke går hen og bliver syge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]