Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://www.thcnews.com/stiftelse%20af%2 ... rening.htm

deltag i kampen for fri hash :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
hmmm nederen at man skal hele vejen til djævleøen for et møde kunne de ikke lave et lidt mere lokalt? :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja, vi er sku en del rygere i jylland!! men hvis du i samarbejde med de andre intiativtagere vil arrangere et møde i jylland, så kommer jeg ihvertfald :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ham tuxen der han er fandme til grin,
det der kommer der aldrig noget godt ud af de snakker og snakker for snakkens skyld om deres huuuhej dejlige ruslands styre og det kommer aldrig til at ske, ( HAHAHAHA)

så heller møde op i et jakkeset til et møde ved vensteres ungdom som i øvrigt også er for en legalisering,

hvor er det smags løst at se venstere orienteret prøve at rekruter lige sindet på sådan nogle møder, oven i købet på en side som den her.
handlet på boardet er forbudt men man må godt inventer folk til møder med mennekser der prøver på at undergrave civilationen

et skide truppevære dør salg er sku mere organiseret end det der,

føj føj føj...

moderator flyt den er post til det venster orenteret politiske forrum her på siden,

jeg syntes i det hele taget at det er at tag pis på folk når patier som fks enheds listen prøver at tage patendt på at legaliser hashen og rekutere nye flojsler til deres fucking regn bue oganision.

det er smags løst ...

Titel:
Dedikeret medlem

På mødet vil Line Barfod, MF først redegøre for regeringens planer og Enhedslistens forslag til legalisering

ja så vil line barfod redegøre for regeringens planer,
hun vil fortælde folk mf´s indfalds vinkel til politik generalt,
og prøve at forklar de små drenge som syntes hash er sejt hvordan
regeringen er ond og de sorte er de goé og de hvide er de uretferdige og at mf er en slags robin hood der tager fra de rige og giver til øhh sig selv og de andre der ikke gider/magter at leve en skid

uhh og så forgår det endda på halm tovet,
men det er jo det helt regtige sted for den slags mennesker....

jeg syntes mf og deres metoder minder mere og mere om TVIN HØJSKOLERNES MARTON MØDER!!!!!! tilbage den gang far var hippi
:D :D :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ville gerne med men har sq ikke penge til det....

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
nostalgic, MF står for Medlem af Folketinget...

Titel:
Dedikeret medlem

[quote="nostalgic!"]På mødet vil Line Barfod, MF først redegøre for regeringens planer og Enhedslistens forslag til legalisering

hun vil fortælde folk ø´s :o
indfalds vinkel til politik generalt,
regeringen er ond og de sorte er de goé og de hvide er de uretferdige og at mf er en slags robin hood der tager fra de rige og giver til øhh sig selv og de andre der ikke gider/magter at leve en skid

jeg syntes enhedslisten og deres metoder minder mere og mere om TVIN HØJSKOLERNES MARTON MØDER!!!!!! tilbage den gang far var hippi

hehehe dogghh var lidt hurtigt på tasterne, ville havde skrevet "eh" MEN det blev mixet sammen med mf og den hjemme side, jeg havde vist åbenbart for travlt med at svine tuxen og Ø til at jeg slæt ikke så fejlen,
men det var godt du fik mig rettet,
glemte helt tid og sted i mig iver efter at rakke ned på dem,
ham tuxen er ikke sku ikke meget anvenlig selv hans tøj stil er afskylig,
han skræmmer da folk mere end han gavnere,

nej nogle jakkeset som typer som representer erhvervslivet sammen
men med vensteres ungdoms + nogle stadistikker ville sku have en bedere efekt på skærmen hvis der skulle legaliseres noget,
end ham tuxen fyrren og enhedlisten,

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
nostalgic! skrev:
nostalgic! skrev:
På mødet vil Line Barfod, MF først redegøre for regeringens planer og Enhedslistens forslag til legalisering

hun vil fortælde folk ø´s :o
indfalds vinkel til politik generalt,

jeg syntes enhedslisten og deres metoder minder mere og mere om TVIN HØJSKOLERNES MARTON MØDER!!!!!! tilbage den gang far var hippi

hehehe dogghh var lidt hurtigt på tasterne, ville havde skrevet "eh" MEN det blev mixet sammen med mf og den hjemme side, jeg havde vist åbenbart for travlt med at svine tuxen og Ø til at jeg slæt ikke så fejlen,
men det var godt du fik mig rettet,
glemte helt tid og sted i mig iver efter at rakke ned på dem,
ham tuxen er ikke sku ikke meget anvenlig selv hans tøj stil er afskylig,
han skræmmer da folk mere end han gavnere,

men med vensteres ungdoms + nogle stadistikker ville sku have en bedere efekt på skærmen hvis der skulle legaliseres noget,
end ham tuxen fyrren og enhedlisten,

HATER!!! Du ville nok ikke brokke dig hvis der skulle prædikes fra fx venstres synsvinkel (eller DF måske :roll:, men nu ved jeg jo ikke hvor du står)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
nostalgic! skrev:
jeg syntes i det hele taget at det er at tag pis på folk når patier som fks enheds listen prøver at tage patendt på at legaliser hashen og rekutere nye flojsler til deres fucking regn bue oganision.

Der er ikke tale om, at Enhedslisten forsøger at tage patent på noget som helst, de andre kan da bare se at få fingeren ud (ad jakkesættet?), og foretage sig noget. Men dine venner i VU er desværre ikke så meget for legalisering af hash, når de først sidder i Folketinget. Næh hør... Jeg synes jeg hørte nogen råbe HYKLERE!
nostalgic! skrev:
ja så vil line barfod redegøre for regeringens planer, (og Enhedslistens forslag til legalisering., Lemmy)
hun vil fortælde folk mf´s indfalds vinkel til politik generalt,

Jeg kan godt se, at det ikke er så heldigt for dig, at der bliver redegjort for regeringens planer, for så kan man jo (endnu engang) se, at de stadig ikke har opdaget, at forbud ingen virkning har. Og ja, det må være slemt at se, at der rent faktisk er nogle partier, som forsøger at gøre en aktiv indsats, mens ens eget foretrukne parti blot lukker øjnene. Jeg føler skam med dig.
nostalgic! skrev:
men med vensteres ungdoms + nogle stadistikker ville sku have en bedere efekt på skærmen

Hvad er det med dig og de jakkesæt...? Jaja, hver mand sine lyster. Jeg tror dog, at jeg vælger at lytte til hvad der egentlig kommer ud af munden på folk, frem for at kigge på deres klæder. Og de statistikker, jo, jamen det ville da sikkert hjælpe med mere statistik. Så hvis du ligger inde med nogle, som du mener er relevante, så mød da op til mødet. Målet her er at legalisere hash, hvorfor i al verden så lade sig splitte pga. ideologiske stridigheder? Og jeg kan godt være enig med dig i, at det nok ikke bliver Hampepartiet og Enhedslisten alene, som skal føre til legaliseringen, men i det mindste forsøger de da at gøre noget - og det er mere end man kan sige om resten af det politiske billede (og dine sure opstød). Hvorfor holder fx VU ikke også nogle møder om legalisering?

Befri den hvide enke! :P

Titel:
Dedikeret medlem

ham tuxen kommer ihverfald ingen vegne,
jeg thor mere på at venster´s ungdom kommer længere end ham.
jeg syntes ikke han passer ind i tiden(længere) af en eller anden årsag, :roll: :) :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
øhh, nostalgic!, hvad sker der lige?

Fri hash er da fri hash? Lige meget hvilket parti der støtter det?

Og du disser Tuxen for hans tøjstil? Jeg disser da ikke dig for dine stavefejl? (25-30 på to posts...) Ikke fordi jeg er fan af Tuxen, men hey, han prøver da...

:roll: :roll: :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg er heller ikke så vild med Tuxen. Jeg synes at han lyder til at have røget lidt for mange fede - og han argumenterer ikke specielt godt for sagen etc. Ikke lige min kop te.
Men hey, fuck it, der er ikke nogen der i min bog er udelukket fra at støtte op om legaliseringen af cannabis, uanset om de stemmer Venstre eller Enhedslisten. Det som det drejer sig om i en specifik sag som denne, er at få et flertal i folketinget, så forslaget om legalisering kan blive vedtaget. Det vigtige er ikke hvem der kan tage æren af at have fået ført det igennem - Heller ikke for Line Barfoed, er jeg sikker på.
Jeg synes virkelig det er utrolig lamt og dumt, sådan at begynde at lukke crap ud om at det bare er valgflæsk fra Enhedslisten.
Det er da meget oplagt at man inviterer en MF fra et af de partier der erklæret støtter kampen for fri hash, til et møde som det her. Og hvad ved jeg - måske har de inviteret mange flere end lige netop Line Barfoed - det aner vi ikke noget om.

Pointen fra min side må være: Hold op med at tude over hvem der deltager i kampen for legalisering af cannabis, men glæd dig over at bevægelsen konstant styrkes - og brug din energi på selv at gøre noget. Tør øjnene!

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
nostalgic! Skrevet: 21 Nov 2003 00:31 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

ham tuxen kommer ihverfald ingen vegne

øhhh, det kan godt være at tuxen er sær og alle kommunist abernes metoder pisser dig af nostalgic. og at der ikke en skid sker. men gør du selv noget ved det min dreng, udover at skrive forvirrende indlæg her på boardet og nedgøre andre udmærkede hamp elskende mennesker?

holdningen må være at alle der ønsker fri hampdyrkning/hash samarbejder på tværs uden skelne til forskellig livsanskuelse, menneske/bøssesyn osv.

iøvrigt kommer der på mødet også folk fra cmc og dcf, so be there or be not.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]