Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
De eneste politikere jeg stoler på er den skarpe højre fløj men dem er jeg ikke enig med, venstre fløjen har meget godt i sig men det holder nok ikke som et system i vores danske samfund, og dem i midten lukker bare lort ud og slikker hinanden i røven og laver skandaler.

Hvad stemmer jeg, jeg tror sku jeg stemmer på hampe partiet hvis de stiller op næste gang, ellers stemmer jeg på det mest indflydelsrige parti på venstre fløjen.

Man må barre lære at klarre sig selv og gøre som det passer en, sålænge man ikke skadder andre, men hvis man kan skabe noget for nogle så er man et stort menneske, kald det anerki under ansvar...doeneg

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tias skrev:
Tjaeh... Nok mere bumfuck dovenskab - Jeg tror den million sofakartofler der ikke stemmer(eksempel), ikke ville deltage ligegyldigt regeringsformen.

Og der er sgu ingen i ungeren der kaster med brosten. Gør din research.

/Tias.

Tias, hvis der er 50% der ikke deltager f.eks., så er man ude i at have et seriøst troværdighedsproblem som stat, ikke sandt?

Øh, Tias, jeg har kommet i Ungeren siden dengang det blev besat, bare så du ved det. Så det er altså ikke bare noget jeg finder på. Der kommer altså nogle mennesker i Ungdomshuset hvoraf nogle af den sagtens kan finde på at kaste med en brosten. Jeg har selv kendt de første 50 af dem i årenes løb.

Titel:
Dedikeret medlem

50 :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaja, du er mega sej og old school. Nu er det bare sådan at BZerne ikke kommer der(og ungeren har forøvrigt aldrigt været BZat i ordets egentlige forstand - gør din research igen) mere. Af de hardcore punks der er der nu, tror jeg sgu ikke de tør andet og mere end at skrive læserbreve om sexisme i medierne og smadre vinduer på pelsbutikker. Sorry...

/Tias.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Tias skrev:
Jaja, du er mega sej og old school. Nu er det bare sådan at BZerne ikke kommer der(og ungeren har forøvrigt aldrigt været BZat i ordets egentlige forstand - gør din research igen) mere. Af de hardcore punks der er der nu, tror jeg sgu ikke de tør andet og mere end at skrive læserbreve om sexisme i medierne og smadre vinduer på pelsbutikker. Sorry...

/Tias.

Hey Tias,
du er lige kommet ind igen, og så må du gerne lige tale ordentligt, tak. Jeg gider ikke den dér opførsel. Jeg taler jo ordentligt til dig, så må du gerne tale ordentligt til mig, OK?

Well, jeg talte jo netop om at smadre andre menneskers ejendom og det er jo lige det man gør når man smadrer en rude i en pelsbutik. Og det finder jeg nu engang ikke særligt anarkistisk. Bortset fra det, så er dette ved at gå rimeligt OT. Tilbage til emnet.

Doeneg:
Det er svært at vide hvad du mener når du bare laver sådan en smiley. Hvis det er fordi du finder det usandsynligt at så mange lader være med at stemme, så er jeg enig i at det ikke sker imorgen, men man kan aldrig vide hvad der sker om 10-20-30 år.
Tag dengang sovjetunionen faldt. Der var der ikke nogen der troede på det, bare nogle få år forinden. Det hele kommer an på om folk vil blive ved med at give sit samtykke til at andre mennesker skal bestemme over deres liv. Og hér er valg en god ting at vise det igennem, ved ikke at stemme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det her -er- min ordentlige tale. Jeg har ikke brudt nogle regler, blot påpeget at du tog fejl. [EDIT: resten af denne rant får du i en PM]

Korrekt, auto-femi-veganer-wankerne er ikke lige altid hvad man ville forbinde med anarkisme, men de får da nogle ting gjort uden brug af vold.

Og ja, mega OT - lad os lave en ny thread hvis det er.

/Tias.s

Titel:
Dedikeret medlem

dank- jeg kom selv meget i ungeren, så det var bare et lille smil på læben over at du havde mødt 50 der var klar på at kaste med sten, jeg var selv en af dem der gik lidt sport i den, det var sjovt men jeg kan ikke forsvare min handling, og har taget min straf, vh. doeneg

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
dankdawg skrev:
Tias skrev:
Doeneg:
Det er svært at vide hvad du mener når du bare laver sådan en smiley. Hvis det er fordi du finder det usandsynligt at så mange lader være med at stemme, så er jeg enig i at det ikke sker imorgen, men man kan aldrig vide hvad der sker om 10-20-30 år.
Tag dengang sovjetunionen faldt. Der var der ikke nogen der troede på det, bare nogle få år forinden. Det hele kommer an på om folk vil blive ved med at give sit samtykke til at andre mennesker skal bestemme over deres liv. Og hér er valg en god ting at vise det igennem, ved ikke at stemme.

- Det tror jeg ikke du skal regne med. Som en af dine ligesindede skriver på liberator.dk: "Dagpengesagen ifm. den nyligt vedtagne finanslov for 2004 illustrerer med al ønskelig tydelighed, at Anders Fogh Rasmussen havde ret, da han i sin bog i 1993 skosede danskerne for at have en slavementalitet."

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Ja, men det betyder vel ikke at det ikke kan ændre sig? Hvis det ikke kan ændre sig, så kan man jo lige så godt give op. Så jeg vil mene at igennem historien er der sket ting man ikke troede var mulige, og det er sket fordi nogle startede med at gå foran.
En ting er sikker, der kommer ingen forandringer ved IKKE at gøre noget.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nej, det er klart, men jeg tror ikke på noget revolutionerende i forhold til demokratiet indenfor en overskuelig tidsramme. Det meste af Europa er optaget af kampen mod terror, og så længe frygt er det primære diskussionsemne, tror jeg ikke der bliver plads til at afskaffe staten (og dermed grundlaget for en statsstyret hær). En anden ting er så at jeg ikke er anti-stat, men det SKAL vi ikke diskuttere mere.

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Psyko skrev:
Nej, det er klart, men jeg tror ikke på noget revolutionerende i forhold til demokratiet indenfor en overskuelig tidsramme. Det meste af Europa er optaget af kampen mod terror, og så længe frygt er det primære diskussionsemne, tror jeg ikke der bliver plads til at afskaffe staten (og dermed grundlaget for en statsstyret hær). En anden ting er så at jeg ikke er anti-stat, men det SKAL vi ikke diskuttere mere.

Mvh. Psyko

Man sagde også at Sovjetunionen ville vedblive med at være få år før den væltede. Min pointe er at det ikke nødvendigvis er til at forudsige, fordi ting kan ændre sig hurtigere end du tror.
Jeg er ikke optaget af kampen mod terror, er du?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Hvilket parti har BL.A. fri hash på dagsordenen? For det er dér min stemme ryger hvis det endelig skal være....

Edit: Hids dig ned Dank!

Senest rettet af Cobz(@Delik) 23 nov 2003 17:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Cobz skrev:
Hvilket parti har fri hash på dagsordenen? For det er dér min stemme ryger hvis det endelig skal være....

Er fri hash den største ambition du har? I så fald er der vel Hampepartiet du skal stemme på. Men det ville da være dejligt hvis andet end hash betød noget for dig.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hehe, du er ikke glad for at sige Enhedslisten dawg :P

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

MuseJens skrev:
Hehe, du er ikke glad for at sige Enhedslisten dawg :P

Cobz - Jeg er overhovedet ikke ophidset, hvorfra får du den idé?

Jensus - De har IKKE fri hash på dagsordenen. De har derimod en plan om at lave en legalisering af hash under strengt kontrollerede forhold. Det har Det Radikale Venstre også.

Så grunden til at jeg ikke nævner de to, er at de ikke går ind for fri hash. Det gør Hampepartiet derimod.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu går vi offtopic, men hvor går forskellen på fri hash og legalisering ? Jeg går udfra at du mener at folk bare kan købe hash som de vil, hos deres pushere, når du snakker om fri hash. Men i daglig tale så tror jeg altså ikke at du skal forstå fri hash så liberalt som du ellers forstår ordet fri.
Enhedslistens forslag går ud på at lade det blive solgt på apoteker og lade indtægterne gå til behandling af folk som misbruger hash'en, hvor hyklerisk det end lyder. Det er da sådan jeg husker det.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

MuseJens skrev:
Nu går vi offtopic, men hvor går forskellen på fri hash og legalisering ? Jeg går udfra at du mener at folk bare kan købe hash som de vil, hos deres pushere, når du snakker om fri hash. Men i daglig tale så tror jeg altså ikke at du skal forstå fri hash så liberalt som du ellers forstår ordet fri.
Enhedslistens forslag går ud på at lade det blive solgt på apoteker og lade indtægterne gå til behandling af folk som misbruger hash'en, hvor hyklerisk det end lyder. Det er da sådan jeg husker det.

Ja, det er også sådan jeg husker det, og det kan næppe kategoriseres som fri hash, men nærmere som en meget begrænset legalisering i stil med Systembolaget i Sverige (dog lidt strengere ).
Jeg ville mene at for at vi kunne kategorisere det som fri hash, så skulle der i det mindste være et licens-monopol, lige som med cigaretter eller alkohol, hvor det altså kan sælges og produceres frit, men der skal betales afgift af det. Så det er ikke fordi jeg synes at det skal være HELT frit for at kunne kaldes for fri hash, men Enhedslistens forslag er så grotesk at det er en hån at kalde det for fri hash. Medmindre at du mener at der er fri morfin i DK? :D

Titel: DF
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hej!
Dette kan sikkert virke stødende eller provokerende, men jeg går ud fra at her er plads til alle. Jeg er nemlig overbevist om at stemme på Dansk folkeparti.
Mine egne synspunkter er ikke at alle indvandrere skal holdes ude, hvis de er på flugt og beviseligt i fare, men når de så er i Danmark, stadig som gæster, synes jeg ikke det kan være rimeligt at den danske regering ikke kan smide dem hjem. 3 lovovertrædeser (fartbøder, lettere gadeuorden m.v. gælder ikke herunder, men jeg tænker på indbrud, overfald og den slags) og den pågældende person skal sendes hjem, uden adgang til Danmark i 10 år.
Sådan er det jo og jeg tror sgu der er nogen af jer der er enige - Hvis i tør stå frem, så gør det endelig! Men husk jeg er skam ikke rascist, stramme rammerne skal også sættes op for danske lovovertrædere, især voldtægt. :twisted:

PEACE

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Man kan allerede sende udenlandske statsborgere hjem efter en enkelt grov overtrædelse, og det gør man i øvrigt hele tiden. Det er fedt at du stemmer på DF uden overhovedet at have sat dig ind i sagerne :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
Og der er sgu ingen i ungeren der kaster med brosten. Gør din research.

LOL!!!

det var da dagens største løgn!
skide veganer punker hippie, der kommer sq da stadigvæk massere i ungeren som kaster en enkelt lille bitte sten en gang i mellem ;)[/quote]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]