Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
hvad sker der for fyre der slår på tøser!?
det er sq da svagt, eller hvad?

er på vej hjem fra fest i morges. så kommer der en løbende imod mig. han synes åbenbart at jeg stod i vejen, da han skulle prøve at flygte fra politiet, fordi han havde lavet grafiti på et tog!!!

nu sidder jeg her og har et blåt/rødt, hævet øje der gør vold nas!!

nu er der en del guys herinde... har i nogensinde slået på en tøs uden nogen grund?? ikke fordi jeg i det hele taget synes det er okay at slå på folk. selvom der er nogen der en gang imellem har foptjent det.

jeg synes fandme det er svagt, og jeg må da indrømme at hvis det ikke var fordi politiet havdeværet der, havde jeg fandme også knaldet ham en.

hvad er holdningen til vold i det hel taget?? og så det at slå på tøser??

har lige brug for lidt ynk her.. har røv ondt af mig selv ligenu!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er fandme for svanset at slå på tøser (PUNKTUM).

Titel:
Junior medlem

TAK!!!!

det værste er fandme at det ikke er første gang jeg får en på skallen.. jeg er ret god til at løbe ind i de fyre der åbenbart ikke har noget imod at slå på tøser....

Titel:
Insane psychedelia user!

Selvom det er min mening, så var det også lidt ment som en joke. Ikke fordi at jeg ikke synes at det er forkert, eller fordi at jeg ikke har ondt af dig.

Men de folk som kender mig herinde fra ved at jeg har været oppe at slåsse med min ex. Før jeg får den vilde sviner af folk som ikke ved noget om situationen, så kan I PM'e mig for uddybbelse.

Derfor betyder det skam ikke at jeg ikke kan være imod vold mod piger. Jeg har også været oppe at slås med drenge, det betyder jo heller ikke at jeg støtter at fyre får tæsk.

Titel:
Junior medlem

der er ikke noget galt i at slås.. hvis folk altså har fortjent at få slag...... men når man ikke kender idioten eller ikke har gjort ham en skid.... så bliver jeg fandme sur.......

vil egentlig også gerne have en uddybelse..... :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Vold mod piger det kan jeg sQ ikke lide men jeg kan overhovdet ikke lide vold... Det er nok noget af det væreste at gør et andet mennske fortræd...
F.esk. For en måned siden var jeg til privat fest hos en ven´s bekendte...
Så er jeg der i 5min. snakker ikke med nogen ud over min ven og så beslutter jeg mig for at gå ud og ryge lidt på min chillum og hvad sker der lige når jeg er færdig med at ryge kommer der en hen som jeg aldrig har mødt fra festen og knalder mig en.... han siger (jeg hader fucking hippier der ryger hash).... Så får jeg så mange på hovdet af den lille grund at jeg brækker kæben slår en fortand løs helt hævet og besvimer.... :(

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg er meget pacifistisk indstillet, men jeg skelner dog ikke så skarpt imellem at slå en dreng der har opført sig tåbeligt og slå en pige der har gjort det samme. Nogle piger får f.eks deres kærester til at gennembanke de drenge de ikke bryder sig om og den slags tøser fortjener et par på kassen IMO.

Mvh. Psyko (der forøvrigt aldrig har slået en pige)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
hvad er der nu galt med en god gang Wife Beating ?!?!?!?! :D :D

ej spøg til side. kan godt se det er rimlig sur røv at blive tæsket ned uden grund, har heldigvis aldrig prøvet det.
Jeg finder det helt forkert hvis mænd slår på kvinder, jeg fatter overhovedet ikke hvad der sker i hovedet på de mænd der deler håndmadder ud til der kærester.

Men en god bitch fight går man ikke galt i byen med, det er fandme humor at se på når to chicks går amok på hinanden i byen :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

jeg har slået på flere piger, men ok det var så også i tunnerings øjemed, så de vidste hvad de gik indtil... hehe så kan de lære det :wink:

Men jeg må give psycho ret på dette punkt, jeg er meget imod vold, hvadenten det går ud over drenge eller piger, men jeg vil heller ikke skelne mellem en dreng som slår løs på en fremmed forbipasserende eller en pige der får sin store kæreste til at gøre det!
Hovedesagen er at den slags mennesker fortjener et par på hovedet IMO

Man kan self argumentere for at drenge somregelt er større og har bedre chancer for at forsvare sig selv, men dette kræver jo self, at man er klar til det, ikke påvirket eller sidende og rygende en chillum da det her ikke gør nogle forskel om man er pige eller dreng.....

Hovedesagen er, at det er utroligt ubehageligt at få nogle på hovedet, og at folk der overfalder andre burde udsættes på kinesisk bambus-totur! :lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Vold er bare latterligt... sådan er det...
Men maler selv så på en måde kan jeg godt forstå at han slog dig... man panikker virkelig når politiet er efter en... ikke at jeg accepterer hans opførsel på nogen måde og ikke at det er en undskyldning men man er virkelig ude af den når man bliver jagtet!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvad fanden er det for noget pjat at sige ? Hvis man har politiet på nakken, så er det forståeligt nok at man slår nogen ned ? Du mener simpelthen ikke at han kunne løbe udenom hende ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er derfor jeg aldrig skal være politimand!

Hvis jeg så en dum knægt lave hærværk og så senere slå en pige fordi han prøver at flygte, ville jeg sgu ikke kunne nære mig for at ligge ham i den ondeste Nato-lås!!! :twisted:

Titel:
Medlem

Det var i forbindelse med noget grafitti på tog?
Hvornår og hvor skete det, hvis jeg må være så fri at spørge.

Titel:
Junior medlem

radon9>
øh.... det må du vel godt, det skete ved hillerød station, og klokken har været omkring 04-04,15.. er ikke helt sikker på tidspunktet.....

WHY?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Herfølge
man slåe ikke på pige men de skal ikke skúle sig under de er pige...

hvis en pige slå en dreng er det så oki nej hvis hun slå kan hun også tåle og få en flad senv

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeps, hvis tøser selv slår, så må de acceptere at få en igen. Jeg hader når piger gemmer sig bag sit køn.

Når det er sagt, så er vold jo noget man bør undgå. Det er dumt og fører ingen vegne.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Man bør slet ikke slå på nogen.. uanset køn... right?

Titel:
Site Admin

Har også selv givet en flad til en af det andet køn og jeg fortryder det ikke!

Men situationen skal lige med, ellers giver det ikke meget mening. Jeg havde fuldesnakket lidt med en ven's venninde om vind og vejr og jeg havde på INGEN måde været provokerende eller noget. Så sparker hun mig pludseligt totalt umotiveret lige i bollerne, og siger: "hihi, jeg skulle bare se hvordan du reagerede". Så fik hun satme også klør fem over kinden... Fuck jeg blev gal!

Men det er også det eneste jeg har på samvittigheden i den dur :)

MVH
KI

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
jeg har været udsat for det en enkelt gang - en pige der simpelthen var for provokerende og gerne ville slås. Selvom jeg prøvede at undgå det, bl.a. ved at skubbe hende væk flere gange, endte det med at jeg tabte hovedet og hun røg på jorden. Det skal siges at hun havde slået ud efter mig flere gange, sparket efter mig og spyttet på mig - så selvom jeg normalt ikke er voldelig, følte jeg mig berettiget til at smide hende på jorden! præcis som jeg ville ha gjort hvis det var en fyr!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Klart nok... er selv anti-voldig, men mener sku at hvis folk beder om det og er nogle fucking røvhuller, så er det sku på sib plads at slå fra sig!!

Lucky>>> prøvede du på at stoppe ham eller noget, for så er det din egen skyld!! hvis ikke, så var du sku uheldig at løbe ind i et røvhul!! :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]