Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hej jeg har fået en mail fra nogle journalister fra DR der vil lave et program om DXM. Og da de havde læst min triprapport herinde, mailede de til mig og spurgte om jeg ville være med i kontant??? Nope tænkte jeg. Gu ville jeg da ej stå frem foran hele Danmarks befolkning og fortælle om mit trip. :)

Er der nogen der har fået lign. e.mails???

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De journalister du er blevet kontaktet af, har oprettet et emne hvor de spørger efter folk som vil medvirke i deres historie, den kan læses her!

Jeg vil godt gentage min opfordring til ikke at tage kontakt til dem.

Og denne tråd hører nok mere hjemme i generelt, så jeg flytter den lige.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kontant er det værste og mest pinlige program på DR. Så jeg håber at der ikke er nogen der har snakket med de fjolser der fra. Det kan KUN blive useriøst.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg håber ikke nogen psychedelia.dk medlemmer har medvirket til programet :?:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeps, Jeg har også fået en mail fra disse famøse journalister.

HVORFOR skal dexofan nu IGEN i mediernes søgelys ???? :evil: :evil:

Der har sq snart været nok om dexofan igennem tiderne.....og hvad har det ført til ??? Højere priser og flere unge som prøver det. Man kan godt spørge sig selv om hvad f.... de journalister tænker på. Men selvfølgelig - det er jo en historie som skaber opmærksomhed, hvis man lige går og mangler en god ide til noget stof...... :roll:

Jeg har HELLER ikke tænkt mig at skrive en SKID til dem. Hvis det så bare var saglig information om sagerne, og ikke en forudfattet (anti-stof) holdning - hvis de fortalte ærligt og reelt om det - ja så stod sagerne måske anderledes.

Jeg opfordrer ligesom andre her på psychedelia - KVÆL JOURNALISTERNE I TAVSHED!!!! ....og svar dem ikke!

Mvh
Dark Sky

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
ville det ikke være en god idé at fjerne brugernes email fra triprapporterne, således at ens email kun bliver brugt til at sende bekræftelser, etc fra admins?

Jeg vil i hvertfald ikke kontaktes af en eller anden stodder, som finder min email i mine triprapporter.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Er der ikke mulighed for at vælge om den skal være synlig for andre i "profil"?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:

Jo, men det gælder kun for ude på boardet.

Hvis man indtaster sin email når man indsender en triprapport, er den automatisk synlig. Hvis man senere vil fjerne den, kan det gøres manuelt på hver enkelt rapport, ved at vælge "ret".

Ali : Hvis ikke du vil have at nogen ser din emailadresse, undrer det mig at du har valgt at lade den være synlig på boardet. Her er den da meget mere eksponeret end i triprapport-sektionen.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Men det kan man så undgå ved at bruge en ligegyldig hotmail-account eller lignende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har svaret dem og sagt pænt nej tak på en meget grim måde, så de er nok sure på mig, og jeg har heller fået flere mails fra dem. Men selvf. vil jeg da ikke stå frem for åben skærm og bllive kendt over hele landet som "ham der tager Dex" Men det er da rigtigt det de siger med at det ikke virker, det er noget bondefangeri. jeg har oplevet at det virkede en gang, men det var også i større doser (300 mg helt nøjagtigt) men det er noget værre shit.

Jeg har ikke lige været herinde og se det de havde skrevet, og jeg havde helelr ikke rigtig tid til at skrive så meget i dette indlæg, så det må i undskylde hvis det har været for "stødende" :D

Men jeg vil gå ind og læse deres historie...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Child_Inside skrev:
dankdawg skrev:

Ali : Hvis ikke du vil have at nogen ser din emailadresse, undrer det mig at du har valgt at lade den være synlig på boardet. Her er den da meget mere eksponeret end i triprapport-sektionen.

Hmm, jeg kan da ikke se hvor min email er synlig? Det var først i starten på det gamle board, og til sidst lod jeg kun min MSN-adresse stå fremme - altså den samme. Nu er begge dele jo fjernet på det nye.

Desuden så kan man selv vælge hvornår man vil vise sin email til offentligheden her på boardet, i modsætning til triprapport-sektionen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Xp3rt ->>> Hold da lige op! Dexofan virker rent faktisk OGSÅ mod hoste! Jeg har prøvet det en enkelt gang, bare for nysgerrighedens skyld, og det virkede fint for mig! Måske vi bare er lidt forskellige hvad angår følsomhed overfor dexofan ?!? Med andre ord - Bare fordi det ikke virker for dig betyder det ikke at det ikke virker for andre.

Men forresten, var det ikke også dig der skrev et indlæg og brokkede dig over at 600mg dxm kun FØLTES som 300mg ???? Der er et ord for dette - TOLERANS. Og med de doser man bruger for at trippe dxm kan det godt være at der skal mere end den anbefalede mængde til, for at stoppe hoste (mit eget "forsøg" var i en periode hvor jeg ikke tog dexofan).

Mvh
Dark Sky

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hey!
Har kun prøvet dex 1 gang tidligere (10 piller til mig og 10 til min kammerat), men det eneste jeg mærkede var som om jeg var pattestiv lissom da man var konfirmand og for det andet kunne jeg ikke rigtig koncentrere mig, jeg havde umuligt ved at føre en samtale og alting gik lidt for langsomt!
Er det normalt eller var dosen for lille??

Emil

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dark Sky: Er der nogen der har pisset i dit mix??? :?

Jeg skriver bare min mening, og hvad jeg lige har hørt rundt omkring, så lad venligst være med at svinde mig til tak... :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]