Alcoho|ic skrev:
Hmm, noget spændende kunne måske være at skrive om Ibogain ja... Det er jo rimelig meget oppe i medierne for tiden. Jeg synes næsten ikk du skal skrive mere om weekendnarkomaner, det er sgu ved at være for kedeligt
Ellers så kig i den post jeg engang lavede i syntetisk, "myter om ecstasy" vist nok... Der er nogle gode råd...
Edit: Generelt kunne psykedelisk terapi være et godt emne, der kan du både omhandle Shulgin, andre amerikanske psykologer og så selvfølgelig Ibogain...
Psychedelisk Terapi lyder godt... Vil jeg overveje - men problemet er bare, at jeg først får mine to Shulgin-bøger om et par uger

lidt forsent.
Artiklen skal afleveres næste mandag (d. 8. december), og jeg tvivler utrolig stærkt på at jeg kan læse to tykke engelsk bøger på så kort tid - selvom hvis jeg fik dem nu
MuseJens skrev:
Hvordan kan du glemme at nævne Stanislav Groff, hans LSD terapi og holotropi ?
BTW. hvad er i for nogle svanse i gym ? Jeg skal igang med 15 siders biologirapport !

Hehe, det er påkrævet og det skal i et blad - så jeg tror næppe jeg får specielt mange læsere, hvis den er på 15 sider

tror det er derfor der er den grænse - går jeg næsten ud fra. Og vi sproglige skal lære at beskrive ting så godt som muligt på så lidt plads som muligt

I matematikere er jo sindsyge med jeres fancy beregninger!