Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Woodstock
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg sad i weekenden og så 'The Woodstock Diary' for første gang i mange år... skitsede lidt imens, og endte op med at samle det hele til én tegning (se nederst).

ápropos Woodstock> Jeg ved ikke med jer, men ved at se på hvordan bands optrådte for bare 34 år siden, synes jeg der er sket meget med hvor meget sjæl musikerne lægger i det de har gang i. Hvor meget er ikke show idag? Dengang var der sgu ingen fyrværkeri, fancy lys-/ ryg-effekter, laserlys eller flagermus-bidning. Der var et par mikrofoner, et par forstærkere, instrumenter og musikere. Mere skulle der ikke til for at få publikum med!
Tag nu højtærede David Bowie. Han optrådte godt nok ikke på Woodstock, men han var jo kendt for mega extravaganza koncerter med glimmer og ild. Geniet DB, som nu er gået helt VÆK fra det store 'show' og kun netop har de mest grundlæggende ting, når han giver koncert i dag. Han siger det bringer fokus ind i musikken og koncentrerer opmærksomheden om det, det handler om.
Og det kan han jo have ret i.
Nå, det var et sidespor...

Peace,
/Drumstick.

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!

Tak for billedet. Er det okay at jeg bruger den i en skoleopgave, jeg laver pt. et projekt om hippier nemlig og billeder passer jo perfekt ind :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Det gør du bare, Jens!

/np.

:D
/Drumstick

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
helt seriøst jeg ved ikke om det er lidt af sprutten og mig eller kun mig... ;Men fuck hvor er det et fedt billed.... det er noget af det beste jeg har set længe.. Men på den anden side jeg er mere eller mindre Hippie
"thumps up" for -Drum :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]