Wow, sikke en saglig debat vi har fået op at stå her.
Citat: nostalgic!
Citat:
[...]men en ond diktator der er MANGE gange VÆRRE en STALIN og HITLER ligener en børne have på udflugt i forhold til[...]
Nu ved jeg ikke udfra hvilke kriterier, du mener dette, men hvis det går på, hvor mange de tre personer hver især har dræbt, eller været skyld i blev dræbt, så holder den overhovedet ikke! Og helt ærligt, er det ikke lidt ligemeget, hvem der er værst...?
Citat: nostalgic!
Citat:
hvad med jøderne som har importeret flere tusindne piger fra øst europa og lovet dem goé jobs og bagefter tvunget dem til prostitusion.
Er det ikke bare en totalt ubrugelig kommentar, der overhovedet ikke bygger på noget sandt?
Citat: radon9
Citat:
Taget i betragtning at mossad glædeligt rejser til lande som Norge og myrder norges indbyggere, hvis politiske standpunkt står i vejen for den zionistiske verdenovertagelse, så bør nostalgic nok ikke uddybe sit udsagn.
Mossad? Hvem i Norge er blevet myrdet? Komplet idiotisk kommentar hvis du spørger mig.
Og ja, sorry, nu har jeg sikkert lagt op til en masse bitch-fight endnu en gang her på psychedelia, men helt ærligt, com'on og lav nogle ordentlig indlæg!
Tilbage til det tråden handler om:
Det er godt, at USA har fanget Saddam. Jeg ved ikke, om krigen var legitim eller ej, det er vel også formålsløst at diskutere nu. Jeg synes bare, at man skal holde sig i baghovedet, at USA i hvert fald ikke gør noget uden selv at kunne vinde noget af det - der ligger altid en bagtanke bag.
Om brugen af tortur kan jeg ikke rigtig se noget fornuftigt i det - hvad vil du opnå? Det skulle kun være for at plage Saddam så... Jeg synes ikke, han skal dømmes til døden, da jeg ligesom Psyko mener, at der ville være en ret stor chance for at han blev martyr. Næh, bur ham inde i en lille celle resten af hans liv - lad ham leve på vand og brød, og lad ham høre om, hvordan han har behandlet folk. Nogen vil mene, at det er en blødsøden holdning, og det er det måske også...? Men er døden virkelig en straf i denne sag?