Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Man genkender altid en der har et forbrug af stoffer
Altid 4%  4%  [ 2 ]
Næsten altid 19%  19%  [ 10 ]
For det meste 28%  28%  [ 15 ]
Det er sådan 50-50 19%  19%  [ 10 ]
Noglegange 25%  25%  [ 13 ]
Sjældent 6%  6%  [ 3 ]
Aldrig 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 53
Forfatter besked
Medlem

Vil i give mig ret i denne påstand?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Tja man kan næsten altid genkende en der tage stoffer, men hvis det kun er lidt hash et par gange om året kan man ikke se det... Men en der er blæst hver weekende kan man sagtens se det på..... Syntes jeg

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har svaret næsten altid. Nogle gange kan man blive overrasket både den ene og den anden vej, men det er som regel nemt at se, hvem der tager stoffer. Man kan se det på folks udseende, stil, venner og attitude - og glem ikke humoren. Folk, som ryger hash, har en helt speciel humor, som ikke er til at tage fejl af. Og folk på stoffer har en blæst humor, som ingen morale har i sig. Tit møder man én, hvor man bare siger: "Ham dér, han tager stoffer."

Senest rettet af Minimal 14 dec 2003 13:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
mjaa... jeg har været ude for, at folk har spurgt mig om jeg røg hash - et eks: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=541

Læs bare starten :)

Men jeg tror ikke folk kan se at jeg f.eks. er på svampe - mødte min gode venindes mor, som jeg har kendt i godt 5-6 år... og jeg var så blæst på svampe, og jeg fik paranoier fordi hun begyndte at tale til mig, mens jeg sad på min cykel. Hun bemærkede intet, men jeg kunne godt mærke koldsveden. Endnu et eksempel på at folk ikke kan se at jeg tager andet end hash.

Og de seneste "målinger" fra min skole viser, at over 2/3 af eleverne har røget en joint! Og folk taler åbent om det - nogle gange ryger nogle elever i spisepausen og smutter ind til timen for at få det lidt sjovt.
Så kun pussies ryger ikke!

Ergo: Det er nemt at se når folk ryger, men ikke andre stoffer - det tror jeg ikke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Så kun pussies ryger ikke!

Så ville jeg nok nærmere sige det omvendte, men den holder stadigvæk ikke 100%. At så mange ryger, det er jo bare, fordi de alle sammen er mere eller mindre svage og følger med flokken... pussies! En person, der vil noget med sit liv, er ikke en pussy.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hehe, det var kun for sjovt :roll:

Prøvede bare at fortælle at det er meget udbredt - og det er kun et spørgsmål om tid før det bliver frigivet! Og hvis du er blæst på noget, så tror jeg uerfarne folk ville tro at du havde røget - intet andet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis I så mig blandt masser af andre gymnasieelever, tror jeg ikke I ville tro det om mig...

Edit: Det er meget forskelligt efter, hvilken slags stofbruger det er. Sådan en afbleget pumper med et tomtudtryk i ansigtet, viser sig efter min erfaring ofte at være det...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
hehe, det var kun for sjovt :roll:

Prøvede bare at fortælle at det er meget udbredt - og det er kun et spørgsmål om tid før det bliver frigivet!

Okay. :) Det er godt nok ved at være ekstremt udbredt, og det breder sig mere og mere, men jeg er ikke sikker på, at de nogensinde vil legalisere det. Det er selvfølgelig ikke til at sige, men regeringen er så meget imod det, og hvad ville alle de ældre osv. i landet ikke mene?

aliaarhus skrev:
Og hvis du er blæst på noget, så tror jeg uerfarne folk ville tro at du havde røget - intet andet.

Det kan der så være noget om. Da jeg gik i folkeskole, da kom jeg nogle gange i skole bleg og med kæmpepupiller efter at have været på amf i et døgn eller to, og de samme to tøser kom altid med den dér: "Fuck, hvor er du skæv i dag, Dannie. Hi, hi, hi. Har du noget hash?" Desuden, når jeg kom i skole og rent faktisk var skæv, fordi jeg havde røget en god morgenbong, så sagde de slet ikke noget. I næsten hvert eneste store frikvarter i 7. klasse gik jeg over til en veninde, som røg hver dag, og kom tilbage til timen skæv og sent på den, men der var ingen, der lagde mærke til noget. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
jeg her stemt på noglegange fordi det tit kommer som en overraskelse at folk er på noget. det er da tit jeg hører den med
"tager du sådan noget, det trode jeg godt nok ikke om dig!"

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes godt man se/mærke på folk hvis de har taget/røget meget, f.eks. amf, syre eller hash, men som regel ligner de fleste folk der tager stoffer alm. mennesker som så mange andre. Mange af dem jeg kender, der tager stoffer vil man ikke kunne skelne fra en flok mors drenge :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Afhænger af stoffet.... hvis det er LSD er folk tit røde i hele ægget men det kan man jo oss blive af at drikke.... røde øjne ved hash kan også nemt genkendes men kan fjernes med eye lite øjendråber på en halvt sekund...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis folk ER på stoffer synes jeg nu ikke det er særlig svært at se det på dem. Man skal bare kigge på deres pupiller - er ikke særlig normalt at pupillerne fylder hele iris i normalt dagslys :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har svaret nogle gange. Måske er jeg bare dårlig til at se den slags på folk, men jeg tror også at nogle mennesker gør den fejl at de regner med at de kan se forskel på dem de ved tager stoffer og dem de ved ikke gør det, hvor det der i virkeligheden gør forskellen er at de ser på de 2 grupper med forskellige øjne...

Bare en tanke.

Titel:
Insane psychedelia user!

Child_Inside skrev:
Jeg har svaret nogle gange. Måske er jeg bare dårlig til at se den slags på folk, men jeg tror også at nogle mennesker gør den fejl at de regner med at de kan se forskel på dem de ved tager stoffer og dem de ved ikke gør det, hvor det der i virkeligheden gør forskellen er at de ser på de 2 grupper med forskellige øjne...

Bare en tanke.

Det var faktisk ekstremt uhyggeligt at rende rundt inde i Amager Bio til Infected og glo på folk der gik rundt. _Alle_ havde bare store pupiller... lignede nogen der var blevet overtaget af aliens, sådan lidt ligesom i Strengt Fortroligt :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Davidna skrev:
Vil i give mig ret i denne påstand?

Heheh i hvilken en af dem ? hehe .... Jeg har skrevet næsten altid, syntes altid jeg kan kende folk når de har været på stoffer - men der er jo også nogen man ikke vil tro kunne gøre det, men gjorde det alligevel.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
hehe, tit og ofte kan man genkende narkobrugere.. men syntes ikke at jeg selv ligner en hasher selvom jeg er det!! Bare en god knægt, men sunde interesser!!hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]