Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det ved jeg ikke endnu... Venter stadig på svar fra dem. Har bare bestilt ekstraktet i dag. Gik ud fra de havde et link så jeg kunne bruge VISA eller en Pay Pal konto??!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
PsyGoa:
Har netop fået svar og de modtager kontanter via posten eller indbetalig på en girokonto ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved sgu ikke rigtig, om jeg turde sende kontanter med posten. Men det ville jo være en nem løsning på betaling.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Efter at have røget hash i et stykke tid prøvede jeg LSD.... det gik fint og var smertefrit... en kæmpe omvæltning fra hash'en dovne tilstand...

Eller så som de andre siger så er svampe nok oss en god ide... dem har jeg ingen erfaring på så jeg ka ikke lige udtale mig så meget om det

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har nu altid sagt svampe først, men jeg tror faktisk at en 15-20Mg 2C-B ville være bedre at prøve først - så får man halluer og ikke nogen mindfucks ... perfekt drug! :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Skyd-Sven skrev:
Efter at have røget hash i et stykke tid prøvede jeg LSD.... det gik fint og var smertefrit... en kæmpe omvæltning fra hash'en dovne tilstand...

Eller så som de andre siger så er svampe nok oss en god ide... dem har jeg ingen erfaring på så jeg ka ikke lige udtale mig så meget om det

Aldrig anbefal LSD til nybegyndere/hash-rygere. At det kan gå godt hos nogle er ikke ensbetydende med at det kan gå godt hos alle.

Et LSD-trip kan vare mere end 10-12 timer, og hvis personen har fået et badtrip, og det så varer i så lang tid, og ikke har nogle erfaringer, såå... ja - det siger sig selv.

Mange siger at svampe ligner LSD (har ikke selv prøvet LSD), men at svampene er mere "drømmeagtige" - skulle man få badtrip på svampe, så varer et trip typisk mellem 4-6 timer... Og i små doser, i kortere tid.

Derfor er svampe sikrere at tage, IMO. LSD kan anbefales efter flere svampe-trip (du er også 16, du burde slet ikke spise LSD :shock: 8) )

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

woodydrn skrev:
Jeg har nu altid sagt svampe først, men jeg tror faktisk at en 15-20Mg 2C-B ville være bedre at prøve først - så får man halluer og ikke nogen mindfucks ... perfekt drug! :D

Hvordan ville 2C-I være i denne sammenhæng? Mange mener jo at de 2 minder om hinanden, og både du og MuseJens anbefaler jo 2C-B. Og 2C-I er nok lettere tilgængeligt end 2C-B.

Jeg har desværre ikke prøvet nogle af delene, så jeg er lidt udenforstående i denne sammenhæng...

Titel:
Insane psychedelia user!

2C-I er mere indadvendt, både efter min egen erfaring og udfra en stor del af erowid's triprapporter (og andre's mening). 2C-B er noget mere overfladisk, festligt og farverigt. 2C-I er mere til fundere over livet på.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg startede selv med et syretrip som mit "næste skridt" (efter cannabis), men jeg er tvivl om jeg vil anbefale dette stof som "førstegangs" for nye psykonauter. Det varer som Ali er inde på temmelig lang tid, så skulle det gå galt, vil situationen være ganske svær at håndtere for en uerfaren.

Skal man prøve Svampe, LSD eller andre psykedeliske stoffer, så sørg for din egen skyld for at gøre det i trygge positive omgivelser, samt med folk du bryder dig om, og som du ikke mindst stoler på. Set & Setting er altafgørende for om turen går godt eller ej. Min eneste seriøse røvtur på psykedeliske stoffer var på svampe (danske), fordi jeg ikke overholdt dette punkt.

aliaarhus skrev:
Derfor er svampe sikrere at tage, IMO. LSD kan anbefales efter flere svampe-trip (du er også 16, du burde slet ikke spise LSD :shock: 8) )

Burde han spise svampe i den alder? Det er vel et spørgsmål om, om man er klar til at gå ind til de indtryk, tanker og oplevelser, stofferne giver én. Er man ikke, kan det være ganske ufornuftigt. :wink:

Sengen venter....

Mvt. Jesper.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jespar skrev:
Burde han spise svampe i den alder? Det er vel et spørgsmål om, om man er klar til at gå ind til de indtryk, tanker og oplevelser, stofferne giver én. Er man ikke, kan det være ganske ufornuftigt. :wink:

Sengen venter....

Mvt. Jesper.

Hehe, nej nej... Skyd-Svend er 16 år og har prøvet LSD - han snakkede om LSD.

Misjal (som har oprettet det her topic) ved jeg ikke hvor gammel han er... men hvis han er på samme alder, så synes jeg han skal vente.

Jeg anbefaler absolut heller ikke svampe til en 16-årig... men hvis den 16-årige var meget stædig og valget stod mellem LSD og svampe, så ville jeg klart anbefale at han holdte sig væk som første prioritet, og svampe som anden prioritet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Mange tak for hjælpen ;)
Vil se om jeg kan få fat i lidt mexicanske svampe, tror jeg :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

ok skriv om hvordan det går :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]