Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
vi skal give endnu flere penge til ulandene. De skal gå til hospitaler og skoler, alle mennesker har ret til læge når de har brug for det. Og at kunne læse,skrive og regne er noget vi alle skal kunne finde ud af, for det er meget nyttige evner at have.

desuden skal krig stoppes, og al anden unødvendig lidelse skal også fjernes

Det skal jeg nok arbejde på

venlig hilsen
Messias

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det lyder jo meget uskyldigt, men hvilke metoder har du tænkt dig at tage i brug? Og nu ryger du jo sikkert temmeligt meget hash, så mon ikke hellere du skal vente til imorgen? ;)

-Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hey, du er altså ikke den eneste med den tanke... Så er jeg også Messias eller hvad?

Jeg syns endda også at al forurening skal fjernes så Jorden bliver et godt sted for alle mennesker og dyr!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg er aktiv SF'er... betyder det at jeg er gud?? eller ska jeg melde mig ind i enhedslisten for det?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Indse det nu fråder: vi mennesker er grusomme og egoistiske og vi vil blive ved med at pine hinanden indtil vi har destrueret os selv - og hvis du ikke snart holder kæft med det der humanistiske pis så korsfæster vi dig fandeme (igen)! :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe acidDreamer, WORD!!!

l0rn Fråder ikke at kalde sig Messias en anden gang... :twisted:

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Psyko skrev:
Og nu ryger du jo sikkert temmeligt meget hash, så mon ikke hellere du skal vente til imorgen? ;)
-Psyko

Den lader vi stå et øjeblik 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vi er alle guder. Det står der i biblen. Men det er forskelligt hvor meget af os der er gud, for mennesker er gud blandet med dyr. Jeg skal lære alle mennesker om guds retfærdige domme. Så folk kan leve i harmoni med gud og sine medguder. Vi skal bare finde det guddommelige i os selv frem på en god måde. Jeg har ihvertfald tænkt mig at prøve på at gøre verden et bedre sted for os alle, det er der ihvertfald ikke noget galt med.

venlig hilsen
Fråder

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke helt sikker på det er mig der er Messias mere, men en profet der har set ud i uendeligheden det er jeg ihvertfald. Jeg er tilfreds med kun at få frelst noget af jorden det behøver absolut ikke være den hele. Men jeg vil ihvertfald gøre en indsats nu hvor det guddomelige i mig er blevet vækket til live. Det er rart at vide der er en retfærdig gud der har styr på alle sagerne, og det er vildt fedt at vide man lever evigt, og ikke bare dør sammen med sin krop.

venlig hilsen
Fråder

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvor i biblen står der at vi alle er guder?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dankdawg skrev:
Hvor i biblen står der at vi alle er guder?

Det er antydet flere steder, men det kræver at man forstår at læse bibelen i den rette esoteriske sammenhæng...

Menneskets ophav er gudommeligt, dvs. vi udspringer udfra faderguden, dvs. alting gør, søn'en dvs. Kristus er hyrden som skal fører flokken tilbage til faderen, eftersom vi har glemt hvores eget gudommelige ophav, dvs. at vi selv er skabt i guds billede og derfor også rummer det gudommelige i hvores inderste kerne, for at skære det ud i atomer for materialisterne, Kristus er som neutronet som holder den kærne sammen som ellers ville blive ustabil, dvs. mennesket er enormt selvdestruktivt og har gjort meget skade på sin egen udvikling og miljøet, Kristus er det forbindelsesled til faderen, thi han og faderen er et og Kristus siger at ingen kommer til faderen uden mig, så derfor luk dit hjerte op, for Gud er kærlighed og det er vejen ud af synden som i egentlige forstand er adskillelsen fra gud, dvs. det som fraholder os fra at nærme os det gudommelige og dermed fremme hvores egen og verdens videre udvikling.

Tænk på at ligningen går op eftersom at dette er vejen til foreningen af de paradoksale modsætninger som vi mennesker er udsat for og som netop bevirker at mennesket afskiller sig fra Gud, men disse polariteter som hver især trækker os ud i periferien i opløsning, dvs. ånd adskilt fra materie og modsat trækker os ind imod centrum imod forhærdning, dvs. materie uden ånd vi må ligesom finde den balancegang som ligger (Læs: Jeg typografere blot en analog som en illustreret visuel fremstillet symbolsk beskrivelse).

Netop fordi vi er skabt i Guds billede, så er vi som et kort som omgiver det område vi selv befinder os i, derfor kan vi ved at lære os selv ærligt at kende og være frygtløs ærlig og se ind i sit dybeste indre som var det en anden man betragtede som var man en videnskabsmand, thi mennesket er selv værktøjet som skal bruges til forståelse af ånden, thi vi er selv et kar for ånden, men for at dette skal kunne blive fyldt op skal dette tømmes for indhold, som blandt andet indbefatter urigtige forestillinger, fordomme og uærlighed, nu har jeg allerede givet antydninger om Den Hellige Gral, det er ikke noget under at så få idag har så lidt forståelse for de sande kendsgerninger eftersom vi jo konstant bliver bombarderet af uritgige forestillinger og forvirende mentalt affald, thi ligesom kroppen behøver føde for at fungerer, således gør sjælen, man må netop i roen og tomheden nå hensides sindets frygtsomme og begærlige uro, thi sindet er alt som klynger sig til igår og som begærer imorgen, men som netop forårsagers sress og forhindre en i at erkende og se det som ér, de faktiske kendsgerninger, sandheden som ikke kan verbaliseres eller bruges eftersom den ikke hidrører fra sindet, men netop fra ånden, den som befinder sig i nuet, i evigheden, thi tiden eksisterer på mange forskelige planer, ånden er evig og derfor hensides tiden, dette er vejen til transcendens, igennem sansernes porte, thi de er sjælens indgange til verden, se blot på hvilken forstand som naturen frembringer, det siges at mennesket via sin hjerne netop er forstandig, men hva så med insekter som stort set ingen har, men aligevel opfører sig forstandigt, dette må netop pege hen på at forstanden ikke er noget subjektivt som knytter sig til hjernen alene, men også eksisterer som ren ydre forstand i naturen, som jo egentligt i sig selv er et overordentligt forstandigt system som vi mennesker selv om vi idag regner os selv for det, ikke ved ret meget om....
Det vi mennesker fremstiller af teknik er kun vage efterligninger og kopier af eksisterende systemer og igen og igen viser naturen sig mere intelligent end mennesket, idag er det ikke muligt at konstruere et så genialt arkitektonisk vidunderlig struktur som det grasstrået formår at fremvise....

__^__
´ /*\`
_/Lys\_
/Astral\

Hvor mange kender efterhånden den virkelige grund til hvorfor vi fejrer julen?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Med andre ord: det står der ikke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu ligger min bibel desværre over på psykiatrisk afdeling. Men der er 1.mose bog hvor der står gud skabte mennesket i sit billede, og så er der også et sted i johannes evangeliet, jeg skal nok finde det inden længe, men Jesus undgår en stenning af nogle jøder der mener det er blasfemi at han render rundt og kalder sig guds søn, ved at sige der står skrevet i Toraen at vi er alle guder et eller andet sted.

venlig hilsen
Fråder
ps. psykiateren derovre har givet mig en masse antipsykotisk medicin, så nu mener jeg kun jeg er en profet der har set sandheden, i stedet for frelseren selv. Men jeg vil ihvertfald prøve at gøre verdenen et bedre sted for os alle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fra Johannes Evangeliet kapitel 10:
Citat:
v32 Jesus sagde til dem: »Mange gode gerninger fra Faderen har jeg vist jer; hvilken af de gerninger vil I stene mig for?« v33 Jøderne svarede ham: »Det er ikke for nogen god gerning, vi vil stene dig, men for bespottelse, fordi du, der er et menneske, gør dig selv til Gud.« v34 Jesus svarede dem: »Står der ikke skrevet i jeres lov: ›Jeg har sagt: I er guder‹? v35 Når loven kalder dem guder, som Guds ord er kommet til – og Skriften kan ikke rokkes – v36 siger I så til ham, som Faderen har helliget og sendt til verden: Du spotter Gud! fordi jeg sagde: Jeg er Guds søn? v37 Gør jeg ikke min faders gerninger, skal I ikke tro mig. v38 Men gør jeg dem, så tro gerningerne, selv om I ikke vil tro mig, for at I kan fatte og forstå, at Faderen er i mig og jeg i Faderen.« v39 Så ville de igen gribe ham, men han slap fra dem.

Titel:
Insane psychedelia user!

Står der ikke skrevet i jeres lov:
"Jeg har sagt: I er guder?"
-Johs. 10,34

Det er det endelige bevis mand, vi er alle gud, se selv, det står på skrift :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg er sgu da ihvertfald lidt mere end i andre!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

ja men du er kke mere end mig...

Citat:
Fråder
ps. psykiateren derovre har givet mig en masse antipsykotisk medicin, så nu mener jeg kun jeg er en profet der har set sandheden, i stedet for frelseren selv. Men jeg vil ihvertfald prøve at gøre verdenen et bedre sted for os alle.

Fortæl mere om den sandhed...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fråder skrev:
Nu ligger min bibel desværre over på psykiatrisk afdeling. Men der er 1.mose bog hvor der står gud skabte mennesket i sit billede, og så er der også et sted i johannes evangeliet, jeg skal nok finde det inden længe, men Jesus undgår en stenning af nogle jøder der mener det er blasfemi at han render rundt og kalder sig guds søn, ved at sige der står skrevet i Toraen at vi er alle guder et eller andet sted.

venlig hilsen
Fråder

Jeg håber at Gud vil sørge for at dit ophold derinde bliver kort, husk på at mange store personligheder er blevet misforstået eller taget for noget andet end det som de er, selv selveste Jesus!

Hvis din kundalini er blevet rejst ja så er der ingen vej tilbage, stikket er sat i og dit arbejde som et bevidst værktøj for Gud og tjener for menneskeheden er påbegydt, du skal vide at du ikke er den eneste som netop nu er igang med at træde denne vej, det er en lang og hård vej, men en som bærer gode frugter, der er kun én og salig være den som kan se det gudommelige i enhver broder, stor som små, for han er i sandhed lyksalig.

Jeg vil stille stort spørgsmålstegn til de anti-psykotiske piler som de giver dig.... Tror du det er særligt godt? Syntetisk medicin sux imo, de undertrykker kun symptomer, de fjerner ikke problemet, desuden så er de ikke grundet i en årsagsbestemt diagnose...

Det du har mere brug for er at komme mere i kontakt med spirituelle folk som ikke afviser dine visioner, men som er fordomsfrie og forholder sig åbent og interesseret og med et varmt hjerte!

Lys

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Hvor mange kender efterhånden den virkelige grund til hvorfor vi fejrer julen?

Det er en gammel hedensk offerfest for solhvervet. Man fejrer at dagene bliver længere, og ofrer til guderne for en god høst. Selve ordet, jul eller yule, kommer også af ordet hjul, da man før kristendommen opfattede årets gang som et hjul der kørte rundt og gentog sig selv.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Fråder skrev:
fra Johannes Evangeliet kapitel 10:
Citat:
v32 Jesus sagde til dem: »Mange gode gerninger fra Faderen har jeg vist jer; hvilken af de gerninger vil I stene mig for?« v33 Jøderne svarede ham: »Det er ikke for nogen god gerning, vi vil stene dig, men for bespottelse, fordi du, der er et menneske, gør dig selv til Gud.« v34 Jesus svarede dem: »Står der ikke skrevet i jeres lov: ›Jeg har sagt: I er guder‹? v35 Når loven kalder dem guder, som Guds ord er kommet til – og Skriften kan ikke rokkes – v36 siger I så til ham, som Faderen har helliget og sendt til verden: Du spotter Gud! fordi jeg sagde: Jeg er Guds søn? v37 Gør jeg ikke min faders gerninger, skal I ikke tro mig. v38 Men gør jeg dem, så tro gerningerne, selv om I ikke vil tro mig, for at I kan fatte og forstå, at Faderen er i mig og jeg i Faderen.« v39 Så ville de igen gribe ham, men han slap fra dem.

Prøv lige at fatte en ting: Jesus er Guds søn. Det er du og andre ikke. Det er måske lige en forskel?

Desuden så er det noget vrøvl at tro at fordi Gud har skabt mennesket i sit billede, at mennesket så skulle være Gud.

Det er en RET frimod fortolkning du er ude i dér.

Hvis du er en gud, så kan du jo starte med at trylle dig ud af den lukkede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]