Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 22:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Her på det sidste har jeg lagt mærke til at min hukommelse er i ruiner...at min hukommelse er så dårlig for mig er blevet et stort problem.

Så jeg tænkte på at købe Memory boosters fra naturens droger! Her er beskrivelsen:
"Vill du ha högsta betyg i alla prov? Denna produkt är perfekt för studerande eller för personer med dåligt minne. Vetenskapliga studier i Indien har bevisat att minne och inlärningsförmåga ökar med upp till 62% efter 30 dagars användande av denna produkt. Förutom att den ökar minnet & inlärningsförmågan, så dämpar den också nervösitet, denna effekt får man omedelbart när man använder produkten, vilket också är bra för koncentrationen inför te x prov. Det har även rappoterats att den även hjälper mot följande: astma, kronisk förkylning, feber,sexuellt ointresse, håravfall, grått hår, impotens, insomningsproblem, oregelbunden menstrutation, tidig utlösning, rastlöshet, reumatism. 1 Kapsel innehåller 500mg Bacopa monnieri 40% saponins extrakt som innehåller de två verksamma ämnena Bacoside's A & B Dosering: 1 kapsel /dag Levereras på förpackning om 30 kapslar "

Tror i de vil have nogen effekt på mig?

Titel:
Tidligere holdmedlem

hvis du selv tror på det.....................

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg ville overveje at kvitte den fede, evt. spise nogle tilskud af Gingo Biloba og Ginseng og prøve at leve sundt! Det er sikkert mere fornuftigt, end det der!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Da jeg begyndteat få huller i min hukommelse hold jeg op med at ryge tjald, jeg røg endda ikke så meget som mange andre herinde fra, nok 2-3 gange om ugen, men det var nok til, at jeg mistede min hukommelse, blev ukoncentreret og havde meget lettere ved at blive depri.

Og det hjalp gevaldigt efter et par uger, det var virkelig en lettelse!

Nu spiser jeg ginko biloba når jeg læser til eksamen, det hjælper på det daglige koncentrationsbesvær og jeg får en bedre nattesøvn.
Vær dog opmærksom på, at de ikke virker fra dag til dag, nærmere efter et par uger.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tjaeh... så er der jo ikke noget at gøre... dropped fed helt i en måneds tid plus det løse og sætter så mit forbrug ned til 2 gange om måneden... Og ginko biloba herfra og så op til eksamen... så kunne det da være jeg kunne få lært noget... knokler så hårdt med vækstformlen men fatter den sq ikke...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Thujon skrev:
Citat:
hvis du selv tror på det.....................

helt placebo kan det da ikke være...

Titel:
Tidligere holdmedlem

det skal jeg ikke gøre mig klog på, men hvis du selv tror på det skal det jo nok virke :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Stop feden og lav noget motion, men det vidste du jo nok godt i forvejen :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]