Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 11:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kava kava
nu hvor jeg har besteld nåde kava kava.kunne de jo nok være fedt at hvide hvaddan jeg skal bruge de så HJÆLPE og tak for hjælpen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] v.h trold

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
bruge det nej det skal bare indtages,og bedst sammen med hash.eller hvis det er ekstrakt skal du have 5/12 g for det er noget ved,har selv prøvet de små potiner og man skal jo være helt doppet,det er spild at tag lidt af gangen så heller have 2/3 ordenligt aftner en at kunne mærke en bitte bitte smugle være gang

ja men hvaddan i te elle skal man bare guf de tørre lort [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] for de vil jeg sk´u ikke.nå der må da være en måde man gør de på v.h trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
når bakken så skal du for at der kommer tryk på tage en 40 g og la det trække i sprut i et per timer og bagefter hæller du en flaske vin i og koger det i en 20 minuter med log på under svag varme (det er godt hvis du fks. spisser en stærk hash kage til,angåne de sprut i bunden så skal det bare lige dække bakken

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]