Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Child, kvinder er generelt svagere end mænd, hvis du spørger mig (og jeg tror, det holder) - vi mænd whiner heller ikke og har ikke så ondt af os selv, og vi skærer os heller ikke i armene, når vi har problemer (det er i hvert fald meget, meget få mænd).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hehe så er det rim jeg har lavet da jeg stoppede med min ex vist godt på plads herinde ... Så her får i det:

Er lige slået op, så fuck-kvinder // i kan alle sammen få min fuck-finger
For kvinder de kan rende mig i røven // og jeg stikker den finger op i luften - uden tøven
Og jeg siger det her med en sang // og jeg er ligeglad om det er med dårlig klang
Skrid med jer i fucking stinker // i kan gå hjem mens jeg står her og vinker
Kan ikke klare kvinder // jeg håber bare i snart fucking forsvinder

Du er en fucking so // du så fed at jeg kan bruge dig som en bro
Du fatter intet af livet // og har altid taget mig som forgivet
Fuck alt for jeg er fucking ligeglad // i kan skride ad helvede til for jeg er ikke fucking pigeglad
Hør nu efter hvad jeg siger // du kommer til at ligge i graven når jeg har brugt min 9'er
Skrid nu med dig, jeg har sagt det en-gang // smut nu inden det siger-bang

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal så lige siges at jeg har fundet mig en ny, og tonen fik en anden klang hehe:

De smukkeste tanker er kommet i mit sind // denne gang håber jeg ikke jeg forbliver blind
En helt ny følelse er kommet i min krop // denne gang må det aldrig sige stop
De dejlige følelser kommer helt fysisk // aldrig har jeg følt sådan, altid har det været psyisk

Aldrig i mit liv har jeg aldrig været så glad // hele min krop er fyldt med fred
Jeg er sikker på at være sig selv så det bedste kommer // på denne måde vil jeg aldrig have tomme lommer
Du har fyldt mit hjerte til tops med kærlighed // jeg giver alt tilbage og 100% ærlighed

:D lol

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Er du så stadig sammen med hende fra det sidste??

Senest rettet af Karma 09 jan 2004 14:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hmm... en skam der ikk er flere tøser herinde som kunne give deres mening i denne tråd :)

men jeg tror måske det er generalt fordi de fleste piger snakker med venner/veninder.. og ikk bearbejder det inden i som i mænd gør! ja nu skal jeg heller ikk klog mig i det :lol: for jeg er nok ikk som de fleste andre kvindfolk

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad er det for en gang crap med at kvinder er svagere end mænd? Jeg kender sgu piger som er sejere end de fleste af mine venner, og har gået gennem så meget lort at jeg selv ville have givet op... Så jeg tror faktisk snarere det er omvendt.
Og lige til hvad PsyGoA skrev, ang. med at whine og skære i sig selv osv., det er der faktisk en del drenge der gør.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg kan ikke se idén i at skære i sig selv?

Hvis jeg var ensom og ulykkelig ville jeg da bare fylde mig med stoffer :)

Btw, Jokerens "Kvinde, din!" minder lidt om din rap woody :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Child, kvinder er generelt svagere end mænd, hvis du spørger mig (og jeg tror, det holder) - vi mænd whiner heller ikke og har ikke så ondt af os selv, og vi skærer os heller ikke i armene, når vi har problemer (det er i hvert fald meget, meget få mænd).

Jesus Fu... christ!
Hvad er det for en gang BS.

Jeg tror slet ikke at man kan snakke om et svagere køn, men bare at vi er forskellige og håndtere problemer forskelligt.

Psygoa, du lyder som om du har brug for noget fisse :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Mon man ikke skuille grave efter en mere biologisk forklaring, altså noget med instinkter..

Os mænd/drenge, har for det første et ego at opretholde, ikke kun overfor om verdenen, men også over for os selv.. Der er lavet flere tests og undersøgelse af diverse psykologer og læger igennem flere år. Om hvorfor mænd opfører sig som nu mænd gør, og kvinder ligeså..

Så et program forleden med en mand der havde mange kvindlige hormoner i kroppen.. Han kunne græde åbenlyst over film og div. andet som nu også kvinder gør (overordnet set!)

Man fulgte så ham igennem et års tid, hvor han fik en hormon behandling og blev mere maskulin..

Han kommenterede selv udviklingen som noget han ikke kunne forstå! Han oplevede episoder hvor han normalt ville græde, og det blev undertrkt af hans krop/psyke bogstavlig talt..

Så tror det ligger lidt til naturen i hoved træk at nu kvinder er som de engang behager os med.

Men skal da ikke selv sige jeg ikke også kænder mænd som opfører sig som kællinger.. brokker sig over alt, bla bla.. som før nævnt..

Og omvendt kvinder der kører den lidt mere kyniske mande stil (kan virke lidt skræmmende, og ego-truende egentlig)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Jeg kan ikke se idén i at skære i sig selv?

Det er sjældent noget de gør for at begå selvmord, mere for at få opmærksomhed fra andre. Og det er en rigtig dårlig måde at få det på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Er du så stadig sammen med hende fra det sidste??

Jeps, mødte hende 2. jule dag ;) ikke så lang tid siden hehe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Btw, Jokerens "Kvinde, din!" minder lidt om din rap woody :)

Det kan være jeg har hørt den, navnet siger mig dog ikke noget - generelt kan jeg ikke lide jokeren - lam attityde han har ... At være "hardcore" på den måde han er siger mig intet. Rimet er dog mit eget ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er en tommelfingerregel, at kvinder skærer i sig selv, og mænd lammer sig når de er ulykkelige! :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Det er en tommelfingerregel, at kvinder skærer i sig selv, og mænd lammer sig når de er ulykkelige!

Hmm det er måske sandt i nogle tilfælde, men jeg kender kvinder der skærer i sig selv fordi de kan lide det, og jeg kender drenge der lammer sig fordi de er lykkelige, så det er vist mere bare din erfaring... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
DR-D skrev:
Hmm det er måske sandt i nogle tilfælde, men jeg kender kvinder der skærer i sig selv fordi de kan lide det
- Wtf!?

Citat:
og jeg kender drenge der lammer sig fordi de er lykkelige, så det er vist mere bare din erfaring... :)
det Dex skrev betød jo heller ikke at drenge kun lammer sig når de er ulykkelige

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
[url]Hmm det er måske sandt i nogle tilfælde, men jeg kender kvinder der skærer i sig selv fordi de kan lide det[/url]

Ja, jeg har også mødt en pige der nød at skære i sig selv. Måske giver det en herlig endorfin rus, jeg gider nu ikke personligt at udforske området. hehe..

Smerte er jo også en udemærket måde til at aflede ens tanker, spioner/soldater der er spærret inde mener jeg bliver opfordret til at påføre sig selv smerte for at beholde forstanden, hmm kan ikke lige finde nogen kilder.

D|C@: Måske skulle du fortælle hende pigen, at du er vild med hende. Det lyder som om hun har brug for at komme videre. Bare et forslag, da jeg jo ikke kender den fulde baggrund.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Doktor* Kan du hooke mig op med en af delene?

Titel:
Medlem

Ashoka skrev:
D|C@: Måske skulle du fortælle hende pigen, at du er vild med hende. Det lyder som om hun har brug for at komme videre. Bare et forslag, da jeg jo ikke kender den fulde baggrund.

Det har jeg gjort for lang tid siden og et par gange faktisk, men hun siger altid et eller andet med "jamen jeg har lige slået op og er ikke klar til et nyt forhold." Ser hende heller ikke ret tit, har faktisk ikke set hende siden det jeg skrev om først skete. Og egentlig er jeg lidt i tvivl om det bare er alm. liderlighed jeg føler når vi er sammen :roll: . Kunne jo være hun kunne forholde sig bedre til det hehe...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hehe Jeg havde en veninde (B-ven) hun var fandeme twisted! Men OK jeg havde intet problem med det! ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fenriz skrev:
Hvad er det for en gang crap med at kvinder er svagere end mænd? Jeg kender sgu piger som er sejere end de fleste af mine venner, og har gået gennem så meget lort at jeg selv ville have givet op... Så jeg tror faktisk snarere det er omvendt.
Og lige til hvad PsyGoA skrev, ang. med at whine og skære i sig selv osv., det er der faktisk en del drenge der gør.

Ja, SELVFØLGELIG er der da masser af piger, der er sejere end diverse fyre. Mange fyre er jo også nogle værre tøser, mens nogle tøser er hårde. Men jeg tror på, at den kvindelige tankegang og de kvindelige følelser er anderledes end vores, og at kvinder har et større behov for kærlighed og omsorg... Vi kan klare os lidt længere uden, fordi vi SKAL kunne klare mere, sådan er naturen. Det er ikke tilfældigt, at det var os, der beskyttede damerne i stenalderen. Og nej, i forhold til, hvor mange piger der skærer i sig selv, er der IKKE mange drenge, der gør det, og så er det sandsynligvis heller ikke af samme årsager.

DR-D skrev:
Psygoa, du lyder som om du har brug for noget fisse

Det har du ret i. Men det kræver, at jeg lader være med at lamme mig så meget, som jeg gør lige for tiden. Så det må vente... :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]