Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja jeg har som nævnt ovenfor også Viridis og Caapi og jeg har hørt at den dårlige følelse de to første timer på HBWR frø på en dosis over seks slår Aya.. mange gange så jeg glæder mig sindsygt meget til "DMT&MAOI turen".

Have a nice trip psychonaut!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan slet heller ikke vente på, at det bliver weekend. Prøv lige at se på denne weekend: Fredag: Ayahuasca. Lørdag: Meskalin. Søndag: LSA. :shock: :D Måske skulle jeg vente med LSA til næste weekend, men alligevel, jeg er vildt spændt. :D

Og ja, hav du også et godt trip!

Titel:
Medlem

PsyGoA skrev:
Jeg kan slet heller ikke vente på, at det bliver weekend. Prøv lige at se på denne weekend: Fredag: Ayahuasca. Lørdag: Meskalin. Søndag: LSA. :shock: :D Måske skulle jeg vente med LSA til næste weekend, men alligevel, jeg er vildt spændt. :D

Wow du er eddermanme en heldig kartoffel! Vil ønske at jeg snart får tid og penge til sådan en tur! :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
PsyGoA skrev:

Wow... jeg synes du skal slappe af og dele det lidt mere... Man får mest ud af et trip, når man er fuldstændig afslappet. Tre meget stærke stoffer tre dage efter hinanden er altså for meget. Tror ikke du vil få særlig meget ud af det til sidst, og muligvis et badtrip hvis du er for kvæstet og det bliver for meget for din krop.

Jeg ville dele lortet over 2 eller 3 weekender... Aya den første weekend, meskalin den anden weekend og LSA den tredje weekend. Jeg tænker også på, at hvis det er din første gang med alle de tre stoffer, så tror jeg at du skal give din krop og din hjerne noget tid til at komme over oplevelsen.

Bare min mening... :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det kan lade sig gøre for lige under 500 kr. i alt, og tid kan man altid finde. Men jeg kommer godt nok til at skulle tilbringe meget tid i et køkken i weekenden. ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
PsyGoA skrev:

Wow... jeg synes du skal slappe af og dele det lidt mere... Man får mest ud af et trip, når man er fuldstændig afslappet. Tre meget stærke stoffer tre dage efter hinanden er altså for meget. Tror ikke du vil få særlig meget ud af det til sidst, og muligvis et badtrip hvis du er for kvæstet og det bliver for meget for din krop.

Jeg ville dele lortet over 2 eller 3 weekender... Aya den første weekend, meskalin den anden weekend og LSA den tredje weekend. Jeg tænker også på, at hvis det er din første gang med alle de tre stoffer, så tror jeg at du skal give din krop og din hjerne noget tid til at komme over oplevelsen.

Bare min mening... :)

Det er nok også bare, fordi jeg er så spændt nu. Jeg er måske allerede midlertidig mættet efter ayahuascaen om fredagen. Jeg ved heller ikke, om det er så smart at tage DMT og meskalin lige efter hinanden. Jeg har dog taget LSA nogle gange før, og det kunne jeg godt tage dagen efter ayahuascaen, tror jeg. Men det kommer an på, hvordan jeg føler mig dagen efter, selvfølgelig.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Så gem meskalinen til en uge for sig selv. Du kan tage LSA'en dagen efter eller før aya, hvis du alligevel ved hvad det stof vil i kroppen.

Næste weekend drikker du meskalinen... det vil gøre din oplevelse langt større, og så sidder du heller ikke og mangler narko :D har jeg selv været ude for, og det er fandme irriterende, når man ikke har noget at lave i en weekend og man ikke har nogle sjove stoffer :mrgreen:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Husk også at der kan opstå krydstolerance mellem tryptaminer :idea:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ali - Narkoman! :twisted:

DR-D - Okay, dét var jo rart at vide. Det ville jo være synd at miste hele trippet pga. en tolerance, som man ikke var klar over.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Treasure skrev:
Du tror ikke at hæmningen af MAO giver den psykedeliske effekt i form af højere serotonin koncentration?

Dunno og i denne diskussion er det egentlig oxo underordnet... Pointen er stadi at HarmaXXX-alkaloiderne forårsager etn psykoaktiv forandring i hjernen.

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvis du bruger meget MAOi fredag vil jeg råde dig til at vente med Meskalin til weekenden efter! du ved det med kroppen...

hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg tog DMT'en torsdag og meskalinen fredag, og det forvoldt ingen problemer - det var bare superfedt begge dage. Jeg har i øvrigt skrevet triprapporter. Ololiuhqui-frøene, som jeg indtog om lørdagen, virkede ikke det mindste, så ingen rapport dér.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvor mange frø tog du?

og hvor bestilte du dem fra?

Hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvadfanden Psygoa?

det troede jeg aldrig skulle komme fra din mund!

Citat:
Tænk at skulle tage amfetamin eller ecstasy og så have det elendigt dagen efter, når man kan tage noget meget bedre og fantastisk og have det BEDRE dagen efter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Copelandia - Jeg tog 5 frø og knuste dem, så godt jeg kunne, for derefter at hakke dem endnu mere fint ud. Så hældte jeg de bittesmå stykker i noget vand og drak vandet. De var købt på somashop.dk. Kan det være, fordi man SKAL lade dem trække i vand i et døgns tid? HBWR-frøene virkede da fint, bare man tyggede dem og slugte dem.

DR-D - Nej, det er noget af en drejning for mit vedkommende. :) Men jeg må sige, at DMT tog røven på mig. Og jeg og min tripven har allerede aftalt, at vi skal gøre det igen næste weekend.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det er helt sikkert! helst 12-40 timer

Tillykke PsyGoa! Jeg får mega optur over din trip rapport.. Ifølge nogle shamanske indianerne i Peru's regnskov, så er du nu en voksen mand,, lyder det ik rigtigt nok?

glæder mig endnu mere til at få besøg af Ayahuasca'ens ånd,,

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg tænkte det nok. Så spildte jeg de 140 kr., lidt ærgerligt, men nu ved jeg da i det mindste til næste gang, at det SKAL trække i vand. :)

Jeg føler mig nu ikke mere voksen, end jeg plejer, men jeg er i hvert fald glad for, hvad jeg har oplevet. Du har søreme også noget at glæde dig til! :D

Titel:
Medlem

Mega svedigt at du har 'konverteret' :) .. jeg giver dig fuldt ud ret i at det er meget meget federe at tage DMT etc. end amf og e, når man tager bivirkningerne af pulveret og pillerne i betragtning!

Og tillykke med et vellykket trip!

- Peace!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

:wink: Og det er ikke engang kun, fordi DMT ikke har de bivirkninger - jeg synes virkelig også, rusen er federe end noget andet. Min tripven var enig. Jeg har overhovedet ikke lyst til at købe kiks eller streger. Man kan købe et Ayahuascasæt til 60 kr., som skulle række til et kraftigt trip til to personer, og Harmala'en kan sluges i kapsler, så man kun skal drikke én klam bryg. Det er fucking GUD, at jeg har "opdaget" DMT. :twisted: Hvis de gør det ulovligt, vil jeg sørge. OG jeg vil købe alle de sæt, jeg har råd til, inden det bliver gjort ulovligt. :)

Nu var det i øvrigt Ayahuascasæt 2 (75 g B. Caapi og 50 g P. Viridis) til 125 kr., jeg købte, og det rækkede til et fantastisk trip til to personer. Til næste weekend vil jeg købe Ayahuascasæt 1 (10 g P. Harmala og 15 g Mimosa Hostilis) til 60 kr., og det skulle virke nogenlunde lige så kraftigt. 5 g Harmala skulle være optimalt for én person, og under Psychedelias leksikon anbefales 6-8 g M. Hostilis, så det lyder perfekt. Så er der jo ingen grund til at betale 125 kr. for sæt 2.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg regner med at mit første ayahuaschatrip finder sted inden for de næste 14 dage, har mimosa hostilis og perganum harmala, regner som PsyGoa siger med 6-8g jurema, ved dog ik med harmalaen... Hvad har folk gode erfaringer med?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]