Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
:) Jeg har nu altid syntes, at skriftfarven i triprapporterne var temmelig irriterende. Den var svær at se, og jeg markerede altid hele teksten, når jeg skulle læse en rapport, for at kunne se teksten tydeligere. Den nye farve er altså meget nemmere at læse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var skam besværligt før, men det synes jeg mest var pga. at mønsteret var synligt under teksten, det fik det hele til at være ret utydeligt. Men som det er nu, får jeg helt ondt i øjnene af at læse det, fordi det er så skrigende.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Child_Inside skrev:
Det var skam besværligt før, men det synes jeg mest var pga. at mønsteret var synligt under teksten, det fik det hele til at være ret utydeligt. Men som det er nu, får jeg helt ondt i øjnene af at læse det, fordi det er så skrigende.

Enig... det er alt for skarpt, det skal helst harmonere med baggrundsfarven.

Jeg sad og læste psygoa's meskalin-rapport, og det var en hård kamp for øjnene.

Efter min mening, så er overskriften også for stor... det fylder simpelthen for meget, når man er så dybt inde i sektionen (ved en singel rapport). Men det er bare min mening.

Ellers godt arbejde. Også dejligt med lidt mere plads at skrive på.

/Edit: Lige en tilføjelse. Jeg stemmer for at vi også smider et lille ekstra link ved siden af Shulgin's rating-scale. Der er mange der ikke fatter engelsk, som ikke aner hvad der står... så en lille oversættelse ville være på sin plads: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6895

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nå ja, det var vist pga. baggrundsmønstret, at det var så svært at læse. Det kan godt være, at det ville være nemt at læse den gamle skriftfarve på en ensfarvet baggrund. Stadig tror jeg dog, at jeg synes bedre om den nye skriftfarve, selvom den ikke helt passer til resten af Psychedelia. :)

Okay, nu er skriftfarven ændret igen, og nu synes jeg altså, den er god.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har tonet farven lidt ned nu, og flyttet rapporterne til LSA ... Jeg sætter rating på dem også - men det må komme lidt senere, næste weekend ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet at ændre det lidt igen, check det lige ud ... det er lidt lettere at læse dem nu - og se menuen ordentligt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er smukt, Woody!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Så vil jeg godt lige spørge Woody om Ayahuasca/Yage ikke skal indeholde den slags raporter som PsyGoa skrev fornylig?

Ayahuasca er jo når man blander DMT og MAOI..

Du ku jo lave den om til "Yage" for dem som på et tidspunkt vil prøve at trippe på Yage uden DMT..

Noget helt andet..
Der mangler også nogle kategorier indeunder "galleri" synes jeg..

Udover al "kritiken/hjælpen" vil jeg bare sige at det efter min mening er blevet nemmere nu!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Copelandia skrev:
Så vil jeg godt lige spørge Woody om Ayahuasca/Yage ikke skal indeholde den slags raporter som PsyGoa skrev fornylig?

Ayahuasca er jo når man blander DMT og MAOI..

Du ku jo lave den om til "Yage" for dem som på et tidspunkt vil prøve at trippe på Yage uden DMT..

Noget helt andet..
Der mangler også nogle kategorier indeunder "galleri" synes jeg..

Udover al "kritiken/hjælpen" vil jeg bare sige at det efter min mening er blevet nemmere nu!

Der er en del rapporter der er et forkert sted, jeg har ikke selv tid til at gå dem igennem - men drop id'et på rapporterne i syntes der skal ind et andet sted .. så retter jeg det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Woody - 5-MeO-DMT hører jo faktisk ind under research chemicals, så burde ikke have en rubrik for sig selv (DMT/5-MeO-DMT)... Så kan du jo også sætte DMT sammen med Ayahuasca, så giver det mere mening. I øvrigt skal ALLE rapporter i DMT/5-MeO-DMT flyttes til Ayahuasca, da de alle omhandler Ayahuasca og så en enkelt rapport, hvor der bliver røget rodbark, men det er jo heller ikke ren DMT. Alle 5-MeO-DMT-rapporterne ligger i forvejen under research chemicals. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Woody - 5-MeO-DMT hører jo faktisk ind under research chemicals, så burde ikke have en rubrik for sig selv (DMT/5-MeO-DMT)... Så kan du jo også sætte DMT sammen med Ayahuasca, så giver det mere mening. I øvrigt skal ALLE rapporter i DMT/5-MeO-DMT flyttes til Ayahuasca, da de alle omhandler Ayahuasca og så en enkelt rapport, hvor der bliver røget rodbark, men det er jo heller ikke ren DMT. Alle 5-MeO-DMT-rapporterne ligger i forvejen under research chemicals. :)

Hvor er id'erne henne af ? hehe Research chems er jo et stort område, derfor det er splittet mere op - der er nok rapporter til at fylde det lidt op, så kan man godt lave ekstra områder ...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

woodydrn skrev:
Hvor er id'erne henne af ? hehe

:D Dovne hund!

woodydrn skrev:
Research chems er jo et stort område, derfor det er splittet mere op - der er nok rapporter til at fylde det lidt op, så kan man godt lave ekstra områder ...

Tjo, men alle 5-MeO-DMT-rapporterne ligger jo i forvejen under research chemicals, så det kommer ikke til at fylde mere, end det gør nu. :) Og der er endnu ingen, der har prøvet ren DMT, så...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For det første, så kan 5-MeO-DMT dårligt kaldes et research-chem. For det andet, så er der nogen som har prøvet ren DMT, men de har bare ikke skrevet om det. For det tredje kan woody dårligt kaldes en doven hund, han laver vist mere på boardet end de fleste andre, så jeg kan godt forstå at han ikke også gider finde alle de rapporter der skal rettes, når nu det er noget vi andre lige så godt kan hjælpe med.
Og for det fjerde, så kan man vel lige så godt flytte 5-MeO-DMT-rapporterne fra RC's og op til DMT/5-MeO-DMT-sektionen. Der er bare lige nogen der skal smide nogle ID's til woody.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Child_Inside skrev:
For det første, så kan 5-MeO-DMT dårligt kaldes et research-chem. For det andet, så er der nogen som har prøvet ren DMT, men de har bare ikke skrevet om det. For det tredje kan woody dårligt kaldes en doven hund, han laver vist mere på boardet end de fleste andre, så jeg kan godt forstå at han ikke også gider finde alle de rapporter der skal rettes, når nu det er noget vi andre lige så godt kan hjælpe med.

5-MeO-DMT bliver i hvert fald solgt af research chemicals-firmaer og ingen andre steder, så jeg vil da nok mene, at det hører til dér. Hvis der så endelig skulle være nogen, der skrev om deres oplevelse med ren DMT, så ville den jo bare kunne komme ind under "Ayahuasca/DMT". Og så var dét med "dovne hund" bare for sjov.

Titel:
Insane psychedelia user!

Når nu der er lavet en sektion med 5-MeO-DMT så synes jeg da også den skulle bruges. Og samme med Ayahuasca/Yage sektionen - rapporterne til den sektion er også fejlplaceret under 5-MeO-DMT/DMT. Det var netop derfor Child_Inside og jeg blev enige om at opdele det sådan.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes DMT og Aya. skulle have deres egen kategori og 5-MeO-DMT skulle hører til i RC.

DMT og 5-MeO-DMT virknings mæssigt ligger faktisk ret langt væk fra hinanden.

Titel:
Insane psychedelia user!

daffy duck skrev:
Jeg synes DMT og Aya. skulle have deres egen kategori og 5-MeO-DMT skulle hører til i RC.

DMT og 5-MeO-DMT virknings mæssigt ligger faktisk ret langt væk fra hinanden.

Det var Child_Inside der syntes at der skulle være en ren DMT kategori fordi han kendte nogen der havde røget det rent og ikke i indtaget det i Ayahuasca. Det kan du også læse hvis du kigger længere tilbage i tråden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Hva med Amanita Muscaria?
Hvor ska de være?

Jeg aner det ikke selv!! :oops:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Når man checker alle de rapporter som en bestemt forfatter har skrevet, står der ikke hvilke stoffer vedkommende har taget.

Kunne man ikke tilføje stof-typen? Man kan evt. bytte den ud med "forfatter".

Eks: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... r=Apoteket

Man kunne evt. stryge "forfatter", for der er jo overhovedet ingen grund til at vise forfatter-navnet af rapporten, når man allerede har valgt at få vist forfatterens triprapporter (desuden står det også i toppen som titel). Så kunne man ikke få "forfatter" byttet ud med "stof"?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]