Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 02:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det kan sagtens lade sig gøre at få fuld udbytte af sin fed og enda mere til hvis man kan finde ud af at lave hovedet med alt hvad der dertil tilhører på en vandpibe.

Man skal dog ikke forvente at blive ramt ligesom med andre diabolske rygeinstrumenter, men tilgængæld en meget mere subtil og behagelig måde!

David :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
varmeskud skrev:
jeg derimod har haft dårlige oplevelser med vandpibe kun en af de to gange jeg har prøvet har det haft en virkning. og det var da vi blanede kirsebærs tobak og noget 120 kr. i. og brugte kul også vidre. men det var næsten urygelig. anden gang sagde vi FUCK at bruge kul og staniol og bare tænde op for piben med et normalt mix FUCK HVOR VAR DET KLAMT. det krasede og fremkaldte bræk fornemmelse.

lad vær med at gør som mig ivertfald.. jeg lærte på den nederen måde

Nu er det heller ikke kul du skal bruge, men trækul, eller bedre endnu; små spritbriketter som er lavet til formålet, da frugttobakken er fugtigt er alm. kul ikke varmt nok i lang nok tid!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad snakker du om? Kul er da helt tilstrækkeligt!

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Vandpibe er rigtigt lækkert, ja... Stille og roligt, og man kan bare blive ved med at suge, men det slår nu ikke en god glas bong.
Det er nu engang det bedste!!!

@PsyGoa: Bare brug godt ristet prince silver til at mixe med.. Der er minimalt nikotin i og det smager ikke af noget..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Jeg har kun haft gode erfaringer med at ryge vandpibe. Jeg bruger et 50/50 forhold imellem æbletobak og skunk, og varmer 3 kul op og putter dem på på samme tid. Alt efter hvor stor din pibe er kan du variere antallet af kul, men man skal helt klart hellere bruge et kul for meget end et for lidt.

Jeg oplever for det meste en snigende effekt af tjalden, dette kommer af at røgen for det første ikke er så tyk, da kullene ikke varmer lige så meget på rygeren som hvis du ryger bong eller en joint. Ved et hiv af en joint eller bong opnår du en chokeffekt idet du hiver røgen ind i løbet af mindre end et sekund, mens du, når du ryger vandpibe sagtens kan sidde og tage hiv på 30 sekunder eller mere.

Ved bong og jointrygning sker der jo en næsten fuldstændig forbrænding af dit ryger lige med det samme. Mens THCen, ved vandpiberygning, bliver opvarmet og afgivet gradvist.

Dette betyder naturligvis også et større spild af THC hvis du ikke spørger for at komme nok kul på, idet du da vil få for meget luft og for lidt røg ind.

Et andet flot fænomen ved vandpiberygning er at røgen, hvis du kan finde den rigtige tobak, bliver ganske let farvet. Jeg har f.eks. siddet og pustet de smukkeste lyserøde røgskyer ud, og når man er skæv kan det gøre oplevelsen så meget bedre at der kommer lidt farve på IMO.

Det skal lige siges at alt dette er baseret på mine egne erfaringer, og logiske ræsonnementer, og derfor blot er udtryk for mine indtryk af vandpiberygning. Jeg har hørt om mange andre der har haft helt anderledes nederen oplevelser ved at ryge vandpibe, jeg ved ikke hvorfor men for nogen kikser det altså bare.

Titel:
Insane psychedelia user!

Sådan skal posts være ! :)

Hvis alle n00bs (:P) skrev sådan nogle, så ville der ikke være behov for flaming 8)

Bliv endelig ved sådan, young jedi :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Desværre er min vandpibe gået i stykker :(

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Hviilken tobak skal man bruge for at lave lyserøde skyer :?:

det er meget rart at man kan få lidt hjælp til hvordan man skal ryge fed på vandpibe har forsøgt en gang men det gik i vasken

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjaaa... De gange hvor jeg har røget tjald på vandpibe, er det ikke gået godt. Vi var tre personer der røg tre gr. rigtig god pot iblandet blomstertobak (det smagte faktisk nice det der blomster-dims) men blev overhovedet ikke skæve ???

Ved ik lige hvorfor, men der var godt varme på, og massere af røg, og det hele gik som det skulle, men vi bliv kun lidt afslappede som normalt af vandpibe :/

Deridmod synes jeg at bong er for klamt. Jeg har ikke noget imod at ryge bong, da virkningen er fantastisk, :D men det smager rent ud sagt som LORT ! Men det er dejligt nemt at lave en god colabong, det tager fem min, og så funker det bare :D

Fulstændig tæt, og det hele :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]