Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 05:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg har svaret psilocybinsvampe.

Havde en enormt negativ oplevelse på et halvt gram danske svampe, som i øvrigt kan læses her.

Det var dog mest min egen skyld, fordi jeg ikke var udhvilet (Dårlig Set), og fordi jeg trippede på en dårlig Setting. Prøvede kort sagt hvordan ligegyldigheden føles, og det er meget enkelt udtrykt pissehamrende ubehageligt (Igen, læs rapporten).

Jeg kom ind i militæret bagefter, og gennemgik en periode hvor jeg indimellem var i tvivl om hvem jeg var, og hvor jeg havde et par flashbacks, som bestod i et genkald af alle de negative tanker, som også trykkede mig under det egentlige trip. Det er heldigvis gennemanalyseret og overstået nu, og jeg har også for nyligt haft et trip på 2-CI der gik fint.

Jeg er glad for at militæret trods alt gav mig et helt års pause med psykedeliske stoffer. Nåja, fik jeg nævnt at man generelt skal holde sig helt fra psykedelika (cannabis kan gå), mens man er i militæret? ;)

Husk Set og Setting...

Titel:
Dedikeret medlem

Har ikke den store erfaring med nogen psykedeliske stoffer overhovedet..

Kører mest amf+alko kombo, går som reglt fint og det, og tømmermænd fra begge stoffer tager jeg som noget der følger (normale alkotømmermænd, og lidt depri bla bla hulk.. ok)

well stemte hash, da det er den som har været det største problem set igennem fingre med de problemer jeg har haft.. Altså, den sløvhed og bonghjerne man kan opbygge sig blot ved at ryge tæt et par uger i træk.. troede en overgang jeg blev nød til at droppe ud fra htx (stadig 1.g) pga jeg simpelthen ikke kunne lære noget overhovedet!, gik så over efter en pause med røgen i 2 uger :o big deal.. eller noget

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har stemt svampe. En gang da jeg kun havde prøvet svampe nogle gange, tog jeg en dose der var større end de andre gange jeg havde prøvet svampe. Det resulterede i en noget kraftigere effekt, som jeg slet ikke var klart til. Jeg lå i min seng og alt blev blandet sammen i mit hoved (seriøst jeg ville ikke umiddelbart kunne skelne følelsen af at skulle pisse fra fx følelsen af at røre et eller andet), hvilket jeg ikke forstod og det resulterede i at jeg blev bange. Hvert enkelt milisekund var jeg virkeligt skræmt og der var fucking mange milisekunder på den time det cirka varede. Et menneske der ikke har prøvet psykedeliske stoffer kan umuligt forstå, hvor skræmmende det er!

Kunne egentlig også have stemt 2C-I. Engang på en høj dosis blev jeg pludselig angst. Virkelig angst. Dengang gav angsten mening, men selv dagen efter forstod jeg ikke, hvorfor eller hvad den kom af. Dog var jeg bedre rustet og kunne trøstende fortælle mig selv at det ville gå over. Det var vildt ubehageligt i lidt over en time (dog nok mindre end i svampeoplevelsen ovenover).
Herefter tog angsten af og en følelse af at jeg havde overstået noget virkeligt stort kom over mig og det er nok en af de bedst følelser jeg har haft og dagen efter havde jeg det unormalt godt, men det er jo en anden snak :wink:

Titel:
jeg behøves vist kun og sige BDO .så ved i hvad der er min værste :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Bad trip på de små spidse... :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit værste har helt klart været på alkohol.. Nok eftersom jeg plejer at være meget sikker på dosis og lignende af andre ting.

MEN, har min første aften på E var heller ikke sjov :(

Tidligt på aftenen tog jeg to delfiner sammen med en anden der tog tre, vi havde det pisse skægt i de timer de nu varede og der var ikke noget der. Senere tog vi til fest hvor jeg først drak en del, så tog jeg 5 MTV piller (de skulle være dårlige) og samtidigt 5 dexofaner (ja, DUMT!!). De første par timer mærkede jeg ikke en skid, blev bare mere og mere steneren. Så blev vi hentet og kørte hjem til en kammi hvor jeg skulle sove. I bilen blev jeg lidt dårligt og det fortsatte da jeg kom hjem, jeg skulle ligge ned for at undgå slem kvalme.
Så kom vi endelig i seng, men det var umuligt at sove, havde stort mindfuck og kunne ikke falde til ro. Synes jeg faldt hen nogen gange, men vågnede igen hver gang. Ville så på toilettet og kunne næsten ikke gå, væltede bare rundt helt forvirret og så startede tankerne om hvordan jeg mon havde det næste dag og blev normal igen til jeg skulle hjem osv.
Efter lang tid og et par ture mere oppe hvor jeg blev mere og mere normal og drak også en masse for svedte som sindsyg faldt jeg godt i søvn. Næste dag havde jeg bare sindsyg kvalme og siden har jeg faktisk ikke tænkt så meget på oplevelsen, er self. blevet klogere, for det var sku dumt.
Gad godt at vide hvad der var i MTV pillerne for det var bestemt IKKE MDMA :(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BRB skrev:
Senere tog vi til fest hvor jeg først drak en del, så tog jeg 5 MTV piller (de skulle være dårlige) og samtidigt 5 dexofaner (ja, DUMT!!).

Jeps, dumt. Men er det følgende ikke lige så dumt?

Citat:
Gad godt at vide hvad der var i MTV pillerne for det var bestemt IKKE MDMA :(

Altså, du har blandet DXM og MDMA, og så mener du alligevel at du ud fra effekten kan sige at der ikke var MDMA i de kix du tog? Det er en værre gang sludder, hvis du spørger mig.

Jeg har efterhånden hørt ret mange historier om folk som har haft dårlige oplevelser med netop dén kombi, det virker som om at den generelt ikke er tilrådelig. Flere steder på nettet advares der også mod at blande DXM og MDMA.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg kan kun sige ja! DXM + E er en dårlig kombo.

Havde en ven der sad og rystede og gik i kramper efter den kombo, meget uhyggeligt!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child_Inside skrev:
Jeg har efterhånden hørt ret mange historier om folk som har haft dårlige oplevelser med netop dén kombi, det virker som om at den generelt ikke er tilrådelig. Flere steder på nettet advares der også mod at blande DXM og MDMA.
Jep ved det, men gjorde det alligevel (var møg stiv) :(

Har ikke selv prøvet MTV flere gange fordi jeg synes de var dårlige, men kender flere der også har taget en del af dem og de har ikke oplevet nogen tegn på MDMA deri, så min udtalelse var ikke kun baseret på min egen oplevelse (ved det lød sådan, sorry).

Har udover denne gang kun taget DXM efter et MDMA trip en og det gik meget fint, udover jeg var meget træt efter MDMA turen, så lagde mig til at sove. Men DXM er IKKE et blandingsstof, vil jeg give jer helt ret i og har heller ikke tænkt mig at gøre det igen. Udover med hash, for en god hash skævert bliver krydret på en god måde med lidt DXM efter min mening :) Men jeg er heller ikke meget for hash i sig selv, kan måske være derfor.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg vil mene min væreste oplevelse med narko var sidste gang jeg fik kix, det ligger heldigvis lang tid tilbage,havde været ved galten (tror jeg det hedder) men jeg troed der faldt kæmpe blyanter i hoved på mig, og var overbevist om at en eller anden havde glemt hvem jeg var.. min veninde gav mig så en sovepille og jeg sov i over 24 timer! men der gik en uge igen før min nedtur havde langt sig, hehe... siden den gang har jeg heller ikk rørt pillerm, i hvertfal ikk kix!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nikotin er nok det værste stof jeg har indtaget, da jeg har brugt 10-12 år på at holde op med at ryge, fået påvirket helbredet i -retning + at jeg har brugt en helveds masse penge. :x

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har haft de dejligste trips med svampe og meskalin. Ingen badtrips indtil videre.

Jeg har haft det utrolig dårligt på hash, og jeg har haft det ad helvedes til på DXM. Jeg var i tvivl om jeg skulle vælge hash eller Andet, så jeg valgte andet.

Andet må være DXM, og jeg har sværget at jeg aldrig vil røre det stof igen. Jeg kom heldigis helskindet igennem med et par tårer på kinden. That was it.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hm.. det er svært at sige. Sådan rent fysisk har jeg nok haft det dårligst med nikotin. Jeg kan ikke tåle det, og brækker mig dagen efter, samtidig med at jeg føler min hjerne er tørret ind. Jeg kan fylde det ene glas vand i mig efter det andet, uden at skulle tisse, så det virker som om tobak dehydrerer mig.

Men hvad angår den psykisk værste oplevelse, er det vel nok LSD. Det er i hverfald her, at jeg har oplevet den største angst. Men det er også det stof (og psilocybin) som har udviklet mig mest, så jeg vil tro, at der hvor man står over for stor lærdom, står man også over for stor angst. De to ting hænger sammen, og det er jo i grunden smukt. :D

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: -Rocket Earth!!!
Min værste oplevelse er med hash! Det fik mit liv til at gå i stå og har gentagne gange oplevet badtrips og noget nær tvangstanker eller bare "tvangs-forvirring" i forbindelse med canabis! Det åbner sgu for mange døre hos mig, så valgte at stoppe brat til nytår for 1½ år siden! (efter ca 4-5 års forbrug) Men kan stadig lide at ryge en vel forberedt joint når jeg er på LSD, helst med lidt skunk/pot!

Dog skal det hertil siges at DEN værste enkeltstående oplevelse(forskrækkelse/blackout/anholdelse) var en kombo af tequila, svampe og hash... Alt for store doser af det hele...resulterede i en anholdelse på min 17 års fødselsdag (snart 6 år siden..lang historie!!)
Men har da helt sikkert taget oplevelsen til mig og bearbejdet den og efterfølgende så vidt muligt prøve at gøre alting med måde...

Har haft et enkelt direkte badtrip på LSD, det var 90% selvforskyldt da jeg i forvejen var påvirket af en masse lortehændelser i mit liv på daværende tidspunkt...skulle jo prøve at flygte fra det..men NEJ..det kan man sku ikke... never do it again...

/TheMichxz

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle stemme hash eller alkohol. Min(e) værste oplevelser har helt klart været mens jeg har været påvirket af både hash og alkohol. Har haft nogen ret så slemme oplevelser hvor jeg har ligget og kastet blod op to gange har jeg været på hospitalet på grund af alkohol og hash. En af grundene til at jeg ikke drikker mere. Idag ville jeg godt kunne drikke og ryge hash men jeg kan ikke lig den rus man får. Jeg kan der lige fortælle om en grim oplevelse jeg havde for mange år siden.

Jeg er oppe hos en af mine kammerater og vi er en 10 12 stykker der sidder og drikker godt igennem. En af dem begynder at rulle en joint og sender den rundt og jeg ryger jo bare med. Der bliver lavet flere joints og røget endnu mere. Jeg begynder lige pludselig at blive meget mærkelig oven i hovedet begynder at få svedeture bliver svimmel og får det meget meget dårligt. Jeg skynder mig op på toilettet og kaster lidt op deroppe. Troede det ville hjælpe på det. men det bliver bare meget værre. På det her tidspunkt kan jeg slet ikke gå på mine ben og jeg kan ikke holde ud at folk de snakker til mig. Jeg ber en af mine kammerater om at bære mig uden for (Det er vinter og midt om natten) og det gør han så. Jeg sidder udenfor i måske 1 time og mine kammerater kommer og tjekker til mig regelmæssigt. Jeg kan ikke åbne mine øjne der jeg bare for det dårligere af det. Der er så en der bærer mig ind igen og op på toilettet. Og det er nu jeg begynder at kaste blod op. Og jeg kaster bare hele tiden op. Hvis ikke jeg lægger stille kaster jeg op hvergang jeg bare bevæger mig det mindste kaster jeg op. Men det ender med at der er nogen der ringer efter en ambulance og jeg kommer på hospitalet og lægger der til næste dag.

Det var nok en af de slemmeste oplevelser jeg har haft

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sms>> Puhh det lyder som en slem oplevelse du har haft. Det med blod i opkast har jeg nu engang fået en god forklaring på: Hvis man kaster meget voldsomt op, kan det ske, at mavens indhold bliver presset op imod mavemunden, (på grund af sammenkrampningen i maven), inden denne har åbnet sig. Derfor Kan man simpelthen komme til at sprænge mavemunden op, så den bløder. Det er ikke farligt, men ser voldsomt ud, når man brækker sig.

Vi er åbenbart meget forskelligt indrettet, siden der er så stor forskel på hvad folk kan tåle af stoffer. Derfor er det vigtigt at lytte til hvad ens egen krop fortæller, istedet for bare at tage hvad de andre tager.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
Citat:
Og jeg kaster bare hele tiden op. Hvis ikke jeg lægger stille kaster jeg op hvergang jeg bare bevæger mig det mindste kaster jeg op.

kender godt fornemmelsen... engang da jeg var 14 var jeg til fest i et forsamlings hus, hvor de kørte den gode stil med shots 5kr og drinks 10kr og jeg var i herre party humør så jeg hældte ellers bare ind... jeg kan kun huske glimt fra den aften, så som at storme hen mod baren, snuple over mine egne ben og banke skallen ind i bordkanten også derefter smække en 20 op på disken og grynte 4 shots tak.

men dagen efter havde jeg fuldstændig som du beskriver... lå i sengen hele dagen, hvis bare jeg vendte mig om på siden skulle jeg brække mig. tror rundt regnet jeg brækkede mig omkring 150-200 gange den dag mere eller mindre uden noget at kaste op... pænt nederen...

og man skulle tro man lærte noget af sådan en omgang, men nej... dog har aldrig været så stiv siden, men har da dummet mig :D

(skal lige noteres jeg ikke havde drukket vildt meget før jeg gik i byen den aften+røg en enkelt pind med en mate+tror jeg må ha været omkring 165 høj og vejet omkring 45kg dengang, og fik brugt 300kr i en 5-10kroners bar)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
KaFFeGrums skrev:
jeg kan kun huske glimt fra den aften, så som at storme hen mod baren, snuple over mine egne ben og banke skallen ind i bordkanten også derefter smække en 20 op på disken og grynte 4 shots tak.

men dagen efter havde jeg fuldstændig som du beskriver... lå i sengen hele dagen, hvis bare jeg vendte mig om på siden skulle jeg brække mig. tror rundt regnet jeg brækkede mig omkring 150-200 gange den dag mere eller mindre uden noget at kaste op... pænt nederen...

Til det første: 8) :lol: 8) :wink: 8) Det er fame god stil hehe

Til det andet - så slemt har jeg også prøvet det få gange. Jeg har aldrig haft så lidt lyst til at leve... Fuck man kan have det skidt dagen efter, hvis man er kommet på den anden side af en heroisk dose alkohol...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
det er simpelthen så nederen...

men hold kæft hvor er det rart når det langt om længe begynder og ligne almindelige tømmermænd og man kan proppe ting i maven uden det kommer op igen et par sekunder senere..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]