Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
har lige set tv avis her klokken 21, politiet har tænkt sig at sætte en besættelses styrke på 1000 mand ind, hvoraf en stor del skal blive fast på staden, og gæt hvad, christania har ikke tænkt sig at gøre en skid ved det, tværtimod opfordre de folk til at blive væk og "lade politiet gøre deres arbejde i ro og orden", så jeg har kun en ting at sige til kujonerne derude, sejl jeres egen sø, jeg håber i bliver lukket og lavet til grønt område eller luksus lejligheder, fucking hippierøvhuller, kæmp dog for jeres ret :evil: :evil:

Titel:
Dedikeret medlem

du har vist ikke helt forstået hvad det går ud på :cry:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=83084

Titel:
Medlem

EB, du har vidst ikke set tv avis fredag klokken 21, politiet har tænkt sig at sætte en besættelses styrke ind på staden som skal blive der fast nat og dag indtil regeringen får rydet området totalt og lavet luksus lejligheder derude, og hippiekujonerne har ikke tænkt sig at gøre en skid andet en at kigge på, så min holdning er stadig luk lortet og smid hippierne i christians havn!!!!!!!!!

det har ikke en skid at gøre med den aktion her den anden dag hvor de ransagede derude.

Titel:
Dedikeret medlem

politiets forberedelse går kun på at rydde pusher street og hash markedet på christiania og intet andet!

at hashen så ryger ud i hele byen til lokale pushere som også sælger hårde stoffer er noget lort og samfundet må indstille sig på at få en masse nye unge junkier, med masser af medfølgende kriminalitet. men så kan politiet jo også få en masse nye resourser.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
tja... jeg tror stadig på, at de vil oprette luksus-lejligheder derude...

http://www.venstre.dk/viewPage.php?id=429 - venstres hjemmeside... deres slogan: "Mere frihed, større tryghed" LMAO

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg tror hele aktionen kommer til at blive kanon griner - og jeg vil anbefale at alle andre også bare sætter sig ned og ler hjerteligt når de 1000 betjente vader ind på fristaden, samtidigt med at alle pusherne pakker deres fine klapborde sammen, og skrider langt væk. Så kan betjentene stå der og glo (og rende rundt og prøve at finde de hashdepoter pusherne selvfølgelig allerede i forvejen har fjernet) indtil befolkningen er så vrede over at de skal betale for dette vandvid, at regeringen (der måske i mellemtiden er skiftet ud?) trækker dem tilbage. Derefter kommer pusherne tilbage med deres klapborde, og alt vil være som før. Voila! :D

Det er ihvertfald mit bud på hvad der kommer til at ske, og derfor er jeg også overbevist om at det klogeste chrisitanitterne kan gøre er at gøre så lidt modstand som muligt. Så vil det nemligt komme til at se så fjollet ud som overhovedet muligt når de 1000 kampklædte betjente går i krig mod ..... ingenting!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Tror også at hele situationen derude bliver meget kaotisk når strømerne rykker ind.. Men for en tid vil salget selvfølgelig stoppe derude.. Men så er det jo godt man bor i jylland hvor salget (forhåbentlig) forstætter uforhindret..

Titel:
Medlem

men det er jo ikke bare en razia, en stor del af de 1000 betjente der skal ransage christania skal blive der permanent! dvs. for tid og evighed, ALTID, også efter pusherne er skredet, jeg tror ikke folk har fattet hvor alvorligt det her er, det er første skridt i rydningen af christania (ikke kun pusherne)

Titel:
Dedikeret medlem

DE SKAL IKKE RANSAGE CHRISTIANIA, KUN RYDDE PUSHER STREET SOM ER EN LILLE DEL AF CHRISTIANIA OG SØRGE FOR AT DER IKKE BLIVER SOLGT HASH DER FREMOVER.

verstehen sie?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Spørgsmålet er om det er realistisk at have betjente til at stå der dag ud og dag ind i fx ½ år uden der rigtigt sker noget - især når politiet i forvejen er underbemandet. Jeg tror ikke regeringen kan fastholde befolkningens velvilje så længe. Men vi får se, der kan jo ske så meget.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
EB -> Ved tidligere razziaer har de ransaget mange hjem derude og altså ikke kun dem i pusherstreet. Derudover så er de vel også nødt til at sikre sig at salget ikke bare rykker lidt længere ud på staden og derfor må de vel vise deres tilstedeværelse over det hele?

Jeg er spændt på om det bliver lige som dengang de besatte Christiania i en periode og folk stod og solgte hash derude lige bag om ryggen på panserne.

Titel:
Dedikeret medlem

de hjem de har ransaget tilhører pushere på pusher street...

pointen er at politiets forestående auktion intet har med christianias lukning at gøre, det er for dumt hvis folk tror det og det er misinformation at påstå det.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

dankdawk > i hvilken periode var det? det gad jeg godt læse noget mere om :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jeg har kun en ting at sige:

LAD CHRISTIANIA VÆRE I FRED FOR DE NARHOVEDER I ORDENSMAGTEN!

De ska sku ikke bestemme derude!!
Det er en stor turist atraktion! lad dog christianitterne være i fred!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Drupe skrev:
dankdawk > i hvilken periode var det? det gad jeg godt læse noget mere om :)

Det var omkring 1990 så vidt jeg husker.

EB -> du tager fejl. der er blevet ransaget hjem der ikke tilhører pushere, endda uden ransagninskendelse.

Titel:
Medlem

Eb, det er utroligt naivt at tro det ikke har noget med lukningen af christania at gøre, men som jeg sagde tidligere jeg kunne ikke være mere ligeglad, christianiterne har selv frabedt sig hjælp fra samfundet, så nu må de sku sejle deres egen sø, og hvad fanden betyder det egentligt også for mig, jeg dyrker min egen røg.

Titel:
Dedikeret medlem

tjaa hver sin holdning eller ingen holdning, jeg ved ikke hvad der er værst?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
men anyway de for ihvertfald ikke fornyet deres hippi kontrakt med staten.

og det var vist i år det skulle forhandles.....

Titel:
Dedikeret medlem

hmm, ord taler for sig selv :cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]