Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Sad lige og tænkte på hvorfor der ikke bliver lavet et forum(eller hvad det nu hedder) :wink:

hvor folk kunne poste links til Psychedelic/trance/Techno osv. fester i det danske land....sådan lidt ala Tranceunnel's festliste......

Ved ikke om det bliver lidt for meget, og rykker sig væk fra hvad siden virkelig er til men tænkte bare på at vi har jo politisk, art og fuck hvor er jeg blæst forum'er så kunne det da ikke skade med en festliste....

Hvis i syntes ideen er lam så bare lige skriv det 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Hvis i syntes ideen er lam så bare lige skriv det 8)

Jeg synes idéen er lam, hehe 8)

Jeg synes ikke der er nogen grund til at lave et sådant forum, når nu TranceTunnel's festliste fungerer så godt som det er tilfældet. Vi ville jo bare se de samme fester annonceret herinde, og jeg synes ikke der er nogen grund til at sprede sig over unødigt mange emner. Og hvis der er særlig interesse om et bestemt arrangement, plejer vi jo alligevel at snakke om det, enten her i generelt eller i fuck-forummet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg syntes idéen er lam!

Det vil give folk endnu en bekræftning på, at techno og stoffer høre sammen. Og danne endnu flere fordomme om begge. Dette site er et forum, hvor man kan få svar på sine spørgsmål angående stoffer. Hvilken slags musik man lytter til, er ens egen hovedpine.

- Rylle :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Trancetunnels festliste er vel fin, så ingen grund til at lave en efterligning.. og som Child siger, så plejer vi gerne at tage den enkelte fest op i en tråd hvis den er specielt interessant el.lign.

Måske ikke en lam idé, men god er den ikke. Et musik forum ville være en bedre idé.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes idéen er lam :)

Hvad skal vi med sådan et forum? Som de andre har påpeget, har TT allerede et udemærket et.

-Psyko

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg sys ideen er lam

Men måske et tripturs forum? :D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu er TT forummet pænt skod, sådan generelt.. det minder mere om en børnehave end et forum. Hvis man er glad for psytrance så er http://forum.isratrance.com/ et rigtig godt forum, som mange af de større kunstnere og DJ's selv bruger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

axia skrev:
Nu er TT forummet pænt skod, sådan generelt.. det minder mere om en børnehave end et forum.

Hehe, det kan godt være, men deres festliste holder sgu.

Titel:
In our memories

Jeg synes idéen er lam, :P men her et par links til andre virkeligt gode informative festsider:

http://www.chaishop.com/divers/frameset3.lasso
http://www.tranceshop.com/nextparties.htm#festivals
http://www.goatrance.de/goabase/
http://www.psynews.org/
http://www.psy-trance.co.uk/pages/listi ... stings.htm
http://www.tranceculture.com/parties/p2.html
http://www.third-eye.org.uk/trip/parties.html

okay, det er måske ikke lige fester i det danske land, men meget informative :wink:

dEEP

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Fuck du er lam, Suspekt :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Rylle skrev:

Det vil give folk endnu en bekræftning på, at techno og stoffer høre sammen

HVA ? Gør de ikke det ? :shock: *slukker straks anlægget og opkaster alle de drugs jeg har lige har fyldt mig med* ......phew, godt jeg ikke begik den fejltagelse at blande stoffer og techno :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
er jeg den eneste der syntes udvoer suspect at ideen er god nok??

Hilsen Cope

Titel:
Medlem

Elsker når folk virkelig viser deres positive indstilling når det gælder nye ting......

Ok har vist fattet at ideen er lam, som jeg også skrev syntes jeg også selv den måske gik lidt for meget væk fra hvad psy.dk var til!

Men det var da os bare et forslag, i burde heller rose mig for min kreativitet :wink:

Let IT BE The way it iS 8)

trance/techno osv. har da også en del med stoffer at gøre....
Jeg har da ALDRIG i mit liv været til en fest hvor der var mange stoffer involveret blandt gæster og lyttet til "Barry White, Billy Joel, Tina Turner, Bamses venner, Kandis osv. men kan da godt være det er mig der bare har misforstået det fuldstændigt?

Det er da sikkert også meget festligt at trykke den max af til "Billy Joel-Rivers Of Dreams"

Eller jeg er måske den eneste af mening at denne musik genre hører sammen med de fester man er til hvis man er på stoffer......altså kex, amf, coke etc.

Og nej jeg siger ikke at man ikke kan høre techno uden at tage stoffer, bare lige før en skriver det :!:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

*nusser suspekt* sys du har en sej kreatitvet.... vil du ha en tegning?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Suspekt skrev:
Og Rylle du skrev:

trance/techno osv. har da også en del med stoffer at gøre....
Jeg har da ALDRIG i mit liv været til en fest hvor der var mange stoffer involveret blandt gæster og lyttet til "Barry White, Billy Joel, Tina Turner, Bamses venner, Kandis osv. men kan da godt være det er mig der bare har misforstået det fuldstændigt?

Det er da sikkert også meget festligt at trykke den max af til "Billy Joel-Rivers Of Dreams"

Eller jeg er måske den eneste af mening at denne musik genre hører sammen med de fester man er til hvis man er på stoffer......altså kex, amf, coke etc.

Du generaliserer meget groft dér. Jeg har været til masser af fester hvor der blev taget masser af stoffer, uden at der var techno i højttalerne, så at de 2 ting "hører sammen" er noget pis at sige. Til gengæld kan man nok med stor sikkerhed sige at der er en større mængde stoffer indblandet ved techno-arrangementer end ved andre typer af musik. Der er naturligvis også undtagelser fra denne regel, svjv er der tradition for at der bliver indtaget enorme mængder LSD ved koncerter med Grateful Dead og Phish.

Titel:
Dedikeret medlem

Størstedelen af mine venner som hører techno, tager rent faktisk ingen stoffer overhovedet

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
jeg synes ikke idén er den sejeste...

men det ville give en muligehd for at finde ud af hvor der er fester i det ganske land, når TT er nede...

hvilket det er MEGET lige for tiden!!

Titel:
Medlem

Child_Inside der må jeg så hurtigt undskylde og sige du nok har ret...mente det jo hellere ikke i så grove træk som jeg skrev men i fattede vel nok lidt af hvad jeg mente? så lad os nu bare droppe det!

Har efterhånden også fattet at min ide var mega lam så bare drop det...
Kom jo bare med et forslag og længere var den ikke!

Og nu er det begyndt at køre lidt for off-topic angående det med musik og stoffer...så nu dropper vi det vist bare dette emne helt :!:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Skyd-Sven skrev:
Jeg sys ideen er lam

Men måske et tripturs forum? :D

jeg synes idéen er lam, og jeg synes også at tripturs-forumet er en lam idé...

For det første, som andre siger, så plejer visse arrangementer at blive skrevet i fuck- eller generelt-forumet. Det KAN også virke som et hint for politiet, som kan finde ud af hvor der bliver holdt fester osv, og evt lave et overraskelses-besøg (razzia). Men det er jo kun min teori :)

For det andet, så synes jeg tripturs-forumet er en endnu lammere idé... vi har tidligere læst og set en massiv kritik af at vi går rundt og mødes i store grupper for at tage masser af stoffer. Det er blot pga at der er et par triprapporter i "Trip-ture" i triprapport-sektionen. Hvis det kan vække så meget opmærksomhed dér, hvad kan sådan et tripturs-forum så ikke gøre? Så kan vi blive beskyldt for flere ting: stadig at danne tripture, tiltrække nye til og præsentere dem for stoffer, osv osv... men det er selvfølgelig også min egen teori igen. Synes bare at det virker logisk nok.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

gir dig ret ali... tænkte mig ikke lige om da jeg skrev ideen :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]