Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: DXM
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hey! Har søgt lidt tripraporter omkring DXM, men har ingen fundet omkring hostesaft, kun om piller!! Nogen erfaringer??? Det aktive stof er jo det samme, men er der mon en årsag til at ingen har raporteret omkring saften???

Killah

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det smager alt for klamt, men virkningen er udover de 20% alkohol, præcis den samme.

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har sq drukket det, og FY FORHELVEDE en tur! Hold dig til pillerne! Ved mindre du ligefrem kan lide smagen :? Har gjort det en gang og rør ALDRIG det stads igen! Hænger så også sammen med at det virkelig gik galt for mig, en af de få gange jeg nogen sinde har haft det så dårligt, både psy- og fysisk. FUCK DXM :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg troede ikke, at man kunne indtage det ordenligt hvis det var væske?
Er der ikke meget som bare går til spilde/virker i halsen? Det er jo hostesaft.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Iodjini skrev:
Jeg troede ikke, at man kunne indtage det ordenligt hvis det var væske?
Er der ikke meget som bare går til spilde/virker i halsen? Det er jo hostesaft.

Ja, og DXM i pilleform er sørme også hostemedicin!

Hostesaften kunne jeg forestille mig blev optaget en del hurtigere, eftersom det er opløst i en spritopløsning.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det er nu lidt mere behageligt at skylle nogle tabletter ned, end at skulle drikke sådan et hele glas væske, der ikke just er velsmagende. :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Muugor skrev:
FUCK DXM :lol:

HØRT! :P

Jeg har smagt det i væskeform, men det var for nogle år siden, hvor jeg overhovedet ikke anede at man kunne trippe på det. Den gang tog jeg heller ikke stoffer. Men anygays, smagen kan jeg ikke huske... og så vidt jeg ved, så trippede jeg heller ikke ;)

Har dog for 3 uger siden prøvet det i pilleform (ingen smag overhovedet), og det var et homotrip.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ikk noget hvis du er bøsse :wink: Men tak for svarene, men jeg har heller ikke mere saft end det der svarer til ca. 75 mg så mon jeg overhovedet kan trippe en lille smule bare?? Hygge

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
minder mig om en bekdendt, der en morgen vågnede med en slem hoste, han fandt så flaske med hostesaft frem og sagde "mums, det smager godt, man kunne jo drikke det her som saftevand"

manden har aldrig rørt andet end alkohol, og aner næppe at man kan blive lam af hostesaft

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
TJiLLe skrev:
manden har aldrig rørt andet end alkohol, og aner næppe at man kan blive lam af hostesaft
Ved han heller ikke det nu hvis han har drukket det som var det saft? :roll:

killahkristian:
75mg er ingenting, det er 2½ pille og jeg tvivler stærkt på at du overhovedet vil kunne mærke det. Hvis jeg var dig ville jeg købe en pakke med piller og skylle nogen af dem (eller dem alle?!) ned med hostesaften :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Min far har været lam i hostesaft engang. Kan ikke skrive en triprapport på hans vejne, men han blev temmelig fucked af det!! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Misjal skrev:
Min far har været lam i hostesaft engang. Kan ikke skrive en triprapport på hans vejne, men han blev temmelig fucked af det!! :D

Hvordan skete det? Og var det noget du selv så?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Dvs. dybt latterlig. :wink:
Jeg er virkelig den eneste der kan se lidt positivt i DXM, er jeg ikk? :D

Selve skæverten er temmelig klam, jeg sammenligner den mest med svampe og E og de to ting er LANGT bedre. Der er man meget lykkelig, føler sig godt tilpas, har det godt og dejligt osv osv, så de overgår self. DXM sindsygt meget.
MEN, når man æder en god slat DXM piller (for mit vedkommende 20stk,), og man tager et par høretelefoner på med vildt musik og lægger sig ned, så er det meget dejligt.

Man flyver rundt og har følelsen af at man smelter og alt muligt, det kan jeg egentlig godt li. Men kan ikke sammenlignes med andet, for man får også kun hvad man betaler for.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Nej, BRB, du er ikke den eneste - men vi er ikke så udbredt......Nå, godt det samme, hver sin smag :wink:

Hehe, du har den samme svaghed for dxm & høretelefoner som mig....ja, det er en god ting ved det. Og så noget fedt musik. Det får trippet til at køre derudaf...

Hvad angår humør på dxm, kan jeg som oftest tilslutte mig til at det er temmelig humørforladt....men dog har jeg også oplevet det mest SINDSSYGT GODE humør på dxm....eufori beskriver det ikke. Men det er mere afvigelsen end reglen.

Dark Sky

PS! Hvis man spiser nok, så kommer pillerne sq også til at smage af l...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dark Sky skrev:
Hehe, du har den samme svaghed for dxm & høretelefoner som mig....ja, det er en god ting ved det. Og så noget fedt musik. Det får trippet til at køre derudaf...
PS! Hvis man spiser nok, så kommer pillerne sq også til at smage af l...
Hehe.. jeg og en kammi havde kamp om mine trådløse høretelefoner i lørdags, de var vores "portal"! :P

Hvor mange æder du da siden de bliver klamme at æde?

Titel:
Medlem

BRB -> Hvis du på en måned bruger 10-15 pakker dxm, så kommer du til sidst til at HADE smagen af pillerne - ja, man får simpelthen kvalme af dem! Spekulerede i den forbindelse på om ikke man kunne putte pillerne i kapsler for at undgå smagen... *L* Kom også så langt som til at afprøve det, men kapslerne skal være ret store (størrelse 000), og så er det sq lige så let at kaste pillerne i halsen uden, bare man sørger for at drikke noget cola LIGE efter... :wink:

Ikke fordi jeg bruger så mange igen, på én gang, 20 piller er som regel helt fint, men en gang imellem kommer man op på 30-40 piller (ca. et par gange om året, trippet er lidt stærkt når man kommer helt derop).

Mit forbrug kan i perioder ligge ret højt (f.eks. 10 pakker/md), afbrudt af pauser på 2-6 mdr helt uden dxm. Man skal jo forsøge at undgå at blive helt afhængig :D
Ofte er det i de længevarende (mis)brugsperioder at de mest spændende og specielle sitautioner opstår 8)

Dark Sky

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dark sky:
Ok, det er sku vildt nok :o

Min højeste dosis har været 20, men tror jeg vil prøve med 25-30 stykker. Har heller ikke købt mere end fem pakker i hele mit liv tror jeg :P

Hvad siger apotekeren til dit forbrug når du henter en pakke hver tredje dag? ;) Ville det ikke kunne betale sig at købe dem fra udlandet i pulverform? Det er meget billigere.

Titel:
Medlem

BRB -> Hehe, der er jo det smarte at jeg ikke besøger det samme apotek mere end én gang i måneden. Det kan sagtens lade sig gøre når pauserne tages med, og på den måde er mit indkøb jævnt (og lavt) og ikke for mistænkeligt. :)

Ok, der er nogen forskel på vores "dxm-karriere", jeg har efterhånden kendt det i næsten 3 år, og nok købt omkring de 50 pakker i tidens løb.

Jeg har prøvet at bestille fra USA 2 gange - første gang gik det fint igennem og jeg modtog det efter knap en uge - anden gang gik der halvanden måned før jeg fik at vide at det var afvist og tilbagesent til USA...sur røv...skide toldere!!! :evil:
Det et MEGET billigere, hvis det kommer igennem - ca. $65 for 30 gram (~400 kr), og det svarer til 50 pakker dxm! :shock:

Pas på med dine forsøg med større doser, og øg kun langsomt dosen! 25-30 piller giver et helt ANDERLEDES trip end 20 piller! Meget indadvendt, og anti-socialt, samtidig med at det kan blive ret intenst!
Bare husk ALDRIG at kæmpe imod de impulser/tanker du får under trippet - ellers kan det blive meget ubehageligt! (Forestil dig at være fanget - fanget i al evighed) Modsat - hvis du bare lader dig "flyde" med strømmen - så kan det blive ret smukt...lidt ala ketamin.

Dark Sky

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg synes sgu også godt om DXM trippet, men i skal huske lige at regne ud hvor meget i skal ha for at nå et vist plateau.

Hvis i har svært ved at ramme plateau 1 (eufori), så prøv at kikke på http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml man kan få det pænt sjovt hvis man ved hvilket trip man går efter :D

... og ja, man skulle ikke tro at man kunne smage de skide piller, man jeg er ved at være ret træt at dem ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Dmx er sgu osse lige mig, jeg tog det i går men det var kun 6 piller det var osse første gang, men det var sgu noget af det fedste jeg har prøvet, kan huske det hele og jeg syntes osse det er en slags blanding af E og svampe en ting jeg lige mangler er den dejlige fornemelse i mave som man får på kiks den savnede jeg sgu

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]