Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Koffein
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Jeg har fået fat i nogle koffein piller og ville lige høre om de kan bruges til andet, end "bare" at holde sig vågen med? Evt. i combo med andre stoffer?

Titel: Re: Koffein
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sammen med alkohol kan de godt give en lille eufori. Jeg vil dog ikke anbefale det, da bivirkningerne IMO overskygger rusen.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Med alkohol giver det en lille følelse af at være ovenpå pga den ekstra energi - imo

Jeg har aldrig haft bivirkninger af koffein.

Titel:
Dedikeret medlem

koffein kan også bruges til at booste efedrin en god del, især i kombination med alkohol er det dejligt ;)

Pas dog på med denne kombo, da din krop allerede kører lidt mer på højtryk pga efedrinen. Det kan føre til problemer med hjertet i sidste ende

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja pas på med for store doser, ens hjerte kan pumpe hårdt derud-af! Så mindre doser indtil du finder den rette dose for dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
I tilfælde af at du ikke kender så meget til Koffein doser :)

http://www.erowid.org/chemicals/caffein ... dose.shtml

Titel:
Junior medlem

Okay mange tak for svarene, skal nok være lidt forsigtig med dosis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg elsker coffein og ganja, det er en virkelig lækker kombo, giver en lidt mere intens rus, dog lidt kortere...

Ellers er jeg vild med at drikke kaffe når jeg er på diverse opkvikkende centralstimulerende stoffer, godt med et ekstra pift!!! Coffein er sku godt!! :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

det er godt at drikke på (spis lidt unden, og under turen).. man går ikke helt død selvom man får en del at drikke :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg er også helt pjattet med pot og kaffe. Jeg tror dog lige så meget det skyldes, at jeg godt kan lide at drikke kaffe, som pga. den virkning koffeinen giver...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

skambidt skrev:
Jeg er også helt pjattet med pot og kaffe. Jeg tror dog lige så meget det skyldes, at jeg godt kan lide at drikke kaffe, som pga. den virkning koffeinen giver...

Jeg er også helt klart kaffedrikker, skylder en del kaffe ned hver dag... men har læst i hampdyrkernes håmdbog at koffein forstærker cannabis virkningen, men forkorter den samtidig.... det summer så skide lækkert i min krop når disse to blandes - puha jeg glæder mig til jeg har fri, hva skal jeg mon så lave :twisted: ???hehe

Titel:
Junior medlem

Hehe, kunne godt være man skulle prøve Cannabis og koffein, lyder lækkert.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmmm.. min koffein tolerance er så høj, at selvom jeg starter dagen med en kande espresso, så giver det ikke engang det mindste kick.

drikker jeg tilgengæld ikke kaffe, så får jeg kraftig hovedpine og svedeture.

ahhh kaffe er godt :P

tror også vi bruger 1-1,5 kg kaffebønner pr uge her i huset :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeps jeg bor også i kollektiv, og der drikker vi sku også et par kander om dagen...

Titel:
Relativistisk båthorn

Tænk engang at koffein er lovligt i det ellers så DEA hærgede usa, men ikke i det ellers så liberale danmark :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL skrev:
Tænk engang at koffein er lovligt i det ellers så DEA hærgede usa, men ikke i det ellers så liberale danmark :shock:

Øhhh koffein er sku da livligt.. der er vel ikke mange danskere der drikker mere kaffe end politikere og coppers! :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Du kan ikke gå ned i forretninger og købe rent koffein som du f.eks. kan i Sverige og Tyskland..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Coffeinpiller kan være gode som et substitut for amf eller ephedrin. Dog skal man passe på med at indtage for mange. Første gang jeg skulle prøve dem, var jeg sikker på at jeg kunne opnå at "få skrue på" så længe jeg bare spiste rigeligt. Tror jeg endte med at æde 8 + en ephedrin kapsel og lad mig sige at jeg fik det meget dårligt.
Sad bare og kiggede ud i luften, skulle tisse konstant, rysteture og galoperende hjerte. Dog tror jeg at hvis man holder sig til en moderat-dosis kan det være et udemærket midel til at holde sig vågen på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
dance2trance skrev:
Coffeinpiller kan være gode som et substitut for amf eller ephedrin. Dog skal man passe på med at indtage for mange. Første gang jeg skulle prøve dem, var jeg sikker på at jeg kunne opnå at "få skrue på" så længe jeg bare spiste rigeligt. Tror jeg endte med at æde 8 + en ephedrin kapsel og lad mig sige at jeg fik det meget dårligt.
Sad bare og kiggede ud i luften, skulle tisse konstant, rysteture og galoperende hjerte. Dog tror jeg at hvis man holder sig til en moderat-dosis kan det være et udemærket midel til at holde sig vågen på.
Hvad var din dosis på?

Efter min erfaring er et par hundrede milligram koffein ok, hvis man bare skal vågne op.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
BRB skrev:
dance2trance skrev:
Hvad var din dosis på?

Efter min erfaring er et par hundrede milligram koffein ok, hvis man bare skal vågne op.

Jeg kan ikke huske hvor meget coffein den enkelte tablet indeholdte, men som jeg skrev nåede jeg op på en 8 stykker så vidt jeg husker. Et eller andet siger mig at der måske har været 100 mg måske 200 i hver pille. De var hvide og lyserøde med blå prikker, så måske andre kan hjælpe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]