Ashoka skrev:
Astral, hvad er det du trods alt får ret i?
Er det, at der er en uendelige mængde entiteter der svinger i transdimensionelle energi sfærer af subtil oprindelse?
Videnskabsmændene her har rent faktisk forsøgt sig måle og observere, istedet for at fantasere og filosofere over mulige og umulige verdensmodeller. Det kan man fanme da ikke klantre dem for.
Hvordan vil du foreslå man finder årsagerne, altså uden bare finde på nogen? Og nej jeg tror ikke man kan læse årsagerne i biblen.
'
Du tror vel ikke at alt viden bliver gjort offentligt, selv om det er videnskabeligt, det tror du vel ikke på vel?
I gamle dage blev folk brændt på bålet fordi de fortalte at jorden var rundt...
Idag bliver realiterne fortiet i stor grad for at undertrykke en viden, som ville fjerne en stor magt fra grupper af magt-elitære initierede og som opretholder denne magt ved at tilbageholde deres viden fra masserne.
Det er nemt at manipulere de uvidende....
Det vil blive mere og mere kendt at der er tilbageholdt teknik som du ikke kan gøre dig ret mange forestillinger om, som har til formål at kontrolere menneskets udvikling.
Men så længe der findes en sådan magt elite, så vil den almindelige mainstream-tilgang af viden, blive censureret, nogen er heller ikke parate til sandheden og er derfor ikke præ-destineret til at erkende den under de nuværende inkarnationsmæssige forhold, jeg siger ikke at du er en af dem, men blot at du udviser enorm engagement i at benægte enhver spirituel forklaring uden dog at komme med nogen videre rationelle udredninger.
Man må kunne argumentere for sin mening, jeg kan nemt argumentere for mine, det er nemt nok at referere til hvad andre har sagt eller hvad videnskaben siger, end det er at tænke selvstændigt...
Du siger noget sludder hivs du postulere at spirituel tankegang oprinder udelukkende af spekulationer, det er ikke rigtigt.
Spirituel tankegang oprinder udfra erfaringer og direkte kommunikation med hyperdimensionelle-entiteter som befinder sig uden for rum og tid.
Viden er magt, især hvis man kan have den for sig selv...
Jeg udfordre dig, prøv med rationelle argumenter at forsøge at fortælle mig det usandsynlige eller urimelige i det jeg siger...
Det er jeg bare ikke sikker på at du kan eller vil indrømme ikke at kunne
Lad os nu få noget debat istedet... Hvorfor tror du at noget substantielt tilsyneladende kan imaterialisere sig og dukke op et andet sted samtidigt?
Det kunne måske tænkes at det var dannet af noget, *surprise* ikke-fysisk/substantielt, men kun opfører sig sådan, på grund sin tilstand og at den altså kan skifte tilstand fra noget fysisk til noget ikke fysisk, hvilket ville forklare meget af disse fænomener, dvs. en slags vibration som svinger i en specifik bølgelængde, hvilket er med til at definere dens aktualiserede eggenskaber.
Prøv at tænke på vand, det kan også være i forskelige tilstande, flydende, flyvende og fast, man kan gå på det når det er fast, men det betyder ikke at det ikke eksistere selv om man ikke kan gå på det, hvilket meget godt svarer til videnskaben idag når den antager at fordi den ikke kan måle det eller det, så eksistere det ikke, det er ærgeligt at videnskaben er blevet så abstrakt og virkelighedsfjern, hvis den virkelig gik ud fra virkeligheden så ville den også finde frem til dybder som idag ikke er så tydelige grundet den nuværende udformnings inkosekvense metode.
Relativitets teorien er et meget godt eksempel på en sådan abstraktion.
Hvis man virkelig vil finde til bunds i virkningen så er man nød til at forstå metamorfosens grundprincipper som der er lagt ud af videnskabsmanden Goethe.
Istedet for at skille verden ad til ukendelighed i små kugler burde man istedet forsøge at samle dem og erkende dem som dele af en stører sammenghæng og som har en signatur som viser en hel til noget helt overordnet, altså vi bør kigge efter de sammenhænge som eksistere i os selv og de ydre, det er mennesket som er nøglen ikke en eller anden abstrakt maskine eller teori.
Mennesket er bevidst og bevidsthed er en forudsætning for ovehoved at iagtage et fænomen og udfra dette erkende sig selv som en del af indholdet, ellers vil det være helt absurd.
Hvis man ikke kan erkende det udfra sig selv som et værktøj, så er man umidelbart ikke istand til at trænge hen til en sådan erkendelse om at man netop for at have et iagtagelses og interaktions forhold til omverdenen netop også er nød til at indeholde helt specifike forbindelsesled og elementer til at understøtte denne sammenhæng, isåfald ville det ikke være muligt for menneskets bevidsthed at trænge ind i disse ting eftersom bevidstheden ikke kan have noget andet indhold end det som er lagt ind som forudsætning og bevidstheden er netop det som er forgængere til alt materielt, bevidsthd som skaber sit eget indhold, derfor er atom-teorien en projektion af det menneskelige nervesystem og lære om de polære forhold. Mennesket er en del af verden og er en nøgle til forståelse af verden.
Uden en hvis selverkendelse og selvkendskab er det derfor ikke muligt at forstå omverdenen lige meget hvor meget videnskab man har ved hånden, for hvordan kan man forvente at forstå verden hvis man ikke kan forstå sig selv. Hvis man virkelig vil forstå sig selv, må man derfor se på verden og erkende hvordan man er spundet ind og hvordan ens fysiologiske udformning er med til at skabe den overordnede sammenhæng og oplevelse af virkeligheden som den opleves, altså igen iagtagelse uden iagtager er absurdt.
Det kan måske føles mest sikkert at følge videnskabelite autoriteter, men en kort gennemgang af historien vil afsløre at en viden først tager lang tid før den bliver alment anerkendt officielt, men det er selvfølgelig nemmere at følge det officielle, videnskaben for den er jo altid foran med den ucensurerede og aktuelle viden om de faktiske omstændigheder *host* host*

Så går der nogen århundrede eller såen, så griner man af de tåber som troede på den slags uvidenskabeligt vrøvl, for nu ved man jo så meget bedre *host* host
Der vil nok ikke komme til at gå mere end nogen århundreder måske mindre, så vil man grine af den tåbelige og overtroiske videnskab
Sådan er det nu en gang, historien vil vise det gang på gang...
Dem som kontrolere adgangen og tilgangen til viden, de kontrolere magten...
For dem som har viden som andre ikke har, de har en magt som andre ikke har