jeg ville købe danske - køb 1g eller derover, hvis du virkelig vil have ordentlige effekter.
Jeg forstår ikke hvorfor folk køber mexi'er - det er jo ca. dobbelt så dyrt som f.eks. danske. Amazon-svampe har jeg prøvet 1 gang, næsten uden effekt, og jeg har hørt at de skulle have samme styrke som mexi'erne fra dem i Soma, så jeg forstår heller ikke at folk køber den type svampe. Jeg har aldrig prøvet hawaii-svampe, men har hørt at de skulle være ret vilde - o,75 g burde være nok - det koster så også 150 kr. Jeg har heller ikke prøvet islandske, og jeg forstår ikke hvorfor folk mener at de burde være stærkere end de danske - det er jo samme art, og vækstbetingelserne burde da næsten være bedre i Dannark? Jeg har prøvet danske shr**mz 3 gange - 1. gang spiste jeg ½ forstærkerpille og ca. 1 g svampe og fik et fedt trip. 2. gang spiste jeg 1 forstærkerpille og lidt over 1 g danske og fik et ret vildt trip. 3. gang spiste jeg ca. 3/4 danske stort set uden anden effekt end at jeg blev lidt døsig og tænkte en lille smule anderledes.
1,5-2 g danske, eller 1 g danske + forstærker-pille fra Soma, burde være nok til et ordentligt trip [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
|