Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Så kommer den også lige her...
Jeg skal jo til Staden ! Nogle gode forslag til nogle spændende svampe ?
Jeg har hørt så meget godt om "Amazone" Men jeg prøvede dem for et år siden, og der var der ikke så meget knald på.

Hvad skal jeg købe ??????

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Mine erfaringer er at mexikanske er de svageste. Så er der danske som er en del stærkere men også 10-20kr g dyrere. Amazon svampe er klart de bedste og stærkeste i forhold til prisen. Hawaii og Cambodia er klart de stærkeste men de koster for meget i forhold til hvor godt de virker.
Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hawaii synes jeg er klart de bedste..

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Som sagt før trippede jeg RIGTIG vildt på 2 g. islændere... Men det er jo også samme slags som de danske!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg ville købe danske - køb 1g eller derover, hvis du virkelig vil have ordentlige effekter.

Jeg forstår ikke hvorfor folk køber mexi'er - det er jo ca. dobbelt så dyrt som f.eks. danske.
Amazon-svampe har jeg prøvet 1 gang, næsten uden effekt, og jeg har hørt at de skulle have samme styrke som mexi'erne fra dem i Soma, så jeg forstår heller ikke at folk køber den type svampe.
Jeg har aldrig prøvet hawaii-svampe, men har hørt at de skulle være ret vilde - o,75 g burde være nok - det koster så også 150 kr.
Jeg har heller ikke prøvet islandske, og jeg forstår ikke hvorfor folk mener at de burde være stærkere end de danske - det er jo samme art, og vækstbetingelserne burde da næsten være bedre i Dannark?
Jeg har prøvet danske shr**mz 3 gange - 1. gang spiste jeg ½ forstærkerpille og ca. 1 g svampe og fik et fedt trip.
2. gang spiste jeg 1 forstærkerpille og lidt over 1 g danske og fik et ret vildt trip.
3. gang spiste jeg ca. 3/4 danske stort set uden anden effekt end at jeg blev lidt døsig og tænkte en lille smule anderledes.

1,5-2 g danske, eller 1 g danske + forstærker-pille fra Soma, burde være nok til et ordentligt trip [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Min personlige farvorit må nok være friske Hawai. Mindre men bedre!!!
Jeg forstår tilgængæld ikke amazon, har aldrig fået en ordentlig effekt ud af dem, men de var sikkert bare dårlig kvali.
Istedet for "forstærker piller" Hvorfor køber i så ikke bare pagenum harmela fra ethno? Det er jo det der er i. Ethno er bare billigere.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg giver dig helt ret mht. amazon, DRD - jeg tror bare at "myten" om de stærke amazon-svampe er opstået ved at nogle har fået hawaii-svampe i stedet.

Jeg bor hjemme, og har derfor svært ved at bestille underligt udseende rod-bark (eller hvad Peganum Harmala nu engang er) fra nettet - desuden tripper jeg ikke så ofte, og har ikke haft brug for de store mængder indtil videre. Jeg har heller ikke en præcis vægt, og jeg har hørt om folk som har fået det ret slemt på en stor dosis MAOi'er, så jeg vil også gerne vide præcis hvor meget jeg indtager.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har nu haft god/rimelig effekt af et gram + ? Amazon svampe fra staden, hvorimod jeg har haft nada halluer af 0.7 gram cambodia svampe (hawaii) fra Indra. Det kan godt være det bare er mig der er underlig=)

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De Amazon-svampe jeg har prøvet derinde fra har vist sig at være rimelig potente P. Cubensis... hvor mange jeg har ædt, har jeg ingen ide om.

Hej

Lad nu være med at lege med MAOi's - så syntes jeg at det er bedre at indtage det flere svampe og så trippe max afsted - der er jo osse nogle ting man ikke må spise, andet end svampe, sammen med MAOi's, MAO er jo forfanden noget som vores krop bruger til noget vigtigt - så hvorfor stoppe den i dette.

Mit råd er at købe 4g danske og så fråd dem - medmindre at du er Newbie - så vil jeg nok starte med 1g og lige snuse til hvad det egentlig er man gør ved sig selv.

P.L.U.R

Junior medlem

Hejsän!

Mht. at købe svampe på staden så er det nok en rigtig god ide at starte med at se efter hvordan de bevarer deres svampe i den bod du køber dem i, for hvis de bare ligger fremme i den "friske" (!) luft mister de en del af gløden [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Pagenum smager SINDSYGT dårligt!!! Hvis man endelig skal indtage det kan jeg klart anbefale at tage det i gelatine kapsler!

Peace out,

Broder Anus

(Til DR D: tak for sidst! det var for grineren/sindsygt! ) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Jelling
prøv med danske svampe (3-4g) og E (2-5 stk.) det er for sjov..... de bor jo i svampe for vildt]

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

dansk/svensk/norsk/islandsk/færøsk spids nøgen hat. husk iøvrigt at plukke GRATIS i sæsonen(sep-nov), så slipper du for det skide rocker gedemarked på staden [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja eller dyrk dem selv næsten gratis hele året roundt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]