Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 11:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.educate-yourself.org

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

en ting er at linket er dødt.... en anden ting er.... ffs... educate yourself??

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

The New World Order osv.... konspirationsteorier... Det er sgu lidt for langt ude... Et batteri der bruger vand, men ikke forbruger vand..!?
Den del om orgon akkummulatoren er da meget interessant, jeg har selv prøvet én, men jeg vil nu bare kalde det en ret kraftig placebo (eller?) - og batteriet, fup!

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg er ligeglad.

Mon ikke at dem som "ikke er ligeglade" selv finder frem til sådan noget ? Oh, almægtige vejleder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus skrev:
Jeg er ligeglad.

Mon ikke at dem som "ikke er ligeglade" selv finder frem til sådan noget ? Oh, almægtige vejleder.

Slap lige af, Jensus. Der er sgu da intet i vejen med at poste links som man selv finder interessante/brugbare/informative/etc. Hvis det ikke interesserer dig, kan du jo bare lade være at læse det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tjae... Virker det ikke lidt underligt at skrive man er ligeglad hvis man er ligeglad? :roll: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gider I evt. holde jer til emnet? Tak!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tænk over det...

Der var sikkert heller ikke særligt mange som kunne forudsige Anden eller Første Verdenskrig (undtagen dem som planlagde dem).

Hva med den Franske Revolution, den Amerikanske Revolution, den Russiske Revolution etc. Hvis man søger lidt i de bagrundsmæssige detajler vedrørende det som skete i forbindelse med de begivenheder som lå bag de fænomener, som gav sig udslag i de omstændigheder der var aktuelle på daværende tidspunkt, indenfor de regioner som havde forbindelse med de pågældende nøglebegivenheder, der var udslagsgældende i de førnævnte konflikter.

Tænk lige over det!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Astral skrev:
Hva med den Franske Revolution, den Amerikanske Revolution, den Russiske Revolution etc. Hvis man søger lidt i de bagrundsmæssige detajler vedrørende det som skete i forbindelse med de begivenheder som lå bag de fænomener, som gav sig udslag i de omstændigheder der var aktuelle på daværende tidspunkt, indenfor de regioner som havde forbindelse med de pågældende nøglebegivenheder, der var udslagsgældende i de førnævnte konflikter.

Tænk lige over det!

:lol:
Jamen det tænker vi så lidt over.

*modtager lussing af Child_Inside pga. useriøsiteten*
Hehe, altid noget du selv kan se det :P
-Child

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Altså alt det konspirations teori pis er lidt for meget.... jaja måske ved regeringen mere end os og måske lever Hitler stadig takket være Techni Color.

Men det er måske at gå lidt for langt at tro på det. Jeg tror da på at f.eks. den amerikanske (Og formenlig flere andre) regeringer tilbageholder information som vi alle burde vide. Og at de fusker alt det de kan og har stået bag nogle ting. Men jeg tror ikke at 2. verdens krig var specielt planlagt og jeg tror heller ikke på at Area 51 har rumvæsner.
Og månelanding var rigtig.... ikke filmet...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
Altså alt det konspirations teori pis er lidt for meget.... jaja måske ved regeringen mere end os og måske lever Hitler stadig takket være Techni Color.

Men det er måske at gå lidt for langt at tro på det. Jeg tror da på at f.eks. den amerikanske (Og formenlig flere andre) regeringer tilbageholder information som vi alle burde vide. Og at de fusker alt det de kan og har stået bag nogle ting. Men jeg tror ikke at 2. verdens krig var specielt planlagt og jeg tror heller ikke på at Area 51 har rumvæsner.
Og månelanding var rigtig.... ikke filmet...

Nå nej...

Krigen i Irak var heller ikke planlagt lang tid før WTC... det er os rigtigt *host* *host*
:roll:

Husk på at i Politik er det meste planlagt

Kontroleret konflikt skaber kontroleret løsning

Altså man skaber et problem og kommer så selv med løsningen; altså en syntese imellem Thesis og Antithesis

Kan du følge mig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]