Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har prøvet flere forskelige svampe fra staden, Hawaianske, Cambodianske og Mexicanske og svampe bolsjer og kapsler, men det lader til at de har alle har ringe virkning på mig spiste f.eks. 3 g cambodianske uden noget særligt stærk trip..
er det mig som er meget resistent eller har jeg bare været uheldig ved boderne? =) ville gerne høre fra nogle af jer erfarne svampe guffere

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Enten er du utrolig resistent, eller også så indtager du dem bare forkert...

Tyg dem i 5-6 minutter, så du får alle de rare alkaloider ud i munden - derefter kan du sluge dem...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
det er rimlig svært at tage det forkert.
Æd lortet og det er taget som det skal, har i hvert fald virket alle de gange jeg har gjort sådan.
Tror der har været et eller andet galt, bare 1g cambodianske burde havde sendt der rimlig langt ud i lala land.

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Det er forskelligt fra folk til folk hvor kraftigt det er, nogle får halluer på 4g andre får bare et hygge trip

In our memories
Brugeravatar

Liquid, der er stor forskel på at sluge svampe i kapsler, og tygge dem i nogle gode minutter...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig tygger dem, da smagen ikke kan sammenlignes med noget fornuftigt ( BUHUU for en smag)
Men det har virket "perfekt" alle gange jeg har tagetbdet, både ved caps, the med/uden sukker, og skyllet dem ned med vand.

ehm - vent til efteråret og gå så ud og pluk nogle friske - hvis de ikke virker så er der nok noget galt - men ellers - lad være med at købe dem på staden - jeg har hørt rygter om at deres svampe er af dårlig kvalitet - men om det passer er jeg ej sikker på.....

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har prøvet stadens islandske en enkelt gang, og 2 gram var mere end rigeligt at få mig i junglen! Men det har jeg vidst i øvrigt fortalt om før [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nogen der ved om det rygte er sandt som ER omtaler, altså at svampene på staden er af dårlig kvalitet??

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
har ikke selv så meget forstand på det, men ham fyren i Soma (den unge) brokkede sig over hvor dårligt de behandlede deres svampe på Staden. De opbevarede dem alt for dårligt, og når man købte svampe fik man også jord og græs med (dvs. at man betaler for færre svampe end man får) - ikke særligt sjovt hvis man har tænkt sig at tygge svampene.

Medlem

Geografisk sted: DK
aaaaa ved sq ikke helt.... Man kan trods alt godt se hvad der er svamp og hvad der er græs og jord, og jeg synes ikke jeg haft grund til brokke mig de gange jeg har købt derinde...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
den ene gang jeg har guffet svampe fra Staden, har de knaset... nedern
-de virkede dog fint [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, der er tit græs og jord i deres svampe, men hvem fanden gider også at sidde og finsortere 3 kg. svampe f.eks. ?

Bortset fra det, var der især nogle totalt potente cambodianske svampe - B-52 (pan. cyanescens.) i sommeren '99, som jeg absolut aldrig har mødt mage til før...

Det var forøvrigt en rigtig dejlig sommer! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har prøvet en del af dem de har på staden, men 2 g af de hawaii.. FUCK!!!

Jeg var sindssygt fucked up...

Junior medlem

med hensyn til staden, der nogle dårlige steder, så der er ikke andet at gøre end at gnufle sig i gennem indtil man finder boden med de lækre! Og de findes uhmm [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

jeg plejer at handle i boderne lige over for bageren
og der får man super perfekte mushies
jeg har ikke en eneste klage
de virker HVER gang
så for mig lyder rygterne om skod svampe på staden som noget lort jyde pushere finder på for at spille smart ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Du har helt sikkert fået nogle upotente svampe (er det et rigtigt dansk ord*GG*).
Jeg kender ikke til stadens svampe og hvor stor udskiftnig de har i deres svampe boder, men de har sikkert ikke godt af altformeget varme, lys og luft.

@Dex : Det gør sgu ikke nogen reel forskæl på om du tykker dem eller sluger dem, der er ihvertfald min erfaring.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
islandske er de samme som danske.
og hawhaii er de samme som cambodia svampe,

det er det med navne der sælgere.

forhælvede hvis folk vil give mig en fifty mere så kaldte jeg dem sq gerne for atom måne svampe

Hvis man tygger dem optages de hurtigere i systemet, men de virker "ens" jeg syndes at det bliver mere indtenst hvis man tygger dem, men de virker længere hvis man ikke gør det. Personligt plejer jeg at tygge de første 1½ g Cubensis og så sluger jeg sq bare de efter følgende svampe.

MVH
Piercer

PS. De boder på steden opbevare sq ikke deres svampe særlig godt. Jeg har aldrig købt svampe fra staden (det er sq fordyrt for mig)men det jeg har set derovre er sku sølle.

In our memories
Brugeravatar

Jeg har min tvivl om hvorvidt cambodianske og hawaii er de samme... lige for tiden er det nok, men i '99 da det bugnede med psilo'er på staden, var der markant forskel på dem der blev kaldt cambodianske og hawaii, også i udseendet... Det har vel nok været Paneolus Cyanescens og Psilocybe Cyanescens.

Og ja, de solgte begge slags fra samme bod!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]