Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
Hvad er der sker? Hvorfor er folk så dumme og nederen??! jeg mindes at for et par år siden kunne man gå ned af strøget og ryge en lille pind uden nogen sagde noget, men nu kan man ikke engang få lov at ryge sig en lille blunt de mest hellige og secret spots... Igår sad mig og en af mine venner omme bag ved ruttebilstationen ved sådan et ret hemmligt' spot der kommer næsten aldrig nogen, og man har bare udsigt over byggerier og togskinner. Har brugt det sted en del, og det har altid været et god sted... Men så igår da jeg lige havde krøllet et bluntwrap op tændt det, kommer der en eller anden selvfed gut forbi der føler at han lige må sætte noget retfærdighed i verden, tage sin mobil og ringe efter paderne... eller det gik vi ud fra han gjorde, eftersom han stop og snakkede mens han blev ved med at forsøge at gemme sig mens han kikkede på os, så vi daffede hurtigt af. Da vi var kommet lidt væk kørte der også en politibil forbi os, men der skete intet...

anyways min pointe er at hvad sker der for folk der synes det er nødvændigt at gribe deres telefon hver gang de ser den mindste ulovlighed??! Og det skulle ikke undre mig om paderen ikke også er trætte af folk der ringer og fortæller der holder en meget skummel bil parkeret HELT ulovligt parkeret...

well skulle bare lige ud med det, hader folk og deres mindreværns komplekser eller hvad der nu end for dem til at føle sådan...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
det var fandme da nederen mand.
sådan en skide stikker....

men generalt synten jeg folk de godt kan finde ud af blande sig uden om.
har før set hvor dør mænd bare har stået og kigget på en flok cola brianér der går omok uden at de gjore en skid...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tjaeh her i Odense er det ikke så slemt. Altså gemmer mig altid når der skal mixes men går da bare gennem byen og ryger. Nogen gange kommer der en modstander af planten og ber en lade være med at gøre den slags på åben gade men det er det...

Politiet gider heller ikke gøre så meget ved det... Engang sad mig og en flok kammier og røg inde i kongens have. Mens der var et joint i omløb og en sad og mixede kom der en flok pansere forbi. de kiggede kun kort på os og gik videre

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
det plejde også at være på samme måde i århus synes jeg.... men nu er det som om alle civile og pansere bare er psyko nederen...

har oss engang været ved at få tæv fordi en eller anden fucked up gut mente det var helt forkert at vi skulle til at ryge en pind, en af mine venner fik en på skallen og vi fik sparket 2 nyrullede joints i smadder, nåede lige at stikke af ind i biografen med ham lige i hælende...

og de gange jeg har mødt pansere med en joint i hånden har de også været super nederen... Jeg kan bare ikke fatte det, det skader da ikke nogen at man ryger. Måske smider man penge ud af landet, men at de tager ens ryger betyder jo bare man kommer til at smide flere penge ud af landet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg stod engang inde i Århus Centrum, på strøget, og røg en fed jay med nogle venner.. Folk var da ret tolerante, en spurgte sågar om han måtte ryge med ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
ThaFreaK skrev:
Jeg stod engang inde i Århus Centrum, på strøget, og røg en fed jay med nogle venner.. Folk var da ret tolerante, en spurgte sågar om han måtte ryge med ;)

haha, det kunne ha været mig, hvis det var en udlænding :mrgreen: har fandme nasset af mange folk... På den spanske trappe, på torvet, gågaden, busgaden og diverse andre steder :D

Men tilbage til topic: Folk plejer at være tolerante, og kun dem uden liv blander sig. Det er i orden at blande sig når man begår hærværk, men ellers, såå... no life.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg har hørt fra en del af mine venner at de sagtens kan gå ned gennem gågaden i Århus og ryge en pind, uden at nogen brokker sig.
En gang var der kommet en gammel dame hen og spurgt; "Hvaa' er det der Hash?" "Ja, det er det" " Nå spændende.. har godt hørt om det i fjernsynet, skulle lige se om det var det"... :D

Kaffegrums: Din Avatar eren kende irriterende.. den forstyrrer ret meget... er det muligt at få dig til at få en ny?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Har desværre også haft en del negative oplevelser, er blandt andet slået ned, alene på grund af at jeg røg en pind med et par venner inden vi skulle i biografen :evil:

har også haft flere lange snakke med politiet, + kropsvisiteringer.
Synes at de fleste folk har en fin tolerance over for hash, men desværre
går der også nogle idioter rundt :(

jeg kører nu det princip, at jeg for det meste puffer indendørs, eller i parker osv. Så slipper man for sure mennesker. Men jeg synes da stadig at det er for dejligt at ryge udenfor om sommeren-

Titel:
Junior medlem

skabspadder.....åh de skulle have sån en omgang, kan virklig ikke fordrage folk der ringer efter politiet ved bare det mindste..

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er sørgeligt at det er sådan, men nogle mennesker er sgu forbandet intolerante. Det er også en af grundene til at jeg ikke rigtigt gider at ryge offentligt, der er også meget mindre risiko for at man bliver paranoid derhjemme ;)

Faktum er at cannabis dag for dag bliver mere og mere udbredt, og jeg synes også at det er blevet mere accepteret blandt befolkningen, udovre det snævre udsnit af ensporede bonderøve, som man desværre må døje med.

I min by sidder unge typisk og drikker øl nede ved åen, hvor der er et lille græsareal, nogle trapper man kan sidde på, og nogle bumser i den ene ende. Der har jeg fyret et par gange uden besvær med andre mennesker. Der var nogle som sagde at der blev nok fyret den fede derovre, osv. men det var også det. Også gik min ex og hendes mor forbi på den anden side :lol:

Jeg synes det er rigtigt fedt når man møder medrygere som Ali, som spørger interesseret dertil, ryger med, og selvfølgelig ikke bogarter den :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Jensus* Jeg har seriøst et problem med at dele ud af min blunt til folk jeg ikke kender. Ikke at jeg er nærig med min skunk. Jeg vil bare ikke ha alle mulige andre til at sætte deres bakteriefyldte læber på min spliff! Så hellere stikke dem et skud, så de selv kan rulle en.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Nu bor jeg i Vejle, og det er en rimlig lille by og så er det også begrænset hvor meget man kan ryge offentligt før man begynder at løbe ind i folk man kender som ikke bør vide at man ryger.

Jeg har løbet ind i min mor på strøget for mange gange til at jeg tør tage chancen og tage en pind med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]