Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Islandske
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Sidst jeg trippede var det på godt 2 gram islandske svampe fra staden. Da jeg før har guflet mængder lidt under uden den helt store effekt, blev jeg meget chokeret over det stærke trip der varede i 7-8 timer. Jeg havde både opture og nedture og var på nogle tidspunkter så langt ude at jeg ikke kunne kommunikere verbalt. Alt i alt var det hele meget vellykket, men jeg er nervøs for at gøre det igen da jeg har mistanke om blåsyre i de islandske svampe. - Er der nogen der kan be/afkræfte denne mistanke?

På forhånd tak!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
blåsyre ? hvor pokker har du fået den mistanke fra ? tror næppe der kan være blå syre i svampene, hvertfald ikke den form for blåsyre jeg tænker på...

Jeg har osse hørt den "fortælling" om Blåsyre - men jeg har squ aldrig nogensinde fundet steder der backer den op - men hvis nu blåsyre er farligt så har jeg nok taget skade - fordi vi er vel enige om at den islandske er P-Semiliceata ikke (eller var det P.semilicenta?) - og det er den danske/norske/svenske osse - og jeg har guflet temmelig mange af de Danske - og well - jeg har det fint - Andreas? tror du ikke bare at du havde et lidt vildere trip end du regnede med - jeg har selv oplevet at trippe temmelig meget på en lille mængde - og oplevet ikke at trippe meget på en stor - måske du har været virkelig charged oppe i kraniet og har haft det vildeste trip - vi snakker - jeg har engang spist ca.1g danske og fik det vildeste badtrip på - godt nok pågrund af setting - men - jeg har spist over 10 gange så meget som den mængde - og stadigvæk har jeg bevaret kontrollen - set og setting - think about it - din hjerne var i tripgear den dag - ikke noget med blå-syre her - well...

ELV out

Medlem

Geografisk sted: DK
første gang jeg spiste shrooms fik jeg at vied at man tyggede svampene så meget for at få blåsyren ud af svampene og optage dem, som om det var det der gav rusen... Det ved jeg sæføli godt det ikke er nu, men hvad er blåsyre egentlig..?? og hvorfor/ hvordan er det farligt??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Måske sku' i lige lægge crackpiberne på hylden... hvor fa'n har i hørt det med blåsyre henne? Psilocybinen giver svampene en blålig farve når de er tørre, men blåsyre!?%!?&!"#

Insane psychedelia user!

Yeah, jeg undrede mig også over svampenes sære farve efter tørring på nogle billeder jeg så i en growguide...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Den har jeg aldrig hørt før.. hehehehe..

hahahahahhahahaha.. blåsyre.. hahahahhah

[ 16 December 2001: Besked ændret af: Ashoka ]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

eY... Thx for svarene. Det kan godt være at det lyder mærkeligt for nogle af jer, men der er sgu ingen grund til at nedgøre folk fordi de kan have mistanker om et og andet. Jeg snakker som jeg har kompetence til at snakke, og hvis ikke jeg spørger... så får jeg heller ikke svar =)

Elven Raver> Thx for et ordenligt svar jeg faktisk kunne bruge til noget! - Min mind var fucked!!! Det skal den nok blive igen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det var ikke for at nedgøre dig - selvom det måske kunne se sådan ud. Jeg synes bare at det var sjovt fordi det var så langt ude. Hvad folk dog ikke bilder hinanden ind! Man skulle næsten engang lave en liste over falske "sandheder" om diverse stoffer. F.eks at LSD engang blev spredt på børne "tatoos" og at cannabis sorten "Mango" rent faktisk er podet på et mango-træ.

Medlem

Geografisk sted: DK
og glem ikke at der altid er glas i amf og coke !!!!!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
......Der er også sikkert at XTC-Piller er proppet med rottegift og heroin !!!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg kender også det der med der er kæmpe forskel på hvor godt svampene virker. Jeg tror nu også det har en hel del at gøre med hvor lang tid siden de er plukket, hvordan de er tøret og opbevaret.
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Da vi var ude på markerne, mens de stadig var der SUK SUK Fandt vi ud af at dem på den ene mark var klart de bedste.

Men..... Ved svampe spiller der jo så meget ind som Humør, setting osv
Så jeg ved nu ikke rigtig, men jo mere blå de er jo bedre er de som regel også

Medlem

blåsyre=hydrogencyanid=det man bruger i gaskammeret.

Der er ikke mange ug af de i svampe kan jeg godt garantere!!

Medlem

Tillykke Vorherres !!!
Post nr. 500, det sgu flot.....Synes i ik ?
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ehm rygeren - ikke for at skuffe dig - men hvis den posttæller ellers virkede stod der snart 2000 ved min - men det gør den ikke - fordi den nulstillede da jeg nåede en 16-1700 - såeh - men det er da flot [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
platon, Rygern og ER!

i er fanme offtopic, hold det vendligst væk!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

der er ligesom ikke mere topic at diskutere

andet end at jeg gad fandme ikke æde hydrogencyanid - jeg snakkede med et fjols der hvor jeg gik i skole og han var overbevist om at der kun var blåsyre i psyller - da jeg nævnte psilocybin snakkede han rød fluesvamp og det var noget værre noget - men ok det fjols har osse nakket 4 kasser slik på en tank fordi at han havde spist 1½g psyller - og han snakkede at han var hardcore - fuck et fjols...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*rofl* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

hehe jeg har skrevet sq 583 posts...syret...troede sq ikke det var så meget!

[ 21 December 2001: Besked ændret af: Liquid ]

Dedikeret medlem

...nogen der er friske på en fælles svampe trip aften/dag et eller andet sted i byen/på landet?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]