Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 17:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey...

Hvordan fortalte i jeres forældre at i røg hash ?
Hva sagde de til det?
Hva sagde i til dem?
Hvor gamle var i?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

De opdagede det... fandt hash i min skrivebords skuffe... ved ikke hvorfor de overhovedet kiggede der

De blev ret sure og jeg måtte love aldrig at gøre det igen--- yeah right!

Var 15

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
hehe min mor skulle vaske min jakke og fandt en 0,7 nold hash i en af lommerne og et par blunts...

hun blev lidt sur og sagde hun godt vidste mine venner gjorde det, men at hun ikke troede det var noget jeg gjorde ^^

var heldigvis 16 eller 17 da det skete.... godt hun ikk fandt noget da jeg var 14... det havde nok været skidt...

ps. hun tog hverken blunts eller nold, men lagde det på mit bord...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
KaFFeGrums skrev:
hehe min mor skulle vaske min jakke og fandt en 0,7 nold hash i en af lommerne og et par blunts...

hun blev lidt sur og sagde hun godt vidste mine venner gjorde det, men at hun ikke troede det var noget jeg gjorde ^^

var heldigvis 16 eller 17 da det skete.... godt hun ikk fandt noget da jeg var 14... det havde nok været skidt...

ps. hun tog hverken blunts eller nold, men lagde det på mit bord...

Sej mor :)

Jeg har aldrig fortalt hende at jeg røg, eller at jeg tog andre stoffer i det hele taget. Det har været en kamp overhovedet at fortælle, at jeg drak alkohol. Først blev hun sur, da jeg flyttede hjemmefra og hun så fik det bekræftet, så snakkede hun med mig om det. Hun var skuffet og ville gerne ha at jeg stoppede, men jeg sagde at jeg ikke kunne love noget som helst.

Hun har meget dårlige erfaringer med med alkohol og folk der drak. Min plan er, at vente i 10-20 år, og så fortælle hende at jeg har drukket og røget siden jeg var 16, og taget stoffer siden jeg var 18 år. Med det vil jeg bevise, at jeg stadig er en fungerende mand uden nogen form for problemer - mon ikke det kan destruere hendes foredomme en smule.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg har ikke fortalt mine forældre det, tror nok også jeg venter lidt med. Begge mine store søskende ved det dog (men ikke at det er så tit som det er, eller har været) men det har de ikke det store imod.

Tror mine forældre ikke ligefrem ville være stolte, men tjaa.. tror jeg venter et par år med at fortælle det.

Har dog dummet mig nogen par gange, de har fundet rygerør og riste, men min mor er alt for godtroende, så jeg har fordrejet det lidt :P

Titel:
hmm jeg kan sku ikke huske hvad min sage .har da ryge alt for meget hash siden :D ........

Titel:
Dedikeret medlem

kun min bror ved det, idet han enddag overraskede mig på imt værelse med en pibe i munde... Hvad andet end at dele lidt med ham var det rigtige (han ryger også selv, dog "sjældent", et par gange om mdr af hvad jeg ved)..

Men tør ikke lige snakke med mine forældre om det, endnu.. engang jeg måske er flyttet hjemmefra, vil helst ikke smides ud når jeg fylder 18 til foråret

Titel:
Medlem

.!.

Senest rettet af Noozer 22 mar 2004 13:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
¨Tjah mine forældre har sku vidst at jeg har røget hash i lang tid - de ved også at jeg ryger til hverdag... + at da jeg gik på efterskole skulle jeg til samtale med rektoren og min mor og min kontaktlære fordi at der var nogle pussies der klagede over at jeg skabte en hash-stemning - bah

Ved ikk helt hvordan de har fået det at vide, men har som mindre knægt haft hampblade i halskæder og posters og så'n + at mit merskumshoved bare lå fremme på mit bord sammen med papers n' shit, men jeg har heller aldrig benægtet noget og har talt frit om det, og det er jeg faktisk glad for.. nu er jeg så flyttet hjemmefra og det åbner også helt nye døre for hvad jeg gider og indvi dem i :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Min mor ved ikke jeg ryger hash, heller ej min far, men min mor fandt 2 gram hash i et par af min storebrors bukser en dag hun skulle vaske dem. Hun spurgte min bror om hun måtte låne klumpen, og gik derefter ind med den til min lillesøster og sagde at hvis der var nogen der tilbød hende noget der så sådan ud skulle hun ikke tage imod det.

Så gik hun ellers pænt hen til min storebror og gav ham klumpen tilbage.

Titel:
Medlem

Hæhæ, min mor fandt et joint-hylster fra staden i min lomme. Jeg sagde bare, at jeg havde røget "een gang", men at jeg synes det var sjovt og godt kunne finde på det igen. Så spurgte hun, om det var fordi man kommer til at "sidde og grine fjollet". Jeg svarede, at jeg ikke havde "siddet og grinet fjollet", og så sagde hun, at det havde været dårlig kvalitet hash... :lol:

Hun var lidt utilfreds, men hun har selv været hippie, røget hash, prøvet syre og været kæreste med en stiknarkoman, så så længe jeg ikke ryger for ofte, mener hun ikke, at det gør noget. Hun ville dog nok ikke se så lyst på det, hvis hun fandt ud af, hvad jeg ellers har prøvet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Mine forældre ved ikke at jeg ryger...eller det tror jeg da ikke de gør. Min mor er en gnaven kone der går amok over alt. Da jeg var 15 opdagede hun at jeg røg smøger. Hun flippede helt ud, brugte mig til personlig slave i to uger. Min far til gengæld er helt fin med sådan noget, han røg fed, da han var ung. Jeg tror ikke han ville sige så meget til det, men jeg venter sgu lige et par år.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Admin
Brugeravatar

Min mor og min nærmeste familie ved godt at jeg ryger.
Min mor fandt en klump og noget rygeudstyr på mit værelse dengang jeg var 15 og blev lidt ked af det, så sagde jeg at jeg kun røg sjældent. Hun er bestemt ikke glad for at jeg ryger, men hun har da accepteret det og så synes hun også at mine planter er flotte 8) . Min moster synes det er helt iorden så længe jeg ikke ryger i hverdagene, hun har selv været hippie og røget en del.
Resten af min familie ved ikke noget om det.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus, bare slet denne post... jeg postede det uden at tænke mig ordentligt om.

Senest rettet af йети 11 mar 2004 18:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kom hjem som 14 årig i en ordentlig skunk-koger, og fattede absolut intet - der sagde jeg det til dem.. Nok ikke så godt tidspunkt at sige det når man står monster baske..

De blev heller ikke så glade for det :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg røg første gang i en alder af 15, min skævert var vist ren placebo. Jeg var lidt træt, det kunne så også godt være fordi vi lige have haft gymnastik. Så tog jeg hjem, og kælkede med nogle venner, og da det blev aften, så fortalte jeg mine forældre forsigtigt at jeg havde røget hash, og min far blev meget sur og spurgte hvorfor jeg gjorde sådan noget ved mig selv; min mor tog det mere afslappet.

Hvorfor spørger du da, HipHopperen ? Er du selv i dette dillema ?

Noname, offtopic accepteres i dette forum, så længe der laves sjov med svin som Odden og Child :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Mine fandt ud af det på den dårlige måde. Var til festival her i skive (skive beach party) og dat var faktisk anden gang jeg røg jeg blev busted. Totalt røde øjn og pisse skæv+stiv rendte jeg så lige ind i min mor, sad :|

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg holdte fest engang da jeg var 14 tror jeg og jeg skulle prøve og ryge for anden gang. Jeg sagde bare "mor jeg går ned i kældren og ryger noget hash" hun blev pisse sur, men sagde at det var mit eget problem.
Men 30min sener kommer jeg op igen og har det pisse dårligt(brækker mig og sådan noget) så hun hjalp mig i seng og det. Så hun og tæt familie ved det, min bedste far syntes faktisk at jeg skal ind og sidde pga. hash rygning. :lol:

Titel:
Medlem

En eller anden kælling ringede til min mor og sagde at jeg røg hash, og at hvis jeg kom i nærheden af hendes børn ville hun melde mig til politiet (LUDER!!).. det tænkte min mor ik så meget over, for jeg var jo en flink dreng.. så gik hun op for at vaske tøj og fandt en ordentlig nol i mine bukser :( .. så fik vi en snak om at det nok var bedst hvis jeg holdt op med at ryge, men det er sq aldrig sket...

nollen tog hun ikke fra mig, af en eller anden mærkelig grund..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Min mor tog det super cool. var omkring 15 da det skete, og det var hende der spurgte om jeg røg. så spurgte hun hvad jeg vidste om det, og sagde så at det var ok hvis det ikke skete for tit.

dejlig måde at gøre det på :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]