Jeg startede på et tidspunkt den
her tråd fordi jeg selv havde været dans-o-man i længere tid, og pludslig opdaget at langt mere morsomt at sidde og fjolle med vennerne med noget god musik, hjemme i de trykke omgivelser. Men der med blev der ikke sagt at det ikke også er sjovt at fyre den til en eller anden stor fest. Men hvis jeg sgu vælge, ville jeg nok vælge at sidde der hjemme.
Gode foreslag til aktiviteter man kan lave på mdma kun f.eks være at lave en kolage sammen. Altså finde en masse gamle ugeblade og et stort stykke pap. Og så ellers gå amok med en saks og limstift. Det virkelig morsomt og klippe Robbie Wiljams hoved ud og klistre andres øjne, mund og næse på hehe

Vi har et par gange holdt sådanne "fester" hvor der på bordet dagen efter har væet fyldt med tusser, sakse og papirsstumper over det hele i stedet for ølflsaker osv.
Andre gode aktivetets foreslag:
Lege med brætspil (helst ikke alt for indviklede)
Lege med lego (har ikke forsøgt endnu, men ku forestille mig det var sjovt)
Bygge et eller andet med hvad man nu har (f.eks skulptur)
Lave en fælles tegning (enten dem man folder, eller bare amok tegning)
Spille Mario Party til Nintendo 64 (verdens mest lamer konsol spil)
Lave en vandre historie
Spille Eye Toy til Playstation 2 (til dem der ikke kender det spil, kan prøve og forklare hvad det går ud på. Du har et kamera sæt til stationen som opfanger dine bevægelser. På skarmene kan du så se din skygge, så gå det f.eks ud på at holde en ballon oppe i luften, eller bokse med en robot. Det både enormt morsomt og spille, men mest ligså morsomt at se på, fordi folk virkelig se morsomme ud når de står og vifter med armene)
I det hele taget finde på et eller andet sjovt, man normalt ikke ville gøre. Jeg mener BRD havde nogle sjove foreslag i den tråd jeg startede
Det er ligsom der bliver åbnet nogen andre døre, så man se alting på en helt anden måde, og det gør det hele bliver meget mere morsomt. Eller sagt på en anden måde, man bliver som et 12 årige barn på trip. Det er faktisk utroligt hvor mange værdige det stof har. Og nu tænker på de forsøg der blevet lavet med alhzheimer (tror det er stavet forkert) og traume ofre, som vist rimelig positive resutater. Men også at du bliver ekstremt udadvendt, så man har det som man kender alle (det kan så både ha negative og postive konsekvenser) til den fest man er til. Jeg har op til flere gange haft lange og nok rimelig mærkelig samtaler med folk jeg aldrig har mødt før (som selvføli også var blæst) Men man har det som man har kendt dem hele sit liv. Virkelig underligt. Til sidst er der jo kreativeteten, som få mit vedkommende nærmest eksplodere. Ud over at klippe i uge blade og lave papirs uro'er, har oplevet at få nogle musikalske inputs som jeg aldrig har fundet på, hvis ikke jeg var på mdma. Som faktisk har været rimelig brugbare.