Jeg er rimelig godt inde i DXM'ens verden. Har prøvet det omkring 15-20 gange. Den bedste dosis jeg har prøvet er helt klart 20 piller på tom mave. Det gav visuals for vildt. Læs triprapporten hvis du vil vide mere. Har en tre-fem rapporter om DXM som jeg ikke har smidt op endnu. Måske squ jeg gøre det??? Men synes at DXM er et dejligt stof. Men for satan. Når det begynder at klø. Uhu. :/ Har også prøvet at ryge den brede i mens= Ikke godt. Jeg kunne kun mærke tjalden, og DXM blev næsten væk (10 piller - 300mg)
Den højeste dosis jeg har taget er på 700mg (23 piller) og det var også ret sjovt. Problemet med de høje doser (+15-17) er at man ikke fatter en meter. Føtex ser ret sjov ud, og man kan ikke rigtig gå. Jeg har det sådan at alle detaljerne forsvinder. Det er ligesom hvis du spiller et computerspil der er meget detaljeret, og forestiller dig at alle detaljerne forsvandt, og at alle runde detaljerede ting blev firkantede og uklare. Ret sjovt. Men det sjove ved det er helt klart hallucinationerne: Ting der skifter form og størrelse. Fuck hvor er det morsomt. Det gode er også at man kan fokusere på dem.

Hvis du ryger tjald tit, så tag en højere dosis, men ikke over 20!!! (vil jeg anbefale)
Men har ellers skrevet flere sider om det og virkningerne og dosis, men kan ikke lige finde det. Kan være jeg finder det, og så skal jeg nok poste det. Men hvis du er i tvivl om det med dosis, så vil jeg anbefale: Moderat trip: 4mg/kg (men ikke under otte), stærkt trip: 8 mg pr. kilo (men ikke over tyve) Derudover er der nogen (mener at det er 10% af verdens befolkning der ikke kan omsætte dextrometophan i kroppen,) så hvis de tager 10 piller, får de et MEGA trip...
Håber at du fik noget ud af det.
/Xp3rt