Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 19:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: dxm
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hay med jer =)

nu her imorgen skal jeg prøve lidt dxm igen, det er 2 år siden sidst, og jeg ved ikke hvorn det virker på mig mere.. :o (ved godt i nok ikk kan nå at svare til imorn ? men gør det aligevel :D )

men jeg ved at 10 ikk er nok til mig, så en formel for hvor meget man skulle have efter vægt osv.. og min ven vil nok trippe sygt når han får 10 tror jeg.. ved det ikk men det får jeg at se.

tænkte på om nogen har haft nogen syge trip? for jeg har haft et skægt et.. når jeg bevægede mit hoved til højre hurtigt, kom alt det jeg så "EFTER" .. så man KUNNE ikke gå lige hehe :P

håbr i lige kan få fat på den der "formel" for hvor meget man skal indtage (dxm)

er også ny her inde, så ikk vær for hård mod mig haha :lol:

Hyg jer =)

Titel:
Dedikeret medlem

mht. dose:

Oral DXM Dosages
Threshold unknown
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 400 mg
Strong 300 - 600 mg
Heavy 600 - 1500 mg
Risk of Death 2,500 - 20,000 mg 1

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_dose.shtml

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Velkommen til mester...
Hvis det er folks oplevelser du er ude efter, skulle du prøve triprapporterne ude til venstre.. der er en del rimelig sjove... :)
Tjah.. Hvis det er 2 år siden du sidst har taget dxm, ville jeg nok råde dig til at starte med 10 stk.. men jeg er som regel altid rimelig forsigtig... Good luck!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Check RFG's "Beginner's Guide to DXM (dextromethorphan)", der står en masse om de forskellige plateauer. Håber du kan bruge det til noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg er rimelig godt inde i DXM'ens verden. Har prøvet det omkring 15-20 gange. Den bedste dosis jeg har prøvet er helt klart 20 piller på tom mave. Det gav visuals for vildt. Læs triprapporten hvis du vil vide mere. Har en tre-fem rapporter om DXM som jeg ikke har smidt op endnu. Måske squ jeg gøre det??? Men synes at DXM er et dejligt stof. Men for satan. Når det begynder at klø. Uhu. :/ Har også prøvet at ryge den brede i mens= Ikke godt. Jeg kunne kun mærke tjalden, og DXM blev næsten væk (10 piller - 300mg)

Den højeste dosis jeg har taget er på 700mg (23 piller) og det var også ret sjovt. Problemet med de høje doser (+15-17) er at man ikke fatter en meter. Føtex ser ret sjov ud, og man kan ikke rigtig gå. Jeg har det sådan at alle detaljerne forsvinder. Det er ligesom hvis du spiller et computerspil der er meget detaljeret, og forestiller dig at alle detaljerne forsvandt, og at alle runde detaljerede ting blev firkantede og uklare. Ret sjovt. Men det sjove ved det er helt klart hallucinationerne: Ting der skifter form og størrelse. Fuck hvor er det morsomt. Det gode er også at man kan fokusere på dem. :) Hvis du ryger tjald tit, så tag en højere dosis, men ikke over 20!!! (vil jeg anbefale)

Men har ellers skrevet flere sider om det og virkningerne og dosis, men kan ikke lige finde det. Kan være jeg finder det, og så skal jeg nok poste det. Men hvis du er i tvivl om det med dosis, så vil jeg anbefale: Moderat trip: 4mg/kg (men ikke under otte), stærkt trip: 8 mg pr. kilo (men ikke over tyve) Derudover er der nogen (mener at det er 10% af verdens befolkning der ikke kan omsætte dextrometophan i kroppen,) så hvis de tager 10 piller, får de et MEGA trip...

Håber at du fik noget ud af det.

/Xp3rt

Titel:
Medlem

Når I snakker om doser (fx "10 piller"), mener I så dexofaner, eller hvad?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Anjin-san skrev:
Når I snakker om doser (fx "10 piller"), mener I så dexofaner, eller hvad?

Ja det er det. De helt alm. piller man kan købe hos apotekeren. 67,40 danske dollars og 30 mg i hver pille.

Hehe. Fik helt lyst til at prøve det igen da jeg skrev det ovenstående i går. Så jeg sidder lige nu med 600mg der venter på at angribe min hjerne... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]