Tja... nu har jeg altid interesseret mig for det spirituelle og det mystiske, selvom jeg engang overhovedet ikke vidste at der fandtes hallucinogener (næsten udelukkende det jeg tager).
Jeg så disse stoffer som en genvej til at opleve de ting jeg gerne vil opleve. Og jeg mener bestemt at det har påvirket mit liv utrolig positivt. F.eks. min religion. Jeg var bare i den uden at stille spørgsmål og uden at tænke over hvad det var jeg gjorde.
Da jeg begyndte på at tage hallucinogener, begyndte jeg virkelig at tænke over mit liv og over de ting jeg går og laver i hverdagene (som har med min religion at gøre). Både i trippet og efter trippet.
Idag har jeg samlet mine tanker og nået til en endelig konklusion, takket være svampene og hashen

Havde jeg og hallucinogenerne ikke fundet hinanden, så tvivler jeg stærkt på at jeg ville have stillet så mange spørgsmål om mit liv. Når man er muslim, så stiller man som regel ikke spørgsmål - man skal ha et personligt forhold til gud, ellers ryger man i helvede. Længere er den ikke - og det kan være svært for mange herinde at forstå, hvis de ikke selv har oplevet at være en del af det.
Desuden er jeg begyndt at værdsætte ting på en hel anden måde (naturen, dyrene, etc), og virker fascineret af små ting, som man normalt ikke bemærker i hverdagene. Det har jeg fået øjnene op for.
Lidt rodet indlæg, men håber det giver mening.